Uskoa syövän selättämiseen

epätoivo6

Mistä haalia sitä kuuluisaa taistelutahtoa, kun tuntuu että mitään ei jaksa? Hyviä vinkkejä kaivattaisiin.

Itsellä suhteellisen tuore diagnoosi,aivokasvain pikkuaivoissa todettu 2/16, osittaispoisto ja parit sytot takana. Sädehoidolla jatketaan toistaiseksi mutta epävarmuus on raastavaa ja kuolemanpelko läsnä jokaisessa hetkessä.

5

211

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jfipöbgr

      Toivoa on niin kauan kun on elämää. En tiedä mitä vinkkejä voisin sanoa

    • pikkuaivo-89

      rankitahan on se että... elämä tuntuu menetetyltä!!
      mutta tässä vaiheessa oma "positiivisuus rippeet"/lähinmmäiset!!!!!!! pitää tukea todella paljon! (jos on)? ja ne "kaverit" pitää nyt näyttää tosikaveruutensa..!!!??? ja se omalla kohdalla olin myös luovuttaa?? hoitojen pahimilla jaksoilla!!!mutta nuoruuden elämän halu voitti lopulta!!! :) lohduttakoon että et ole kokenut tätä yksin!!! mutta kasvain "tyypin" vaikuttaa lopputulokseen....??

      • epätoivo6

        Olen pohtinut asiaa ja omat rahkeet selviämistä kohtaan on ihan nollassa. Onko väärin luovuttaa??? Toivoa joka ilta että nukkuessaan pääsisi pois


      • pikkuaivo89

        tunteesi! johhtuu pitkälti nyt olevassa... hoito muodosta... ja sen sulle sanon... että kunhan pääset kotiin ja näet/tunnet tutut asiat niin silloin jaksat taas askeleen pitemmälle!!! nyt on päiväkkerallaan elämistä!!! vaikka "tunteet" määrittelevät? elämän halun! ja sen että on huominen... ja toivoa!!! niin kauan kuin hoitoakin!!! mulla on 25 v takana "operaatiosta"!! enkä täysin ikinä siitä ole palautunut...?? hoito jaksojen loputtua!!? vasta ALOIN TUNTEA ELINVOIMAA!!!!!!! :) mutta tässä vaiheessa SINUN taistelu tahtosi on tärkein!!! lääkäreillä vain (hoito muoto)...?


      • pikkuaivo89

        sekavaa kirjoitusta!!
        mutta asia oli että taistelu tahto on nyt tärkein!!!! ja kyllä helposti tulee luovuttamisen halu tollasen operaation jälkeen...!!! mutta joku sanoi että "lääkärit hoitaa sut kuntoon"
        taitonsa/hoitojen mukaan.,..50%?? MUTTA LOPUT riippuu potilaasta...!!! enempää en osaa sanoa.... :(
        ja jokainen yksilö tapaus tottakai!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      448
      4795
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1712
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1448
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1349
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1306
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1181
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      875
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe