Mikä on kultakalan arvokkain kama minusta ainakin beta tai h-poksu (pronssi)
koska h-poksulla pronsiisella saa jo 3 lewaa ja beta on vain 4 habossa.
Beta vain testi ukoilla eli jeenalla dr:llä ja marleymarl:illa
Beta on dr:llä wdwdwdwd huonnessa , jeenalla jennylandia huonnessa ja marleymarl:illa studiotupa huonnessa.. vastatkaa mikä sinun mielestä habon arvokkain kama..
Habon arvokkain kama?
17
1880
Vastaukset
- Mibbu
Habbon arvokkain kama on kyllä habbo pokaali,(se minkä saa esim tosta idoli kilpailusta)Sellassia on habossa vaan 4! Joten musta ne on arvokkaimipa
- onnn
Outo... Varmaankin beta on arvokkain mutta joskus n. puoli vuotta sitten jollakin oli ph-laatikko! Sellainen matka tv-n kokoinen laatikko Valkoinen
- Löötsäboy
Habon arvokkain kama on kyll kk-setti!!sen arvo on 110 kolee ja plussataan viel HCarvot ja salakama arvot!!!!
- reme
Löötsäboy kirjoitti:
Habon arvokkain kama on kyll kk-setti!!sen arvo on 110 kolee ja plussataan viel HCarvot ja salakama arvot!!!!
habon arvokkain kama on kyllä Habbo poksu
- Yhtä tyhmä
Niillä pixeleillä, jotka yrittävät esittää tavaraa ei ole minkäänmoista arvoa. Mitä järkeä on ostaa pixeleitä näytölle, kun esim. paintilla teet samanlaisia? :P
Sit kun se lasten leikkipaikka lopetetaan teil on menny kymmeniä euroja hukkaan, ja kas kas, niitä kun ei saa takas.
Ajatelkaa mihin käytätte rahojanne. Arvottomiin pixeleihin vai johonkin järkevään?- Ei oo
Ph laatikko on arvoton. Se on joku tavallinen tavara, ja jos tietokoneesa on muisti loppu tai jotn. tavara muuttu ph-lootaks. Kun yrität vaihtaa ph-laatikkoa niin se jolle sitä vaihdat näkee siinä jonkun norja pehmojakkaran tai jotakin.
Eli PH laatikko on ARVOTON!
- jp123
se on peta sänky
- Kama jako
Mikä niitten nimi on kenel on Beta?
- jokunen
betan omistaa: dr marleymarl ja jeena
mutta niitten huoneet on lukosaa josssa ne betat on mut siellä on oikeesti beta ainakin marleymarlin studiotupa huonnessa oon ainakin minä itse nähäny sen. - yrjöpallo
jokunen kirjoitti:
betan omistaa: dr marleymarl ja jeena
mutta niitten huoneet on lukosaa josssa ne betat on mut siellä on oikeesti beta ainakin marleymarlin studiotupa huonnessa oon ainakin minä itse nähäny sen.mitkäs niitten huoneitten salasanat o?
- oksentaja
mikä niitten huoneitten salasana on?
- NuubiNulle
Enmä tii ehk beta..
- paskahomoperkele
Habon arvokkain kama on nykyään hopeinen lohikäärme jonka arvo on n. 13 000 kolea
- bev6
nooo taulutelineet
- yrjöpronssi
musta on plyfon baarikaappi se miehen tielle pitää
- Nakkikone13
ihme kyllä tää paska on viellä pystyssä
- SwiftTeam
Hei sinä arvoisa henkilö siellä joka haluaisit pelata habbo retroja! Tämä hotelli on erittäin huolella valmistettu kera hyvien palvelinten joten tämä on nopea eikä tule lagia esiintymään suhtikas yhtään. Täällä hotellissa valvotaan erittäin hyvin ja joka viikkoiset tapahtumat ovat saaneet muutkin jopa 100 käviää mukaan näihin hienoihin tapahtumiin! Minä suosittelen sinulle ja myös muille kaiken ikäisille tätä paikkaa. Voit ostaa Swiftissä myös vip jäsenyyden joitten hinnat ovat 10e - 20e. VIP - Jäsenyyden ostamalla saat paljon uusia asioita käyttöösi muummoassa erilaisia efektejä muummoassa lentokoneella lentäminen, tyylikäs tanssi ja 150 muuta efektiä. Swifthotellissa voi rakentaa huoneita itse ja muokata myös itse huonepohjaa komennolla :floor joka on aivan mahtavaa, voit luoda upean ja tyylikkään asun itsellesi aivan ilmaiseksi. Swift hotellissa kaikki muu on ilmaista paitsi vip jäsenyydet! Tämä hotelli on tällä hetkellä suomen suosituin retro. Muistathan suositella tätä hotellia myös kavereillesi jotta saataisiin paljon aikaan! - Swift
http://swifthotelli.pw/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833815
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322689Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952154Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201667Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251491Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261488- 281461
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71444Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731423Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik111284