Oltiin tenolla. Veneen viereen ui lohi, piippu suussa.
Joltakin ukolta oli pudonnut piippu ja lohi nappasi sen.
Lohi piippu suussa
5
169
Vastaukset
- Rikula
Hah-hah-haa… Onks toi tosiaan tosijuttu?! Eikä kyllä oo… veden läpikö sitä katselitte, eihän se nyt päätään olisi moikkaukseen nostanut kuin satukirjassa ikään!
- Rikula
Oon ihan varma, että halusit vain jutella täällä...
- tosiontääjuttu
Ei, se on ihan tosi juttu. Veden läpi kyllä näkyy Tenolla.
- Rikula
Toki tiedän, että siellä pohjoisessa on kirkkaat vedet… No miten päin se piippu oli sen kalan suussa: pitikö kiinni pesästä tai varresta jostain keskeltä? Varmasti ei ainakaan oikeasta päästä?!
- Ja miksi et ottanut kuvaa? Sinä tai kaveri? Ei oo mahdollista, että kellään seurueesta ei tänä päivänä ollut kamerakännykkääkään (-kää-kään!) mukana! Tosin tiedän kokemuksesta senkin, että tuollaisissa tilanteissa ei jotenkin osaa reagoida nopeasti. - Rikula
Tosin oon kerran nähnyt telkassa jonkin luonto-ohjelman, jossa näytettiin, miten erilaiset kalat keräävät kaikenlaista ihmisiltä laivoista pudonnutta rojua ja raahaavat tavaroita pesiinsä. Eräskin asui lasipullossa kamoineen.
Mietin, miksi tämä kyseinen lohi tuli pinnan lähelle uiskentelemaan - tuskin yritti piippua ihmiselle palauttaa - eikä mennyt heti kotiansa sisustamaan…! Tavaroita suussa ei voi edes saalistaa ruokaa…! Odottiko ehkä ahneuksissaan, että veneistä satelisi lisää piippuja… Ei tullut ajatelleeksi, että vaikea niitä olisi kerralla kotiin kuljettaa...
No, hauska juttu joka tapauksessa, kiitos kun kerroit! Mukavia kevätkesän päiviä sinne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540