80-luvulla Katrilla hyviä biisejä tuotannossaan.
Sitten kuten monilla muilla iskelmänimillä 90-luku meni siihen tusinaiskelmään.
Niin kävi myös Kuoppamäelle ja monelle muulle.
Tusinaiskelmä on sitä perinteistä tanssi-iskelmää, joissa suht diipadaapa-melodiat.
Mikäs se on se Katrin yksi albumi vuodelta 1988?
Muistaako kukaan minkä niminen levy se?
Pitäs hommata se.
Katri-Helenan tuotannossa hyviä biisejä 80-luvulla
7
1838
Vastaukset
- heluna.roks
Muistan teininä, joskus 80-luvun alussa, kun mutsi soitteli sen ajan kantri helunaa, niin olihan ne klassikkoja, vaikka ei muuten helunan musa ole koskaan iskenyt. Tulee vaan ne ajat mieleen. Sen parempia aikoja ei Suomeen enää koskaan tule!
- blon
Levyn nimi on Almaz.
- blon
Kyseisen levyn nimi on Almaz.
- Kutrihellu-on-kamala
Levyn nimi on "Perseestä terveisiä".
- FANITTAJA3000
tykkään 60-70 l taitteen katrista. 70-80 l katrista. Mun lempikappaleet vasten auringonsiltaa. Kevät. KAI MUISTAT SEN.
JA ME TEIMME SEN AIVAN HELVETIN UPEA - YRR65
Joo onhan Katrilla hyviä biisejä. Mutta plakioitakin löytyy aika paljon. Esimrkiksi Lintu ja lapsi ,L"L"Oiseaue l"efant . Entäs tämä Matti " Fredi " Siitosen "säveltämä" Katson sineen taivaan ? Siinä on varmaasti kuunellut latino säveltäjä mestarin , Tito Puenten - Oye Como Va . Kuunelkaapa siinä alkupuolella huilulla soitetaan cha -cha- chaan alku rytmillä kuin lapsella vain silmät voi loistaa , , , 1979 osallistui Euroviisuihin tämä Katri. Kyllä minä niin mieleni pahotin ettäs kehtaakin tuo FREDI !
- maretti
Almaz oli kyseisen älppärin nimi, mutta se ei ollut mikään myyntimenestys vuonna 1988. Katri on jossain sanonut olleensa pahoin pettynyt albumin kehnoon menestykseen, vaikka se oli sisällöltään laadukas. Nimikappale jäi toki elämään, lisäksi sieltä löytyy biisit Laulu jää ja Kaupunki kuin äiti - muun muassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854588- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571694
- 191607
- 181601