Niin se on maalla vähän niin kuin vedä händyyn ja unelmoi Thaimaasta ?
Oli ihan HELESINKIN SANOMASSA ....
http://www.hs.fi/sunnuntai/a1463020455700?ref=a-suositeltu
Niin vaikea sitä on tyttöä hyvänä pitää jos ei ole tyttöä ?
Lähtevät ihan joukolla kuulemma au paireiksi amerikkaan Johinille ja Jamekselle.
Meinaan se Tornion seutu oli myös väritetty aika punasella ja ruotsin Åket ovat tietenkin parhaimpia päältä ottamassa. Sit tuli nämä komeat Arabi urhot, jotka ovat
tottuneet ottamaan naisen vähän niin kuin poijat Pattayalla.
Älä Einari välitä... seuraava sukupolvi on aina kauniimpi. Ja sanoohan sen myös
suomalainen nainen joka ei muuta saa, että suomi mees on paras.
Ei se poijat taida se oodin juttu vetää kauniisiin naisiin, kyllä sun pitää olla sellainen tumma ja tuikea katseinen.
Minusta suurin valhe on tämä TV-jätkä en muista nimeä... mutta ei sellainen vaaleatukkainen yksinkertainen vedä, kuin rahan ja median voimalla.
Jos et usko , niin plärää vähän mies malleja.. Ei siellä vaaleatukkaiset hillu.
https://www.google.com/search?q=male model face&rlz=1C1KAFB_fiFI606FI606&espv=2&biw=1164&bih=541&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiZ1YjXuNzMAhXkJ5oKHQlnC2wQsAQIGQ#tbm=isch&q=top male model of the world
Pistän pojille vielä iloista meininkiä ja pysy muodissa ja Aasia on nyt INN.
https://www.youtube.com/watch?v=PnblKcw3VPs
PATTAYA PATTAYA PATTAYA PATTAYA.....
Nyt mää ymmärrän tuon rasismisen....
7
121
Vastaukset
- slopo
Ei Tapsa, en ala katselemaan miesmallien kuvia, edes sinun mieliksesi. Pattayalla muuten makailee mopojensa päällä sen näköisiä äijiä, että Suomeen tullessaan niiden pussit olis imetty tyhjäksi suomalaislyylien toimesta jo ennen kun pääsevät lentoasemalta ulos ja ihan ilmaiseksi.
Nämä Thaitytötkö eivät näistä välitä vaan ottamat mielummin 50v hikoilevan fallen petiinsä? Normaali järki sanoo, ettei joku asia tässä nyt täsmää? Jos joku puhiseva pulska sorminen alkoholisti nyt päättelee. Että skandinaavit ovat Thaityttöjen mielestä exoottisen näköisiä vaaleine ihoineen, niin ei se ihan paskaa päättele. Vaalea länsimainen on joskus kiinnostanut Thaimaalaisia naisia. Ei enää nykypäivänä, ja kiinnostus on ollut laskussa jo vuosia.
Kaikki pattayalla käyneet paikalliset ovat jo nähneet aivan tarpeeksi 165-175cm pitkiä pyyleviä länkkäreitä, joten uutuuden viehätys on kadonnut. 90 luvun alussa kun Pattaya ei vielä ollut (palstanmukaan nyt on) pelkkien sosiaalipummialkoholistien ensisijainen lomakohde. Saattoi joskus olla, että kirveellä veistetty ja viimeistelemättä jäänyt muotopuoli suomalaismies sai sen baarin parhaimman näköisen mimmin mukaansa vain siksi, että kysyi ensimmäisenä. Touhua olen sivusilmällä tarkkaillut vuodesta 88 lähtien joka vuosi kuukauden pari. Nykyään kun se hikinen hönöläinen alkaa kysellä parhaimman perään, niin erittäin usein tämä paras odottelee poikaystäväänsä tai menstrukraatiot päällä, eikä lähde. tosin monilla kuukautiset loppuvat puolentunnin päästä kun joku tytölle mieleisen näköinen kaveri tulee kyseleen yöseuraa. Hienoja tyttöjä ovat, eivät koskaan sano päin naamaa, että ei kiinnosta vitun sika. Haukkuvat kyllä päissään mielellään miehiä jotka ovat vastakohtia kierroksessa olevalle pokalle. Eli läskit haukutaan hoikalle pojalle ja lihavalle pojalle kerrotaan kuinka tykätään hänen pehmeästä vartalosta eikä tykätä hoikista pojista ollenkaan. Ihan vitun rumaakin pokaa lohdutetaan, sanomalla 2 tunnin yhdessäolon jälkeen, että vaikka oot ton näköinen, niin tiedän että sinulla on hyvä sydän. Englantilaiset haukutaan Saksalaiset ja päinvatoin. - niuvaTapsa
Tapsa vapaalla taas viikonloppuna? Huomenna laitokseen toivottavasti.
- mutteipakollinen
SANA ON VAPAA
- 194cm-125kgscarface
Ensivaikutelma kantaa hetken. Kaverini kenen kanssa usein reissataan on komea ja hyväkroppainen. Itse olen iso, pelottava ja vähän läski arpinen pottunokka. Naiset (siviilit ja hutsut) kiinnittää aina häneen huomiota ja hakeutuvat seuraansa. Sitten kun on muutama tunti menty niin naiset alkaa systemaattisesti kiinnostua minusta ja lopulta ne onkin minun kainalossani. Tätä on jatkunut vuosia. Kaveri on ihmetellyt samaa että mikä vittu siinä on hän hommaa naiset mutta minä panen niitä. Olen supliikkimiehiä ja turvallinen olemus tutustuttua. Siitä tuntuu tytöt tykkäävän.
- 654767567657
perusta sekopää ihmissuhde koulu...
- Thaimaa1
Jatka samaan tyyliin niin hyvä tulee. Tutkimattomia ovat naisten ajatukset ja teot. Minua itseänikin ihmetyttää kun lähistöllä asuu kaunis upporikas nuori perijätär. Hänet nappasi köyhä duunari ja nyt he asustelevat naisen maksamassa 6 miljoonan euron talossa. Kaveri on vähän puukirveellä veistetty ja ilmeisen mieleinen panomies, koska nappasi tämän kultakimpaleen itselleen.
Hyvää jatkoa sinulle panohommissasi. - nosepaneetaas
Father figure syndrooma. Monet naiset hakee isähahmoa. Rauhallisuus ja matala ääni pistää tyttöjen pöksyihin vibaa. Ei tarvitse olla välttämättä isokokoinen. Minä olen 170 senttinen sporttivartaloinen. Äänellä, kitaralla ja suurella mulkulla olen saanut kiinteän lauman naisfaneja niin koto kuin ulkomailtakin. Konstinsa jokaisella. Toki olen mukavakin kuulema. Se on iskutilanteessa kuitenkin enemmän taktinen veto kuin luonteenpiirre.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2972671Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."782465SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552205Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj771893- 1251672
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1371447
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731328Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.881140Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli771114