Iskä vaan kokoajan huuta

Jokuoutotyyppi3

Iskä kokoajan huuta mulle ja syyttää kaikesta mitä en oo tehny ja sit mun veljille se ei huuda yhtään miks se tekee niin mulle

18

818

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei Jokuoutotyyppi3!

      Kannattaisiko sinun keskustella asiasta isäsi kanssa, jotta saisit selvyyttä tilanteeseen? Monesti asiat selviävät parhaiten puhumalla ja tuomalla ne esille. :)

      Terveisin NettiSaapas Jyväskylästä

      • Mulle tuli mieleen että eikö vaikka alle 15 vuotaiskin pysty tekemään itsestään lastensuojeluilmoituksen sosiaalityöntekijöille? Jos tuntee kotona olonsa pelokkaaksi ja ahdistuneeksi (ja ymmärtää elämästä jo tämän verran - on sen verran vanha jo) jne.. niin jos ei kavereiden kanssa eikä vanhempien niin sosiaaliviranomaisen kanssa juttelu? koululaisella taitaa olla koulussa ainakin terveydenhoitaja jolle asiasta voisi puhua?


        Itse aikanaan olisin, jos vain olisin sen ymmärtänyt - olisin voinut muuttaa laitokseen ja nuorisokotiin jo vuosia aiemmin ennenkuin se lopulta sitten tapahtui - en vain aiemmin ollut ollut tietoinen siiitä mahdollisuutena.

        Toki jos on vielä kovin nuori niin ei välttämättä ymmärrä aikuisten käyttämien sanojen sisältöä? Lapsena luulisi että jos käy koulussa, siivoaa huoneensa hoitaa lemmikkinsä ja hoitaa läksynsä jne - on mukava veljilleen siskoilleen vanhemmilleen niin eikai sellaisesta käytöksestä kukaan huutaa viitsi ja jos huutaa niin se on aika lailla väärin paitsi siis jos on itse tehnyt jotakin vastoin sääntöjä - aikuiset eivät usein itsekään osaa suhtautua lapsensa kasvatamiseen kun ainoat ohjeet saattavat olla se oma kasvatus ja se mitä omat vanhemmat ovat tehneet. se on mielestäni väärin koska jokaisen aikuisen tulisi ''opiskella'' perheen yllä'pitoa sen verran että siinä olevilla perheenjäsenillä on kaikilla kivaa ja hauskaa

        Enjoy Life!


      • hipedihop kirjoitti:

        Mulle tuli mieleen että eikö vaikka alle 15 vuotaiskin pysty tekemään itsestään lastensuojeluilmoituksen sosiaalityöntekijöille? Jos tuntee kotona olonsa pelokkaaksi ja ahdistuneeksi (ja ymmärtää elämästä jo tämän verran - on sen verran vanha jo) jne.. niin jos ei kavereiden kanssa eikä vanhempien niin sosiaaliviranomaisen kanssa juttelu? koululaisella taitaa olla koulussa ainakin terveydenhoitaja jolle asiasta voisi puhua?


        Itse aikanaan olisin, jos vain olisin sen ymmärtänyt - olisin voinut muuttaa laitokseen ja nuorisokotiin jo vuosia aiemmin ennenkuin se lopulta sitten tapahtui - en vain aiemmin ollut ollut tietoinen siiitä mahdollisuutena.

        Toki jos on vielä kovin nuori niin ei välttämättä ymmärrä aikuisten käyttämien sanojen sisältöä? Lapsena luulisi että jos käy koulussa, siivoaa huoneensa hoitaa lemmikkinsä ja hoitaa läksynsä jne - on mukava veljilleen siskoilleen vanhemmilleen niin eikai sellaisesta käytöksestä kukaan huutaa viitsi ja jos huutaa niin se on aika lailla väärin paitsi siis jos on itse tehnyt jotakin vastoin sääntöjä - aikuiset eivät usein itsekään osaa suhtautua lapsensa kasvatamiseen kun ainoat ohjeet saattavat olla se oma kasvatus ja se mitä omat vanhemmat ovat tehneet. se on mielestäni väärin koska jokaisen aikuisen tulisi ''opiskella'' perheen yllä'pitoa sen verran että siinä olevilla perheenjäsenillä on kaikilla kivaa ja hauskaa

        Enjoy Life!

        Kannattaa ehkä ensin yrittää keskustella asiasta isäsi kanssa tai kertoa asiasta äidillesi. Tai ottaa yhteyttä kouluterveydenhoitajaan.


