Mistä haalia sitä kuuluisaa taistelutahtoa, kun tuntuu että mitään ei jaksa? Hyviä vinkkejä kaivattaisiin.
Itsellä suhteellisen tuore diagnoosi,aivokasvain pikkuaivoissa todettu 2/16, osittaispoisto ja parit sytot takana. Sädehoidolla jatketaan toistaiseksi mutta epävarmuus on raastavaa ja kuolemanpelko läsnä jokaisessa hetkessä.
Uskoa syövän selättämiseen
5
314
Vastaukset
- jfipöbgr
Toivoa on niin kauan kun on elämää. En tiedä mitä vinkkejä voisin sanoa
- pikkuaivo-89
rankitahan on se että... elämä tuntuu menetetyltä!!
mutta tässä vaiheessa oma "positiivisuus rippeet"/lähinmmäiset!!!!!!! pitää tukea todella paljon! (jos on)? ja ne "kaverit" pitää nyt näyttää tosikaveruutensa..!!!??? ja se omalla kohdalla olin myös luovuttaa?? hoitojen pahimilla jaksoilla!!!mutta nuoruuden elämän halu voitti lopulta!!! :) lohduttakoon että et ole kokenut tätä yksin!!! mutta kasvain "tyypin" vaikuttaa lopputulokseen....??- epätoivo6
Olen pohtinut asiaa ja omat rahkeet selviämistä kohtaan on ihan nollassa. Onko väärin luovuttaa??? Toivoa joka ilta että nukkuessaan pääsisi pois
- pikkuaivo89
tunteesi! johhtuu pitkälti nyt olevassa... hoito muodosta... ja sen sulle sanon... että kunhan pääset kotiin ja näet/tunnet tutut asiat niin silloin jaksat taas askeleen pitemmälle!!! nyt on päiväkkerallaan elämistä!!! vaikka "tunteet" määrittelevät? elämän halun! ja sen että on huominen... ja toivoa!!! niin kauan kuin hoitoakin!!! mulla on 25 v takana "operaatiosta"!! enkä täysin ikinä siitä ole palautunut...?? hoito jaksojen loputtua!!? vasta ALOIN TUNTEA ELINVOIMAA!!!!!!! :) mutta tässä vaiheessa SINUN taistelu tahtosi on tärkein!!! lääkäreillä vain (hoito muoto)...?
- pikkuaivo89
sekavaa kirjoitusta!!
mutta asia oli että taistelu tahto on nyt tärkein!!!! ja kyllä helposti tulee luovuttamisen halu tollasen operaation jälkeen...!!! mutta joku sanoi että "lääkärit hoitaa sut kuntoon"
taitonsa/hoitojen mukaan.,..50%?? MUTTA LOPUT riippuu potilaasta...!!! enempää en osaa sanoa.... :(
ja jokainen yksilö tapaus tottakai!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2401938- 1881607
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461240Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50952- 40779
- 14760
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30751Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21740Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23722Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637