Lopetetaan kiusaaminen Tässä maailmassa kiusatut yhdistetään toisemme ja. Tehdään vasta rinta kiusaajia vastaan. Ei me voida hyväksyä kiusaamista missään tilanteessa oli se sitten henkistä fyysistä tai tapuhtui se sitten netissä tai tosi elämässä. Itseäni kiusattiin 3-7 luokkaan asti se taphtui netissä Ja tosi elämässä. Yhdistetään voimamme ja taistellaan kiusattuja vastaan!!!
lopetetaan kiusaaminen
50
504
Vastaukset
Joo minulta lähtee yksi tyttö mukaan. Sitä kiusattiin koska oksensi mun spekut:(. Hyvin epäsöpöä 3:
Söpöys on aina syy kiusata epäsöpöjä koska söpöt on arvokkaampia kuin muut
t: LOLIHENTAIThe.Chosen.One kirjoitti:
Söpöys on aina syy kiusata epäsöpöjä koska söpöt on arvokkaampia kuin muut
t: LOLIHENTAIToi on totta.
Mistäs muistit, ku ei oo näkyny ite lolihentaitaHaha "yhdistetään voimamme ja taistellaan kiusattuja vastaan" katoppa toi aloittajan kirjoitus.
söpöliini_ kirjoitti:
Toi on totta.
Mistäs muistit, ku ei oo näkyny ite lolihentaitaMää oon LOLIHENTAI mut mun accounttei on suljettu aika paljon
The.Chosen.One kirjoitti:
Haha "yhdistetään voimamme ja taistellaan kiusattuja vastaan" katoppa toi aloittajan kirjoitus.
Nii..
Mutta mistä muistit ton lolihentainThe.Chosen.One kirjoitti:
Mää oon LOLIHENTAI mut mun accounttei on suljettu aika paljon
Oikeesti
söpöliini_ kirjoitti:
Toi on totta.
Mistäs muistit, ku ei oo näkyny ite lolihentaitaOis mulla vielä tää mun ensimmäinen käyttäjä minkä mää oon ikinä tehnyt mutta kaikki LOLIHENTAIt on estetty
Psycho kirjoitti:
Ois mulla vielä tää mun ensimmäinen käyttäjä minkä mää oon ikinä tehnyt mutta kaikki LOLIHENTAIt on estetty
No mutta eiköhä pistetä palsta entiselleen!
söpöliini_ kirjoitti:
No mutta eiköhä pistetä palsta entiselleen!
Onhan mulla vielä aika paljon käyttäjii jäljellä mm. The.chosen.one, God is a girl, angel-of-darknes, swagrid, loldemort, drumbledore, potterthearpinaama, auttavakirkko ja monia muita.
Psycho kirjoitti:
Vois
Ku eihä noita yuggiksen puolustelioita jaksa...
Koko palsta täynnä rumia pedojaPsycho kirjoitti:
Onhan mulla vielä aika paljon käyttäjii jäljellä mm. The.chosen.one, God is a girl, angel-of-darknes, swagrid, loldemort, drumbledore, potterthearpinaama, auttavakirkko ja monia muita.
Mulla vaan tää:s
söpöliini_ kirjoitti:
Ku eihä noita yuggiksen puolustelioita jaksa...
