Hei, muistaako kukaan sellaisen ikivanhan Nukkumatti-laulun sanoja? Nyt ei oo kysessä Sininen uni tai Nukkumatti nukkumatti lasten, vaan harvinaisempi laulu. Muuta en siitä muista, kun että nukkumatin lisäksi laulussa laulettiin jotain kellosta ja kukkaportista. Oon epätoivoisesti yrittänyt sanoja etsiä kaikkialta, mutta ei... laulu on itselleni rakas, vastikään menehtynyt mummini sitä aikoinaan lauleskeli ja olisi ihana kunnioittaa hänen muistoaan tällä laululla
Vanhan Nukkumatti-laulun sanat?
3
2653
Vastaukset
- mutsilauloi
Nukkumatti tupsulakki tipsuttaa ja topsuttaa.
Hiipii hiljaa lasten luokse, hyvää yötä toivottaa. x2
Kello kertoo tik tak tik tak, lamppu hiljaa hyräilee.
Nukkumatti unten maille kukkaportin aukaisee. x2
Nyt on aika rientää sinne laululehtoon sadun maan.
Nukkumatti ohjaa meitä uuden aamun koittoon vaan. x2- Anonyymi
Minäkin olen yrittänyt löytää "Nukkumatti hiipii jalassa punaiset sukat...." Sävelkin pyörii muistissa.???? Löytyipä!!
- Anonyymi
Muistan niin: nukkumatti nukkumatti tipsuttaa ja tapsuttaa, hiipii hiljaa vuoteen luokse hyvää yötä toivottaa, hiipii hiljaa vuoteen luokse hyvää yötä toivottaa.
Kello raksaa tik tak, tik tak, ankkuri se pyörähtää, nukkumatti untenmaille kukkaportit aukaisee nukkumatti untenmaille kukkaportit aukaisee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132