Hei, löytyiskö kokemuksia viisumivapaista Lpr-Viipuri risteilyistä, esim. 2pv:n reissuista.
Mielelläni kuulisin juttuja reissuiltanne! Ostospaikkoja, ruokapaikkoja, jne.
Viipurissa olen käynyt n.25v.sitten.........
Viisumivapaat risteilyt Lappeenrannasta Viipuriin
6
296
Vastaukset
- parahot
Kanavaristeily Viipuriin on ihan näppärä ja erilainen tapa tupsahtaa kaupungiin. Paatti lipuu Lappeenrannasta kanavan reilun 40 kilsan ja kahdeksan sulun läpi Viipurin satamaan reilussa kuudessa tunnissa. Tuona aikana voit ihailla kanavan kaunista luontoa, nauttia laivan hyvästä buffetista tai vain naukkailla ravintelin kohtuuhintaisia juomia. Viipurin satamasta on bussikuljetus hotelliin eikä matka ole pitkä. Useat Viipurin kaupat ja ravintolat ovat kätevästi kävellen hotellin lähellä, etenkin jos asustat hotelli Vikctoriassa, joka on nykyViipurin tyylikkäin. Parin euron taksikyydillä tutustut sitten jo koko Viipurin ostos- ja ravintolatarjontaan!
- Tuolta_löytyi
Tuossa linkissä on myös hinnat ja hotellit. Ihan asiallisia hotelleja tuolla on. Taksilla voi ajella kauemmas keskustasta. Ihan mielenkiintoinen tuo olisi, tavallaan käymme automatkalla Viipurissa, mutta laiva olisi vähän erilainen.
http://www.saimaatravel.fi/risteilyt-viipuriin- laima
Ja jo itse muutaman kerran tuon kanavaristelleenä voin hyvin suositella matkaa myös vielä sitä kokemattomille.
- TehokkainOmo
Näköjään Pietariinkin pääsee Lappeenrannasta viisumivapaasti Saimaan kanavaa risteillen:
http://www.saimaatravel.fi/risteily-lappeenrannasta-pietariin-3pv- laibus
Niin aina Viipuriin saakka - sitten siitä bussilla Pietariin.
- TehokkainOmo
Hei laibus, juuri sitä tarkoitin, että eikös olekin vähän erikoista, että riittää kun ylittää rajan laivalla, sen jälkeen voi reissata Venäjällä bussilla - tai varmaan myös junalla - kunhan ei ylitä aikarajaa.
Olen joskus mennyt viisumivapaasti laivalla Haminasta Viipuriin M/S Brahella (Saimaa Travel), se oli kätevä, mutta sitä vuoroa ei taida enää olla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984