Olen 22-v. mies, mutta kropaltani vielä "poikamainen" eli painoa löytyy noin 65 kiloa. BMI:n mukaan täysin normaalipainoinen. Tiedän, että miehet kasvavat hitaammin kuin naiset ja miesten testosteronitasot voivat kasvaa joillakin jopa 30-vuotiaaksi asti. Toiset miehet "miehistyvät" aiemmin kuin toiset. Itselläni esimerkiksi parta ei kasva kovinkaan nopeasti, kasvaa kyllä, mutta mitään merkittävää risukasaa ei tule kuukausissakaan.
Onko kuitenkin jokin luonnollinen keino eli ravintolisät jne. Joilla testosteronitasoja saa nostettua eli käytännössä nopeutettua miehistymistä?
Miehen kroppa
4
377
Vastaukset
- terve_mieli_terve_ruumis
Pysy ihan puhtaana ja luomuna ja nauti jokaisesta päivästäsi, luonto hoitaa kaiken ajallaan. Nykyaika vain yrittää tuputtaa jo miehillenkin samoja ulkonäköpaineita joiden kanssa naiset ovat joutuneet painimaan vuosisatojen ajan. Onneksi siihen hömpötykseen ei ole pakko mennä mukaan.
Hyväksy itsesi sellaisena kun olet, sillä se näkyy uloskinpäin: terve itsetunto. - geeniohjelmointi
Jokaisella on oma geeniperimäinen ruumiinrakenne, osa luonnostaan 'aasialais-tyyppisen' solakoita ja osa rugby-pelaajien kaltaisia kolosseja ja kaikkea siltä väliltä ja sama pituuden suhteen. Näin myös karvoituksen suhteen.
Tuota geeniperimäistä ruumiinrakennettaan ei tulisi keinotekoisetsi koettaa pakottaa siitä kovin poikkeavaan muotoon, suuntaan tai toiseen, sillä se riskeeraa aiheuttaa geeniperäisesti ohjelmoidusta poikkeavan solutasoisen epätasapainon ja siksi terveydellisiä ongelmia pidemmämällä aikajanalla.
Tämä muuan geeni-tohtorin lausumana eräässä dokumentissa, joka käsitteli erilaisia adiktioita, kuten muiden muassa kehonrakennusta jolla henkilön fysiikka pakotetaan kauaksi sen geeniperäisesti ohjelmpidususta normaalista tilasta. Tuota tilaa geeni-tohtori kutsui geeniperäisesti epänormaaliksi ja terveydellisesti riskialttiiksi.
Olet nuori ja sinulla on todella ideaali hetki hankkia tai ylläpitää jo omatut terveet elämäntavat, terveellinen ruokavalio (vihannespainotteinen tavitsematta vegagksi ryhtyä), säännöllinen riittävä lepo ja aktiiviset liikuntatottumukset, joka on kuin laittaisi rahaa pankkiin tuleville vuosilleen.
Vuodet menevät yllättävän nopeasti ja viisikymppisenä, terveenä ja edelleen solakan timminä kiität itseäsi mikäli nyt omaksut terveelliset perus-elintavat, samalla kun moni ikäisesi on keskivartaloltaankin läskistynyt ja väsähtäneen oloinen.
Testosteronitasoja ei missään tapauksessa tule lähteä manipuloimaan. Mutta jos niiden suhteen on todellista tutkittua ongelmaa, niin silloin vain asiantuntevan lääkärin ohjausessa seurannan alaisena. - jghfdgdgfds
Olen seurustellut parin painoisesi miehen kanssa. Ovat olleet varsin pitkiä, mutta laihoja. Eivät olleet enää ihan nuoria, joten aikuisen näköisiä olivat.
Jos potenssi toimii, niin eiköhän testosteronit ole riittävät. Naisetkin ovat keskenään erinäköisiä, ja hormonitekijät vaihtelevat paljonkin. Itse olin tyttömäinen lähes 40-vuotiaaksi. Eipä se haitannut.
Parrankasvu on perinnöllistä, kysy miten isälläsi kasvoi.
Lisää massaa voi saada treenaamalla lihaksistoa. - kokeilemalla_selviää
Tuossa joitain ravintolisiä
http://eu.iherb.com/muscletech-six-star-pro-nutrition-testosterone-booster-elite-series-60-caplets/54772?rcode=mdv672
http://eu.iherb.com/muscletech-test-hd-hardcore-testosterone-booster-90-rapid-release-caplets/65213?rcode=mdv672
http://eu.iherb.com/search?sug=testosterone&kw=testoste&rank=1&rcode=mdv672
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1566849Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.313986Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1101938- 611876
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1911438- 821436
Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731081- 48979
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20213974Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947