Miehen kroppa

Kyselemässä

Olen 22-v. mies, mutta kropaltani vielä "poikamainen" eli painoa löytyy noin 65 kiloa. BMI:n mukaan täysin normaalipainoinen. Tiedän, että miehet kasvavat hitaammin kuin naiset ja miesten testosteronitasot voivat kasvaa joillakin jopa 30-vuotiaaksi asti. Toiset miehet "miehistyvät" aiemmin kuin toiset. Itselläni esimerkiksi parta ei kasva kovinkaan nopeasti, kasvaa kyllä, mutta mitään merkittävää risukasaa ei tule kuukausissakaan.

Onko kuitenkin jokin luonnollinen keino eli ravintolisät jne. Joilla testosteronitasoja saa nostettua eli käytännössä nopeutettua miehistymistä?

4

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terve_mieli_terve_ruumis

Pysy ihan puhtaana ja luomuna ja nauti jokaisesta päivästäsi, luonto hoitaa kaiken ajallaan. Nykyaika vain yrittää tuputtaa jo miehillenkin samoja ulkonäköpaineita joiden kanssa naiset ovat joutuneet painimaan vuosisatojen ajan. Onneksi siihen hömpötykseen ei ole pakko mennä mukaan.
      Hyväksy itsesi sellaisena kun olet, sillä se näkyy uloskinpäin: terve itsetunto.

• geeniohjelmointi

Jokaisella on oma geeniperimäinen ruumiinrakenne, osa luonnostaan 'aasialais-tyyppisen' solakoita ja osa rugby-pelaajien kaltaisia kolosseja ja kaikkea siltä väliltä ja sama pituuden suhteen. Näin myös karvoituksen suhteen.

Tuota geeniperimäistä ruumiinrakennettaan ei tulisi keinotekoisetsi koettaa pakottaa siitä kovin poikkeavaan muotoon, suuntaan tai toiseen, sillä se riskeeraa aiheuttaa geeniperäisesti ohjelmoidusta poikkeavan solutasoisen epätasapainon ja siksi terveydellisiä ongelmia pidemmämällä aikajanalla.

Tämä muuan geeni-tohtorin lausumana eräässä dokumentissa, joka käsitteli erilaisia adiktioita, kuten muiden muassa kehonrakennusta jolla henkilön fysiikka pakotetaan kauaksi sen geeniperäisesti ohjelmpidususta normaalista tilasta. Tuota tilaa geeni-tohtori kutsui geeniperäisesti epänormaaliksi ja terveydellisesti riskialttiiksi.

Olet nuori ja sinulla on todella ideaali hetki hankkia tai ylläpitää jo omatut terveet elämäntavat, terveellinen ruokavalio (vihannespainotteinen tavitsematta vegagksi ryhtyä), säännöllinen riittävä lepo ja aktiiviset liikuntatottumukset, joka on kuin laittaisi rahaa pankkiin tuleville vuosilleen.

Vuodet menevät yllättävän nopeasti ja viisikymppisenä, terveenä ja edelleen solakan timminä kiität itseäsi mikäli nyt omaksut terveelliset perus-elintavat, samalla kun moni ikäisesi on keskivartaloltaankin läskistynyt ja väsähtäneen oloinen.

Testosteronitasoja ei missään tapauksessa tule lähteä manipuloimaan. Mutta jos niiden suhteen on todellista tutkittua ongelmaa, niin silloin vain asiantuntevan lääkärin ohjausessa seurannan alaisena.

• jghfdgdgfds

Olen seurustellut parin painoisesi miehen kanssa. Ovat olleet varsin pitkiä, mutta laihoja. Eivät olleet enää ihan nuoria, joten aikuisen näköisiä olivat.

Jos potenssi toimii, niin eiköhän testosteronit ole riittävät. Naisetkin ovat keskenään erinäköisiä, ja hormonitekijät vaihtelevat paljonkin. Itse olin tyttömäinen lähes 40-vuotiaaksi. Eipä se haitannut.

Parrankasvu on perinnöllistä, kysy miten isälläsi kasvoi.

Lisää massaa voi saada treenaamalla lihaksistoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3515
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      104
      2276
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      589
      2241
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2006
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1638
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1628
    7. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      71
      1586
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      1481
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1436
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      91
      1390
    Aihe