Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

miksen saa ketään elämääni?

yksinäinenkö

Hei Olen 15v tyttö ja ihmettelen miten se on mahdollista että en saa ketään poikaa elämääni. Mua on kehuttu mukavaksi söpöksi ja hyvän näköiseksi. Ja tuntuu välillä että tuun paremmin toimeen poikien kanssa (varsinkin vuoden nuorempien kaa)oon monta vuotta kaipaillu sellaista rakkautta elämääni mutta sitä ei oo vielä tullut vastaan. Joten vinkkejä miten saan poikaystävän. Ja kysykää jos on kysyttävää!

19

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yx.kyzymyz

      Missä päin asut?

      • yksinäinenkö

        pohjois-pohjanmaalla.


    • eimitäänkiirettä

      Turhaa tuossa iässä olla huolissaan. Pidä mielessäsi ettei kukaan ole teini-ihastuksensa kanssa kovin pitkää aikaa. Eli turha olla niin kova yrittämään. Kasva ensin.

      • yksinäinenkö

        Oon kasvanut sen verran niin henkiseksi Ja fyysisesti että tartten poikaystävän. Olisin valmis suhteeseen.


    • Myösyksinäinen

      Ite oon samassa jamassa..

      Onks sul kikkii?

      Btw oon samanikäne poika

      • yksinäinenkö

        Ei ole kikkiä


    • Matti-79

      Itsekkin oon samanikäinen poika, missäspäin asustelet? Tavataanko? Missä on hyviä valvontakamera vapaita parkkipaikkoja siellä?

      • Matti-79

        Tai unohda koko juttu! Sain viimeksi yhen flikan faijalta pesäpallomailaterapiaa.


    • phily

      vaikka sun äitis sanoki että oot söpö tai hyvän näköinen ei tarkota että oot

      • yksinäinenkö

        Pojat on sanoneet.


    • PerheetSucxxxx

      Siksi kun Olut esim. on parempaa kuin seksi. Olut on parempaa kuin Naiset. Olut on parempaa kuin parisuhde ja niin edespäin, ja helvetisti halvempaa kuin Naiset....

      • Kaliamaha

        Olet kyllä oikeassa!


    • Poika-21

      Mul oli muutama vuos sitte sama ongelma... :( Oon siis 21-vuotias poika...
      Jos haluut jutella tarkemmi nii voin antaa vaik s-postiosotteen... :)

      • yksinäinenkö

        Jutellaan mielummin täällä jos haluat.


    • Kummajonne

      Oon saman ikäne poika ja mul o iha sama. Jos haluut jutella asiasta tuu juttelee kikkii nimi:nata_h01. Ps. En yritä mitää ois vaa kiva jutella jollekki joka on samas tilantees.

      • yksinäinenkö

        Ei oo kikkiä


      • yksinäinenkö
        yksinäinenkö kirjoitti:

        Ei oo kikkiä

        Mut oisko sul twitteriä?


    • opiskele

      Koulutus tuo vaurautta.

    • Roosa1994

      Moikka :)
      Miun mielestä siun pitää jatkaa samaa mallii, kyll se jossai vaihessa kolahtaa ja löytyy se kumppani,ei kannata sressata oot kaunis vielä nii nuorikii ja siulla kumminkii on kavereina poikia, älä siis kiirehi turhaa kyllä sitä vielä ehtii ! :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1400
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1307
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe