oon 165 cm pitkä tyttö.oon 13-vuotias ja painan 52,4kg ja tavote on 45 kg. Kuinka nopeesti laihun sen 8 kg jos teen näin;
aamu: 2lasia vettä
100 vatsalihasta
pyöräilen kouluun (15min)
päivä: ei mitn ruokaa
pyöräilen kotiin (15min)
50 punnerrusta
noin 1h kestävät harkat(lihaskuntoo tanssii yms.)
iltapäivä: mahollisimman vähä ruokaa enimmäkseen salattii
50 vatsalihasta
ilta: omena yms.
50 punnerrusta
50 selkälihasta
miten laihtua
9
132
Vastaukset
- pyörtyminenedessä
Sinulla ei ole tarvetta laihduttaa ja tuolla ruokavaliolla ja liikunnan määrällä saat itsesi vain heikoksi.
- lääääskiiiiiii
on tarvetta ja paljonki oon läski...haluun et paino tippus ees siihen 45 kg vaik kaukanr haave on se 40kg
- toivottavastituletjärkii
lääääskiiiiiii kirjoitti:
on tarvetta ja paljonki oon läski...haluun et paino tippus ees siihen 45 kg vaik kaukanr haave on se 40kg
Tuo ei ole enää tervettä. Suosittelen sinulle psykiatria! Älä leiki terveydelläsi.
- lääääskiiiiiii
en leiki haluun vaan laihtuu koska oon lihav
- TiedänkokemukseSta
Et oo ollenkaan lihava. Tuon ikäisen ei tarvitse laihduttaa, kaikki energia menee kasvuun. Tuolla kuurilla saat anoreksian ja voit kuolla tai pilata elämäsi.
- lääääskiiiiiii
mulle on sanottu et oon lihava ja enemmän oon anorektikko kuin tämmöne läski kasa
- uskoihanoikeasti
Ymmärrätkö ollenkaan, että esim. anoreksiassa sydän ym. muut elimetkin kärsii siinä valtavasti. Tarpeeksi heikentyneellä elimistöllä on vaarana, että sydän pysähtyy. Älä pilaa terveyttäsi, sillä kun se menee, niin sitä ei saa takaisin.
- lääääskiiiiiii
juu tiän kyl noi sydän vaivat mut mä inhoon itteeni eikä kukaan välitä musta nii mulle on iha sama kärsiikö sydän vaiko ei
- uskoihanoikeasti
lääääskiiiiiii kirjoitti:
juu tiän kyl noi sydän vaivat mut mä inhoon itteeni eikä kukaan välitä musta nii mulle on iha sama kärsiikö sydän vaiko ei
No höh..Olet vain siinä iässä, että itseä tavataan katsoa vähän kriittisesti. Sinussa ei varmaankaan ole yhtään mitään vikaa. Ja varmasti sinulla on läheisiä jotka rakastavat sua koko sydämmestään, vaikka eivät sitä joka päivä sanokkaa. Nyt nokka pystyyn ja unohda tuollanen ittsei mollaaminen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107171Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541126Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411061Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009