Kun olin 12v poika eikä ollut rahaa, ja mun vanhempani antoivat hyvin huonosti rahaa mulle. Niinpä rupesin myymää/vuokraamaan itseäni muille ihmisille. Mun asiakkaani olivat hyvin tyytyväisii mun palveluuni, multa ne saivat ottaa vaatteeni pois ja tehdä mitä vain tahtoivat. Ja kun mun omani vanhempani olivat piiskanneet mut, niin minä tiesin että nyt kun menen asiakkaan luokse ja ne ottavat multa housut pois ja näkevät että mut on piiskattu valmiiksi, niin saan heiltä samaa lääkettä lisää. Ja myöskin sain piiskasta tai remmistä, eikä ollut harvinaista että jokainen joka oli paikalla antoi pojalle selkään. Ja monta kertaa kiusasin mun äitiäni tahallani perjantaina, ja äitini hermostui minuun ja antoi selkään. Ja lauvantaina antoi asiakkaani selkään ja sunnuntaina oli mulla rahaa mitä tuhlata. Mun asiakkaani sanoivat että on hyvä kun on poika jolta voi ottaa housut pois kun vain tekee mieli. Ja ne hakivat mut koulustani monta kertaa. Ja pojalta housut pois ja tarkastus päälle. Kun olin 16v-22v välissä minut laitettiin naimaan monta kertaa jotain naista, ja ukot katselivat vieressä kun poika nussi naista. ja joka kerta kun laukesin otin pelini ulos reijästä laukauksen jälkeen, Ja ukon tarkastivat mun pelini, runkkasivat muutaman kerran ja laittoivat takasin pillun sisälle. Nyt nussit poika, me ollaan maksettu sulle siintä että sä näytät meille miten sinä nussit. Ja minähän näytin, ja kun pelini teki lakon otin itseni irti ja nousin yläs ja kävin selälleni ja ukon tarkastivat mun pelini. Ja lopuksi oli pesun ja tarkastuksen vuoro.
Vastaukset 2
Hassua miten jotkut aikuiset ovat kiinnostuneita teinipyllystä. Jotkut jopa nauttivat nähdessään jonkun toisen käyttävän nuorta peppuani.
Kirjoittele jos haluat.TET-harjoittelun kautta kesätöihin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 711295
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1381064Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i114737Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku16641S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant24627Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀37586Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁61551Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul23532Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52529Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk63511