Koko palsta täynnä rumia pedojaMenee ihan iho kukonlihalle kun miettiikin yuggista
Psycho kirjoitti:
Menee ihan iho kukonlihalle kun miettiikin yuggista
Mm. Toi aloittaja tos "kyselkää 01" tytöltä on heveltin tyhmä antaa osoitteitaan yuggikselle
söpöliini_ kirjoitti:
Mm. Toi aloittaja tos "kyselkää 01" tytöltä on heveltin tyhmä antaa osoitteitaan yuggikselle
Rip 01 tyttö
söpöliini_ kirjoitti:
Ehkä se pitää veteraani pedoista:(
Hrrr yuggiksen epäsöpöys häiritsee meidän söpöjen täydellistä olemassaoloa
Psycho kirjoitti:
Hrrr yuggiksen epäsöpöys häiritsee meidän söpöjen täydellistä olemassaoloa
Yep ja sillä on viellä kavereita kuten kauhaguru
söpöliini_ kirjoitti:
Yep ja sillä on viellä kavereita kuten kauhaguru
Kauhaguru oli ihan törkeen epäsöpö
Psycho kirjoitti:
Kauhaguru oli ihan törkeen epäsöpö
Niinpä ja se on taas elossa meinaa se tuhos mun fani ryhmän:'(
söpöliini_ kirjoitti:
Niinpä ja se on taas elossa meinaa se tuhos mun fani ryhmän:'(
Kauhaguru=egew
Egew kopioi LOLIHENTAI nimeä muuttamalla O
Yuggis on karvainen 69v zoofilisti pedari
söpöliini_ kirjoitti:
Ekkö muute enää pysty tekee uutta lolihentai
Ja oishan mulla vielä SNUFFHENTAI ja SISCONHENTAI
Psycho kirjoitti:
Ja oishan mulla vielä SNUFFHENTAI ja SISCONHENTAI
Tee uus lolihentai ni kaikki tuntee
- 244544
Se on zoofilisti ja pedari? ;----D
Hyvä että joku täällä puolustaa kiusattuja. Huomauttaisin kuitenkin että alussa on kirjoitusvirhe kohdassa "yhdistetään voimamme ja taistellaan kiusattuja vastaan"
T. Pappi Andersson- kiusattu15
Sori mut mä en taua mikä kirjoitusvirhe tossa on.
- kiusattu15
siis KIUSAAJIA vastaan.
- 244544
Jep, hakataan paskaksi kaikki kiusatut yhdessä, niin se saa koston.
- kiusattu15
menkääpäs vittuilemaan muualle ja jos pitää teurastaa joku nii teurastakaa toisenne.
kiusattu15 kirjoitti:
menkääpäs vittuilemaan muualle ja jos pitää teurastaa joku nii teurastakaa toisenne.
ei pyge oon kuolematon
- tällästa
söpöliini_ kirjoitti:
Mä synnyn uudestaan aina söpömpänä:3
Ja lopulta et näytä enään ihmiseltä vaan joltain alienilta...
- Näintehdään
KYLLÄ! Lopetetaanko samalla maailman köyhyys ja nälkyys? Ja parannetaan syöpä? Ja pistetään rasismille loppu?
- 356
Naurattaa ihan miten tyhjänpäiväistä keskustelua. KAIKKI tietävät että kiusaaminen on ehdottomasti väärin ja että kiusaajat ovat epänormaaleja kehitysvammaisia ruipeloita. Tätä ei tarvitse jauhaa vaan jos jotain valitettavasti kiusataan, hän kertoo asiasta välittömästi vaikka poliisille. Kiusaaminen on rikos ja siitä voi saada tarvittaessa merkinnän rikosrekisteriin.
Mä oon tällä hetkellä 11v ja mua ollaan kiusattu 3lk saakka. Kiusaaminen jatkuu edelleen. Miten sen saa loppumaan? Oon kertonut opettajalle mutta se ei auta.
Älä mene enää kouluun rääkättäväksi hanki itsellesi hyviä ystäviä jostain kristillisestä seurakunnasta nuorten toiminnasta. Tutustu Jumalaan, hän tekee ihmeistä ja auttaa kyllä kiusaamisasiassakin varmasti, tavalla tai toisella. Hän voi todella kauhistuttaa kiusaajasi jos niikseen on!
www.evl.fi/raamattu
http://oneway.tv/fi/category/PLdZAghCIk-sETg_AEdb_kwcEak362sp0T
Jumalalle voit vuodattaa sydämesi tuskat ja hän voi auttaa kaikessa! Jeesus armahda ja auta tätäkin ihmistä, sinun nimesi kunniaksi ja kiitokseksi!
- eituutoimii
Ja mites vitussa ajattelitte mennä kiusaajia vastaan fyysisesti koska silloin rikkoisitte vaan oman sananne ja olisitte saman arvoisia
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064858Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403233Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503155Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4152276Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371402Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761217
- 711166
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311138Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1211042