Karvialaiset naiset

ERWQ

Mikä ihme siinä on ku karvialaiset nuoret naiset pilaa hyvän ulkonäkönsä?

19

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ljfa

      Millä tavalla pilaavat???

      • ERWQ

        No ensiks ne on nättejä ja nätti tukka mutta ne kuitenki pilaa sen.


      • ljfa

        Eikä pelkästään tukka vaan myös ne luonnottoman näköiset tekoripset, lävistykset ja tatuoinnit...silikonitissejä karvialaisilla ei taida vielä paljonkaan olla.


    • KUY43

      Lisään vielä että jos ei pilaa ulkonäköään niin sitten muuttaa muualle.

    • rullailija6

      Haistakaa kaikki Karvian nuoret naiset vittu!

    • A-donisi

      Joo ja jo parikymppisten naikkosten perseet ovat hartialinjaa leveemmät.

      • ei-implantti

        Naisethan ovat sitten aivan muotitietoisia. Iltasanomissakin oli juttua ulkolaisista kaksosista, jotka tekevät rahaa näyttelemällä silikonilla pullistettua persettään lehdissä.
        Karviassa sekin on luomua.


    • WWQE

      On se harmi ku ei saa suomi24:ssa sanoa nimeltä kenenkään ihmisen nimeä ku niitä olis niin kiva pilkata.

      • juuust_joo

        No voi poikaparka,, tuliko parempi olo kun sait haukkua naisia.

        Ota nyt vain se hinttikaverisi hellään syleylyyn, ja ole onnellinen.


      • IIOP

        Vedä kätees! Mä en oo homo!


      • M86zxxy

        Mitä jos menisit kertomaan mielipiteesi kasvotusten?


      • niinkötekisin

        Siis naisille mitä mä ajattelen niistä?


      • M86zxxy
        niinkötekisin kirjoitti:

        Siis naisille mitä mä ajattelen niistä?

        Eikös se oo palio järkevämpää ku kirjootella tänne?


      • siihenloppuisi

        On mutta sitte ne ei oo enää mun ystäviä jos ne nyt on semmosia muutenkaan tosissaan.


    • Keskityomaanelämään

      Anonyyminä puhutaan tää paskaa ! Nyt nyt on korkea aika alkaa aikuistua.. Aikuiset ihmiset kirjoittelee täälä niinku teinejä olis. Naurettavia pellejä!

      • auttaakose

        Sano että voisko mustaki enemmän naiset tykätä jos mä en haukkuis niitä?


      • jauhaajauhaa

        Samaa h****tin paskaa ne jauhaa siellä naamakirjassa, twitterissä ym. VAIKKA joutuvat siellä omalla nimellään esiintymään. Joistakin ihmisistä herää kysymys: "onko kaikki kotona?"

        Toisaalta, eihän näitä kirjoituksia täällä kukaan täydestä ota. Samanlaista ajanvietettä joillekin kuin kuviokellunta tai pitsinnypläys...:))


    • Hämeen.tuntematon

      Hoi hoi horjattiin,
      kaikki piiat korjattihin,
      minä yksin jätettiin,
      joka parahaksi arvattiin
      ikkunalle itkemään,
      portille poraamaan,
      salon alle raakkumaan,
      uunin päälle ulvomaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      215
      1760
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1133
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      941
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      79
      905
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      743
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      638
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      607
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      19
      606
    Aihe