Hei. En olme mikäön trolli että tiedoksi. Vaan ihan tosissaan kysyn kumman rodun poikaset kasvaa nopeammin, belgianjätin vai ranskanlupan vaiko näiden sekoituksen? Kysympähän vaan kun lihakanin kasvatuksesta haaveilen.
Lihan kasvatus
11
170
Vastaukset
- talvikko6
Anteeks kirjoitusvirheitte.:)
- jokkassa
Toivottavasti kukaan ei vastaa... Pupuni teki poikasia sitten ne kasvaa vähän ja mä nyljen ne!! HYI HE*******!!!!!!
- talvikko6
En tarvitse viherpiipertäjien vastauksia vaan lihakanin kasvattajien asiallisia vastauksia.
- gsdipö
jokkassa on varmaan täysin vege? Jos et ole olet tekopyhä, koska ihan samalla lailla ne possut ja kanat sun muut mitä suuhun menee on ollut poikasia. Vai eikö niillä ole väliä koska ei ole tarpeeksi söpöjä.
Jokatapauksessa, ei ole juurikaan kovin tuoretta kokemusta lihakaneista joten en varmaan ole paras ihminen vastaamaan, mutta tätini tapasi kasvattaa vuosia sitten kaneja ruuaksi ja hänellä oli sekoituksia. Mitä niiltä ajoilta muistan(olin melko pieni lapsi silloin) ne kasvoivat suht nopeasti. - talvikko6
Sentään joku "järkevä" ihminen vielä löytyy.
- jokkassa
HAISTAKA PITKÄ PASKA!!!!!!!!!!!!!!!!!
- kulinaristi
Kasvatimme lihakaneja,belgialaisia ja tavallisia maatiaiskaneja.Yllättävästi maatiaiskanit sopivat tarkoitukseen paremmin vaikka ovat pienempiä,Maatiaiset ovat terveempiä ja tiinehtyvät paremmin,jotkut belgialaisista eivät saaneet lainkaan poikasia,naaraat olivat niin tarkkoja minkä uroksen hyväksyivät.Kanin liha muistuttaa aika lailla broileria,on vaan maukkaampaa,kanista ei myöskään jää niin paljon turhaa rompetta kuin kanasta,kanissa on suhteessa enemmän lihaa.
- talvikkkoo
Kiitos vastauksesta!
- JOKKASSA
EN OO MIKÄÄN VITUN VEGE!!!!!!!! SAATANAN PERVOT!!!!!!!! MUUTEN ITTE OOTTE VIHERPIPITTÄJIÄ SAATANAN MULKUT (PAITSI NE JOTKA EIVÄT SANONEET MITÄÄN MUSTA!!!!!!!!!) JOS TIETÄISIN KUKA OIS NIIN JÄISIN IKUISESTI VAINOAAMAA!!!!!!
- SAMPÅÄÄÄÄÄ
JOKKASSAN ON BEST!!!!!!!!!
- JOKKASSA
KIITTI. OOT ITTEKKI BEST.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345618Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4942574JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51515Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271399En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171109Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7974Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4897- 62892
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43873HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194807