Oltiin tenolla. Veneen viereen ui lohi, piippu suussa.
Joltakin ukolta oli pudonnut piippu ja lohi nappasi sen.
Lohi piippu suussa
5
111
Vastaukset
- Rikula
Hah-hah-haa… Onks toi tosiaan tosijuttu?! Eikä kyllä oo… veden läpikö sitä katselitte, eihän se nyt päätään olisi moikkaukseen nostanut kuin satukirjassa ikään!
- Rikula
Oon ihan varma, että halusit vain jutella täällä...
- tosiontääjuttu
Ei, se on ihan tosi juttu. Veden läpi kyllä näkyy Tenolla.
- Rikula
Toki tiedän, että siellä pohjoisessa on kirkkaat vedet… No miten päin se piippu oli sen kalan suussa: pitikö kiinni pesästä tai varresta jostain keskeltä? Varmasti ei ainakaan oikeasta päästä?!
- Ja miksi et ottanut kuvaa? Sinä tai kaveri? Ei oo mahdollista, että kellään seurueesta ei tänä päivänä ollut kamerakännykkääkään (-kää-kään!) mukana! Tosin tiedän kokemuksesta senkin, että tuollaisissa tilanteissa ei jotenkin osaa reagoida nopeasti. - Rikula
Tosin oon kerran nähnyt telkassa jonkin luonto-ohjelman, jossa näytettiin, miten erilaiset kalat keräävät kaikenlaista ihmisiltä laivoista pudonnutta rojua ja raahaavat tavaroita pesiinsä. Eräskin asui lasipullossa kamoineen.
Mietin, miksi tämä kyseinen lohi tuli pinnan lähelle uiskentelemaan - tuskin yritti piippua ihmiselle palauttaa - eikä mennyt heti kotiansa sisustamaan…! Tavaroita suussa ei voi edes saalistaa ruokaa…! Odottiko ehkä ahneuksissaan, että veneistä satelisi lisää piippuja… Ei tullut ajatelleeksi, että vaikea niitä olisi kerralla kotiin kuljettaa...
No, hauska juttu joka tapauksessa, kiitos kun kerroit! Mukavia kevätkesän päiviä sinne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418