onko kellekkään käyny niin että lastenhoitaja on jäänyt asumaan taloon:)?mulle kävi kerran niin...ei sitä kyllä pystynyt ohjaamaan.musta oli vaan hyvä kun se oli siellä,jos jollakin oli sosiaallisuus punasella niin ei kun lastenhoitajan kasnna juttelee:D
Vastaukset 6
- ... :)
meill kävi samalla lailla. se jäi sinne nukkuu, mut kyl se sit lopulta lähti.
- Kika
Mulla parhaillaan majailee se Tuomi.
Onhan se sillee hyvä et se yölläkin hoitaa vauvaa, mut kyllä mua välillä kyllästyttää, mut en oo viittiny uloskaan heittää. Sit yks aamu mulle kävi niin etten huomannu sitä lastenhoitajaa vaan soitin uuden ja mulle tuli siksi päiväksi 3 lastenhoitajaa! Kiva kun ne siivosi koko kämpän! =)- Jenkkapoo
Siis kun mä pelasin yhel perheel jos oli taapero jota se lastenhoitaja kävi hoitams...niin sit se jäi sinne "asumaan" se lastenhoitaja, sit yhellä teinitytöllä oli valintana et "ammu" sit mä painoin siit ja sit se käveli sen last. hoitajan viereen ja sit se lastenhoitaja lähti kalppimaan siit kämpäst eikä sitä voinu enää kutsuu koskaan takas ja sen teinin ystävyyssuhteissa se oli 100% sen ystävä... aika outoo :)
- mie vaan
Jenkkapoo kirjoitti:
Siis kun mä pelasin yhel perheel jos oli taapero jota se lastenhoitaja kävi hoitams...niin sit se jäi sinne "asumaan" se lastenhoitaja, sit yhellä teinitytöllä oli valintana et "ammu" sit mä painoin siit ja sit se käveli sen last. hoitajan viereen ja sit se lastenhoitaja lähti kalppimaan siit kämpäst eikä sitä voinu enää kutsuu koskaan takas ja sen teinin ystävyyssuhteissa se oli 100% sen ystävä... aika outoo :)
Entä jos sulla käy lastenhoitaja ja maksat sille palkan ja kaikki, mut uhtenä päivänä se ei vaan saavu paikalle. Mulle nimittäin käi näin. Mä yrititin palkata uuttakin, mut ei sieltä tullut kettän, vaikka ne lupas lähettää jokun.
- Anonyymi
Kannattaa muistaa et pitää olla syöttötuoli et asiat toimii
- Anonyymi
"Kannattaa muistaa et pitää olla syöttötuoli et asiat toimii"
Vastasit yli 15 vuotta vanhaan keskusteluun. Lämpimät onnittelut hienon suorituksen johdosta! Miltä nyt tuntuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95903
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116721
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80668- 43621
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34604Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 36502
- 25492
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok105458- 44454
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427