Vuokrataan kesäksi alkaen 1.6.2016 kesämökki Paimelan Vaaniassa, Vesijärven läheisyydessä 200m. Rauhallinen sijainti, luonnon keskellä.
Tilat: 4 aikuista makuupaikka. Mahtuu enemmän koska tilalla on siisti ja mukava tila/varasto joka on remontoitu pieneksi huoneeksi jossa voi nukkua.
Tupakeittiö, makuuhuone ja sauna. Mökissä on sähköt, tulisijat, puucee, leikkimökki, vesikaivo, jääkaappi, keittövarusteet, kalusteet.
Pihapiirissä lisäksi autotalli. Yhteinen ranta-alue, jossa on venepaikat ja sauna. Mökiltä matkaa Lahteen tai Vääksyyn n. 20km.
Vuokrataan Kesäkaudeksi (1.6.-31.8.). Myös lyhyemmät ajat neuvoteltavissa, joten ota yhteyttä!
Kuukaudeksi: 700e
Kesäksi: 2000e
Jos kiinnostut, laita viestiä. Kiitos
Kesämökki koko kesäksi Vesijärveen läheisyydessä.
Ppaavoo
2
550
Vastaukset
- Sarika71
Hei. Joko mökkisi on vuokrattu ensi kesäksi?
Jos ei, niin olisin kiinnostunut.
Sarika Koponen
[email protected] - merru1
Mökkisi kesäksi 2017 kiinnostaisi. Jos on vapaa otatko yhteyttä [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898593
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504228
- 593772
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432481
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382193Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362167