      • Saapas-evp

        Keskustele iskäsi kanssa asiasta . Pohjusta tilannetta keittämällä hänelle kahvit ja leipomalla kakun . Iskä varmasti ilahtuu kun saapuu kahvipöytään jossa valmis kakku odottaa.
        Tässä malli kakulle . http://i.imgur.com/NKQPY8L.jpg


    • Oletko tyttö vai poika?

      • LOLIHENTAI--

        se on 15v tyttö


      • Tosi hienoa. Mitä teet kesälomalla?


      • LOLIHENTAI-- kirjoitti:

        se on 15v tyttö

        Miten vanha sinä Lolihentai olet?


      • LOLIHENTAI--
        jormalaiset kirjoitti:

        Miten vanha sinä Lolihentai olet?

        sitä ei moni tiedä mut se tiedetään että mää oon suoli69 vihatuin tyyppi


      • LOLIHENTAI-- kirjoitti:

        sitä ei moni tiedä mut se tiedetään että mää oon suoli69 vihatuin tyyppi

        Kiinnostavaa...


      • pentuseon
        jormalaiset kirjoitti:

        Miten vanha sinä Lolihentai olet?

        On se vamaan jo 9 vee koska osaa jo kirjoittaa sanoja mut ei vielä lauseita.


      • pentuseon kirjoitti:

        On se vamaan jo 9 vee koska osaa jo kirjoittaa sanoja mut ei vielä lauseita.

        Eli tietää mitä haluaa...


    • 244544

      Opettele olemaan hiukan aikuinen, ja keskustele isäsi kanssa. Ehkä hän on vihainen sinulle koska et kuuntele häntä.

    • ootko mahdollisesti varma, että juuri HÄN on oikea isäsi ? Että oma äitisi EI OLE KERTONUT KAIKKEA menneisyydestäsi ja hänen ? tietääkö tuo ns. isäsi totuuden ? Tottakai sitä nyt jokainen, joka on isänsä ja/tai äitinsä OMA LAPSI, jolle ei huudeta, eikä käyttäydytä muutenkaan hä- vyttömästi, mutta sille muulle lapselle, toisen puolison omalle lapselle sitä huudetaan ja syytetään kaikesta, mitä nimenomaan ET OLE tehnyt. Tuttua se on. Itse tosin en ole kokenut tollasta muuten, kuin, että van- hempani huusivat ja syyttelivät mua useimmiten, ja isosiskoni oli aina syytön................tosin muutaman kerran olen kuullut, että äiti ja isosis- koni tappelivat jostakin, pientä kinaa se oli, mutta se kuului........
      Teettäkää siis sukututkimus, DNA:ta yms todisteita siitä, että olette 100 % sukulaisia, isä ja tytär. Mielellään kummankin vanhemman ja sun omalla luvallasi, ei salassa toiselta vanhemmalta.............
      Tsemppiä nyt vain sulle, missä oletkin nyt.....koeta jaksaa !

      • Miten sulla on vuosi alkanut?


    • NäinSEkäy

      Niin teki kuule mullekin - ja mä olen jo yli 50v.
      Kaikki asiat mitä mä tein: ne oli aina väärin tehtyjä tai "olisi ollut jotain tärkeämpääkin tekemistä". Mä lopetin sitten tekemästä kotona mitään, kun en kerran osaanut tehdä mitään... asiat jäi siis rempalleen.
      Ei kelvannut että mulla olisi ollut älyä opiskella ja kädentaito oli loistavaa... 0lisi vaan pitänyt olla urheilija... kukaan muu ei ollut mitään.
      Näin ollen musta tuli aikuisena vammautunut masennuspotilas.
      Sitten se ihmetteli kun mä en halua auttaa sitä... miksiköhän?.
      Nyt se on liikuntarajoitteinen ja mulla ei ole kauheasti motiivia auttaa sitä.

      Kiltit kärsii kun niitä on helppo potkia päähän.
      Jotkut vanhemmat osaavat käyttäytyä kun idiootit. Jos vanhemmaksi pääsisi koulutuksen kautta: aika moni ei saisi hankkia lapsia. Siinä on biologinen virhe.

    • Onko_Kassit_Laskeutunut

      Onko isälläsi kimeä ääni,sattuuko korviin kun huutaa?

    • JimCurry

      No huuda ihmeessä takasin!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      630
      22599
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      134
      22193
    3. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      120
      12052
    4. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      395
      9887
    5. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      272
      6985
    6. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      25
      5861
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      152
      3104
    8. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      13
      2385
    9. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      68
      1834
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      117
      1641
    Aihe