Hei. En olme mikäön trolli että tiedoksi. Vaan ihan tosissaan kysyn kumman rodun poikaset kasvaa nopeammin, belgianjätin vai ranskanlupan vaiko näiden sekoituksen? Kysympähän vaan kun lihakanin kasvatuksesta haaveilen.
Vastaukset 11
- talvikko6
Anteeks kirjoitusvirheitte.:)
- jokkassa
Toivottavasti kukaan ei vastaa... Pupuni teki poikasia sitten ne kasvaa vähän ja mä nyljen ne!! HYI HE*******!!!!!!
- talvikko6
En tarvitse viherpiipertäjien vastauksia vaan lihakanin kasvattajien asiallisia vastauksia.
- gsdipö
jokkassa on varmaan täysin vege? Jos et ole olet tekopyhä, koska ihan samalla lailla ne possut ja kanat sun muut mitä suuhun menee on ollut poikasia. Vai eikö niillä ole väliä koska ei ole tarpeeksi söpöjä.
Jokatapauksessa, ei ole juurikaan kovin tuoretta kokemusta lihakaneista joten en varmaan ole paras ihminen vastaamaan, mutta tätini tapasi kasvattaa vuosia sitten kaneja ruuaksi ja hänellä oli sekoituksia. Mitä niiltä ajoilta muistan(olin melko pieni lapsi silloin) ne kasvoivat suht nopeasti. - talvikko6
Sentään joku "järkevä" ihminen vielä löytyy.
- jokkassa
HAISTAKA PITKÄ PASKA!!!!!!!!!!!!!!!!!
- kulinaristi
Kasvatimme lihakaneja,belgialaisia ja tavallisia maatiaiskaneja.Yllättävästi maatiaiskanit sopivat tarkoitukseen paremmin vaikka ovat pienempiä,Maatiaiset ovat terveempiä ja tiinehtyvät paremmin,jotkut belgialaisista eivät saaneet lainkaan poikasia,naaraat olivat niin tarkkoja minkä uroksen hyväksyivät.Kanin liha muistuttaa aika lailla broileria,on vaan maukkaampaa,kanista ei myöskään jää niin paljon turhaa rompetta kuin kanasta,kanissa on suhteessa enemmän lihaa.
- talvikkkoo
Kiitos vastauksesta!
- JOKKASSA
EN OO MIKÄÄN VITUN VEGE!!!!!!!! SAATANAN PERVOT!!!!!!!! MUUTEN ITTE OOTTE VIHERPIPITTÄJIÄ SAATANAN MULKUT (PAITSI NE JOTKA EIVÄT SANONEET MITÄÄN MUSTA!!!!!!!!!) JOS TIETÄISIN KUKA OIS NIIN JÄISIN IKUISESTI VAINOAAMAA!!!!!!
- SAMPÅÄÄÄÄÄ
JOKKASSAN ON BEST!!!!!!!!!
- JOKKASSA
KIITTI. OOT ITTEKKI BEST.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831789
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo113831En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56621
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568