Etsin töitä joita voin tehdä myös kotoakin käsin tietokoneella, kaikenlainen työtehtävä käy. Olen rohkea ja uskallan ottaa tiettyjä haasteita vastaan, mutta toistaiseksi haluan työskennellä kotoa käsin. Käytössä on netti ja oikeastaan 24h lähestulkoon aikaa päivästä töiden tekoon. Toivoisin työtä josta saa hiukan extra rahaa.
Olen nuori nainen ja sairaslomalla, tehnyt netin välityksellä joitain töitä. Toivoisin että joku ottaa yhteyttä ja pääsen aloittamaan hommat, mitä sitten onkin tarjolla :) [email protected] on yhteystietoni josta voi kysyä lisätietoja jos on minulle työtä :) jutellaan lisää sitten asiasta.
Nuori nainen etsii töitä joita voi tehdä kotoa.
Lunalight
0
174
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672637- 76958
- 12880
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25836
- 55833
- 64822
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725