StalkKeri.

pelottaaAtyttö

Se katsoo sinua koko ajan se näkee sinut koko ajan se tahtoo tietää kaiken sinusta se on hiljainen matala äänien rento tylsistynyt katse mitä hän haluaa sen hän saa väkisin hän on päivällä erin lainen kuin illalla hän vain haluaa kostaa hänelle rakastutelleen hän inhoaa koko sielusta hän haluaa tehdä sen vaikka rakastaa häntä jonain päivänä hän tekee mikä täytyy hän vain haluaa tehdä sen hän inhoaa kyllä muitakin mutta hänellä on kavereita jotka eivät tiedä tästä palavasta vihasta hänen sisällään toivottavasti en ole hänen "rakastettu" hän JST haluaa varmaan tehdä sen mikä tahansa päivänä hän vain esittää kaveriani täytyy varoittaa muita kavereitani etenkin parasta kaveriani hän halusi siitä sekopäästä kirje kaverin en vain tajua mitä vikaa siinä "rakastetussa" minua alkaa pelottaa tämä henkilö täytyy lopettaa eihän sitä tiedä jos hän vaikka katsoo hän tietää melkein kaiken minusta onko hän vain niin yksinäinen hän on aina kyllä aika surullinen mutta mistä minä sen tiedän hänestä taitaa olla mysteeri tämä liittyy minun kaveriini joka on ihan saman lainen kuin tässä tarinassa nuo StalkKeri jutut hänestä olen kuullut huhuista mutta hän sanoi yhdesti että tiesi mitä puhuin hänestä kaverini kanssa yksinään hän on vähän liian hämärä kiitos jos luit tämän tekstin kaverista minua pelottaa tai enemminkin jännittää tavata hänet kaikki vain minusta emme ole tunteneet kui 5-7 vuotta voisitteko jakaa tätä tarinaa kun itse uskalla kiitos vielä kaikille muistakaa tämä kertoo oikeasta henkilöstä

3

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhjjjkkk

Voisitko vähän selventää tätä sun ongelmaa eli kenestä sä oikein puhut ja mikä sua pelottaa?

• Yuggiksen poika:D

• STALK.hauka

Alkopalstalla odotetaan stalkkauksen tuloksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe