Mikä ihme siinä on ku karvialaiset nuoret naiset pilaa hyvän ulkonäkönsä?
Karvialaiset naiset
19
712
Vastaukset
- ljfa
Millä tavalla pilaavat???
- ERWQ
No ensiks ne on nättejä ja nätti tukka mutta ne kuitenki pilaa sen.
- ljfa
Eikä pelkästään tukka vaan myös ne luonnottoman näköiset tekoripset, lävistykset ja tatuoinnit...silikonitissejä karvialaisilla ei taida vielä paljonkaan olla.
- KUY43
Lisään vielä että jos ei pilaa ulkonäköään niin sitten muuttaa muualle.
- rullailija6
Haistakaa kaikki Karvian nuoret naiset vittu!
- A-donisi
Joo ja jo parikymppisten naikkosten perseet ovat hartialinjaa leveemmät.
- ei-implantti
Naisethan ovat sitten aivan muotitietoisia. Iltasanomissakin oli juttua ulkolaisista kaksosista, jotka tekevät rahaa näyttelemällä silikonilla pullistettua persettään lehdissä.
Karviassa sekin on luomua.
- WWQE
On se harmi ku ei saa suomi24:ssa sanoa nimeltä kenenkään ihmisen nimeä ku niitä olis niin kiva pilkata.
- juuust_joo
No voi poikaparka,, tuliko parempi olo kun sait haukkua naisia.
Ota nyt vain se hinttikaverisi hellään syleylyyn, ja ole onnellinen. - IIOP
Vedä kätees! Mä en oo homo!
- M86zxxy
Mitä jos menisit kertomaan mielipiteesi kasvotusten?
- niinkötekisin
Siis naisille mitä mä ajattelen niistä?
- M86zxxy
niinkötekisin kirjoitti:
Siis naisille mitä mä ajattelen niistä?
Eikös se oo palio järkevämpää ku kirjootella tänne?
- siihenloppuisi
On mutta sitte ne ei oo enää mun ystäviä jos ne nyt on semmosia muutenkaan tosissaan.
- Keskityomaanelämään
Anonyyminä puhutaan tää paskaa ! Nyt nyt on korkea aika alkaa aikuistua.. Aikuiset ihmiset kirjoittelee täälä niinku teinejä olis. Naurettavia pellejä!
- auttaakose
Sano että voisko mustaki enemmän naiset tykätä jos mä en haukkuis niitä?
- jauhaajauhaa
Samaa h****tin paskaa ne jauhaa siellä naamakirjassa, twitterissä ym. VAIKKA joutuvat siellä omalla nimellään esiintymään. Joistakin ihmisistä herää kysymys: "onko kaikki kotona?"
Toisaalta, eihän näitä kirjoituksia täällä kukaan täydestä ota. Samanlaista ajanvietettä joillekin kuin kuviokellunta tai pitsinnypläys...:))
- Hämeen.tuntematon
Hoi hoi horjattiin,
kaikki piiat korjattihin,
minä yksin jätettiin,
joka parahaksi arvattiin
ikkunalle itkemään,
portille poraamaan,
salon alle raakkumaan,
uunin päälle ulvomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2151760- 821133
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm111941- 79905
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117638- 48607
- 19606