80-luvulla Katrilla hyviä biisejä tuotannossaan.
Sitten kuten monilla muilla iskelmänimillä 90-luku meni siihen tusinaiskelmään.
Niin kävi myös Kuoppamäelle ja monelle muulle.
Tusinaiskelmä on sitä perinteistä tanssi-iskelmää, joissa suht diipadaapa-melodiat.
Mikäs se on se Katrin yksi albumi vuodelta 1988?
Muistaako kukaan minkä niminen levy se?
Pitäs hommata se.
Katri-Helenan tuotannossa hyviä biisejä 80-luvulla
7
2133
Vastaukset
- heluna.roks
Muistan teininä, joskus 80-luvun alussa, kun mutsi soitteli sen ajan kantri helunaa, niin olihan ne klassikkoja, vaikka ei muuten helunan musa ole koskaan iskenyt. Tulee vaan ne ajat mieleen. Sen parempia aikoja ei Suomeen enää koskaan tule!
- blon
Levyn nimi on Almaz.
- blon
Kyseisen levyn nimi on Almaz.
- Kutrihellu-on-kamala
Levyn nimi on "Perseestä terveisiä".
- FANITTAJA3000
tykkään 60-70 l taitteen katrista. 70-80 l katrista. Mun lempikappaleet vasten auringonsiltaa. Kevät. KAI MUISTAT SEN.
JA ME TEIMME SEN AIVAN HELVETIN UPEA - YRR65
Joo onhan Katrilla hyviä biisejä. Mutta plakioitakin löytyy aika paljon. Esimrkiksi Lintu ja lapsi ,L"L"Oiseaue l"efant . Entäs tämä Matti " Fredi " Siitosen "säveltämä" Katson sineen taivaan ? Siinä on varmaasti kuunellut latino säveltäjä mestarin , Tito Puenten - Oye Como Va . Kuunelkaapa siinä alkupuolella huilulla soitetaan cha -cha- chaan alku rytmillä kuin lapsella vain silmät voi loistaa , , , 1979 osallistui Euroviisuihin tämä Katri. Kyllä minä niin mieleni pahotin ettäs kehtaakin tuo FREDI !
- maretti
Almaz oli kyseisen älppärin nimi, mutta se ei ollut mikään myyntimenestys vuonna 1988. Katri on jossain sanonut olleensa pahoin pettynyt albumin kehnoon menestykseen, vaikka se oli sisällöltään laadukas. Nimikappale jäi toki elämään, lisäksi sieltä löytyy biisit Laulu jää ja Kaupunki kuin äiti - muun muassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k594003Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k222838Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552043Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2131944- 721446
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761290- 901099
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57925Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41906