lastenhoitaja.......

Rosa

onko kellekkään käyny niin että lastenhoitaja on jäänyt asumaan taloon:)?mulle kävi kerran niin...ei sitä kyllä pystynyt ohjaamaan.musta oli vaan hyvä kun se oli siellä,jos jollakin oli sosiaallisuus punasella niin ei kun lastenhoitajan kasnna juttelee:D

6

1702

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ... :)

meill kävi samalla lailla. se jäi sinne nukkuu, mut kyl se sit lopulta lähti.

• Kika

Mulla parhaillaan majailee se Tuomi.
      Onhan se sillee hyvä et se yölläkin hoitaa vauvaa, mut kyllä mua välillä kyllästyttää, mut en oo viittiny uloskaan heittää. Sit yks aamu mulle kävi niin etten huomannu sitä lastenhoitajaa vaan soitin uuden ja mulle tuli siksi päiväksi 3 lastenhoitajaa! Kiva kun ne siivosi koko kämpän! =)

• Jenkkapoo

Siis kun mä pelasin yhel perheel jos oli taapero jota se lastenhoitaja kävi hoitams...niin sit se jäi sinne "asumaan" se lastenhoitaja, sit yhellä teinitytöllä oli valintana et "ammu" sit mä painoin siit ja sit se käveli sen last. hoitajan viereen ja sit se lastenhoitaja lähti kalppimaan siit kämpäst eikä sitä voinu enää kutsuu koskaan takas ja sen teinin ystävyyssuhteissa se oli 100% sen ystävä... aika outoo :)

• mie vaan
        Jenkkapoo kirjoitti:

Siis kun mä pelasin yhel perheel jos oli taapero jota se lastenhoitaja kävi hoitams...niin sit se jäi sinne "asumaan" se lastenhoitaja, sit yhellä teinitytöllä oli valintana et "ammu" sit mä painoin siit ja sit se käveli sen last. hoitajan viereen ja sit se lastenhoitaja lähti kalppimaan siit kämpäst eikä sitä voinu enää kutsuu koskaan takas ja sen teinin ystävyyssuhteissa se oli 100% sen ystävä... aika outoo :)

Entä jos sulla käy lastenhoitaja ja maksat sille palkan ja kaikki, mut uhtenä päivänä se ei vaan saavu paikalle. Mulle nimittäin käi näin. Mä yrititin palkata uuttakin, mut ei sieltä tullut kettän, vaikka ne lupas lähettää jokun.

• Anonyymi

Kannattaa muistaa et pitää olla syöttötuoli et asiat toimii

• Anonyymi

"Kannattaa muistaa et pitää olla syöttötuoli et asiat toimii"

Vastasit yli 15 vuotta vanhaan keskusteluun. Lämpimät onnittelut hienon suorituksen johdosta! Miltä nyt tuntuu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      81
      1089
    2. Teköäly löytää teidät

Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani
      Sinkut
      194
      775
    3. Mikä on kaivattusi ikä?

🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      40
      715
    4. Miesten vs naisten älykkyys

Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br
      Sinkut
      205
      682
    5. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      172
      674
    6. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      100
      615
    7. Kaipaako eräs nainen J-miestä

Salaisuutta voisi hieman raottaa.
      Ikävä
      38
      575
    8. Oletko kaivattusi tyyppiä

Ulkoisesti tai henkisesti? Mitä veikkaat?
      Ikävä
      43
      552
    9. Pidin siitä miten

Rauhallinen olit. Et menetä hermojasi kovin herkästi
      Ikävä
      24
      508
    10. Rohkeasti mies viestiä vaan

Yllätä mut ja ota yhteyttä, vaikka luulet että en enää toivo sitä.
      Ikävä
      36
      494
    Aihe