Minkälaisia kokemuksia teillä on Drontalista?
Annoin 12-vuotiaalle kissalle sellaisen perjantaina ja sen jälkeen ei ole ollut oma itsensä. On apaattinen, makoilee vaan, ei oikein syö eikä juo ja nukkuisi vaan. Eilen maanantaina konsultoin eläinlääkäriä, joka oli sitä mieltä että ko. lääke voi aiheuttaa tällaisia sivuvaikutuksia. Varsinkin, jos matoja on ollut runsaasti. Käski antaa märkäruokaa lusikalla, mitä olenkin nyt tehnyt. Tänään vähän heilautti häntää ja pesi itseään, onkohan merkki piristymisestä?
Katson illalla miltä näyttää ja vien lääkäriin, jos ei ole kunto kohonnut. Olen antanut ko. lääkettä lukemattomia kertoja kissoilleni, eikä kyllä koskaan ole tullut mitään näin huomattavaa jälkipyykkiä. Kuitenkin olen aika satavarma että kyse on tuosta matolääkkeestä, eikä muusta.
Olen nyt netistä lukenut, että ihmisillä on huonoja kokemuksia Drontalista, mutta en ole tarkempia kuvauksia löytänyt.
Drontal Vet
1
342
Vastaukset
- Katzi
No joo, noissa on aikamoisiakin sivuvaikutuksia.
Mä nyt en ala markkinoimaan, mutta oman kissani olen madottanut aina Axilurilla ihan jo sen vuoksi, että siinä on aika olemattomat sivuvaikutukset ja on kuitenkin laaja-alainen lääke vielä lisäksi. Ja hyvin on toiminut. Silloin, kun sain kissani, se oli todella matoinen, mutta eka kuuri ajoi jo isoimman osan suolinkaisista siitä pois ja loputkin lähti kahdella kuurilla. Annoin nuo kolme kuuria tehosteineen puolen vuoden aikana ja sen jälkeen ei kissallani ole ollut kyllä matoja.
Toki on vielä yksilöllistä tietysti, miten mikäkin lääke vaikuttaa. Yksi kissa voi tulla hyvinkin kipeäksi jostain lääkkeestä, mistä toinen kissa ei ole moksiskaan.
Kannattaa viedä lääkärille, jos ei piristy ja jatkossa kokeilla vaikka jotain muuta matolääkettä. Jos tuo heikkovointisuus on tosiaan tuosta lääkkeestä johtuvaa, niin kuin kyllä kirjoituksesi perusteella tuntuu olevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1182302- 1321856
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631226Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K971172En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k721070Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.441024Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉78981HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23965Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932