hei! löytysisikö tätä kautta seurustelu kumppania

phonakversata

siis kun noi ihmset "vieruksuu"/pitää tyhmänä?
kuulo kojetta käyttävää!!! (ei synnynnäinen) siis kuulo meni oikeesta pimeex 5v sitten ja vasemassa 60% alenema... :( olen siis 38v ja muuta "pientä" tullu koettua!! :)

16

968

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • phonak-versata

      olen siis mies!!! :)
      ja on ollu suhteita muutama..?? mutta nykyään kun tää "sosiaalisuus" heikoilla... kuulon takia siispä jos sattus kohtalo tovwerin löytään... :)

      • kuulo-aisti-koje

        ja sekin vielä... että kukaanhan ei halua sanovansa "olevan aisti vammanen"?? ja minäkin olin "normaali"! tää palsta tosin on väärin ymmärretty???? tuolla kuulo/näkö puolellahan kyllä juttua riittää!!!!
        kun ei tänne kehtaa kirjoitella??? :(


    • erakkonainen

      Pystytkö kommunikoimaan tavallisesti nyt kun sulla on kuulolaite? Ei se minusta ole mikään este ihmissuhteelle, kummallinen ajatus. Meillä ihmisillä on vaan erilaisia kremppoja, kenellä missäkin. (Mulla on ongelma pikemminkin se, että kärsin äänistä ja hajuista...) Toivottavasti etsintä tuottaa tulosta ja löydät seuraa. :)

      • kuulokoje-phonak

        kyllä pystyn komminikoimaan..!!

        sulla ilmeiseti myös neurologia tyyppinen "oire"??
        ja lähinnnä kaipais vain kohtalo toveria... ? jolla kokemusta "erillaisuudesta"?? on vain niin vaikee enää luoda sosiaalisuhteita!! :( kun kaikkihan on niin "terveet"??? :( ja missään faces en viihdy!!! enkä seurustele...!!!!


      • erakkonainen

        Jotain hermostollistahan tää miun herkkyys on. Minä ainakin olen erilainen, kovastikin outo verrattuna muihin, sillä olen pakko-oireinen hörhö. :D Kuka kumma vielä luulee että kaikki ovat muka terveitä? Kyllä meillä kaikilla tulee terveysongelmaa jossain vaiheessa, niin se vain on. Netissä etsin juttuseuraa yleensä, täällä on miun sosiaalisuus (juurikin facebookissa), kun en viihdy missään baareissa tms... Etkö jaksa kirjoitella ihmisten kanssa?


      • kuulo-koje

        niinpä...! en pysy aina mukana tässä netti "kirjoitelussa/keskusteluissa"! kun toi aikoinaan tehty "operaatio" !!? aiheutti myös oikeen puolen motoriikka häiriön ja olkeella mennään aika hitaasti!
        kun toi "kymmen sormi" järjestelmä ei aina toimi...??? :)
        ja siel facessa heti oli joku mollaamassa!!! kuvasta/jutusta??? ja siellähän ne "kaverit" tosiaan.... :(
        no on onnex vielä muutakin kuin ne sivustot...!!! :) ja koirat ja luonto mulla terapia kaverina!! ;)


      • kuulokoje-phonak

        meinaan vaan että oon suoraan sanova enkä kyylää liikaa toisten face päivityksiä/kuvia??? vahtaamassa...! ja kuka tykkää tai ei minusta...!! se on sitä "tunne vammasuutta"!!! jos mikä...!!! :) oi niitä aikoija kun vielä nähtiin kasvoitusten ja "seurusteltiin"!!! ihmisinä...?? :)


    • erakkonainen

      Ymmärrän... Ei se kymmensormijärjestelmä toimi kyllä miullakaan, virheitä tulee koko ajan. :D Ja facessa pitää valita ne kaverit, kyllä siellä monenlaista sukankuluttajaa on... Ei kaikkien kanssa se yhteys toimi. Eihän se mikään välttämätön paikka ole, kuka mistäkin tykkää... Koirat ja luonto kuulostavat juuri hyvältä kyllä! :) Siellä on kaunista ja hyvää.

      • kuulokoje-phonak

        niimpä !! mitäs siihen lisättävää... kuin aikuset toisiaaan ymmärtää!! kerrohon rohkiasti itsetäsi lisää.....??
        niin eikhän juttua piisaa.... ?? noin aluksi... :)


      • phonak-versata

        no jospa halut vaihtaa juttua niin mulle voi kirjotella s:postiin...???? jos ei täällä kaiken kansan luettavana halua,,,, ?? :) kuviakin on mukava vaihtaa..!!


      • erakkonainen

        Tuota, muuten hyvä. Mut en harrasta satunnaisia suhteita ja kumppaniksi kelpuutan vain uskovan miehen ettei tule arvojen yhteentörmäystä... Pahoittelen. :/


      • phonak

        niipä!
        en tosiaan "uskoton ole"!!! (eri mihin uskoni perustan)??? ja kuten skorpparin luonteeseen kuuluu niin yksi ja ymmärtäväinen riittää...!!!
        mut en aivan "ehoton" ole uskosta riipumatta..... :)


      • phonak

        eihän me "vammsia ole"?? vai sit "tunne vammasia"?? :)
        mut jos juttuseuraa löytys.. niin vois vaihtaa kuviakin..??
        t: 60% kuulon alema... ja oikee pimeenä..? :(
        mutta onneks kuulokojeet kehittynyt.. auttamaan.!!


    • vanhempimies1

      etsin sopivan ikaista naista seurustelun merkeissä

    • Anonyymi

      Kuulo"vammaisuus" ei pitäisi niin kovin häiritä normaalia elämää!
      Nyt varsinkaan kun on monen monta kuulolaitetta saatavissa. Myoskin melko pitkälle pystyy ymmärtämään puhetta kun seuraa suun liikkeitä, vaikkei aivan joka sanaa kuulisikaan.

      Oma asenne vaikuttaa ratkaisevasti, kokeeko huonon kuulonsa vammana vai hyvänä asiana kun suuri osa hölynpölyä jää kuulematta.

    • Anonyymi

      kumppanit vähissä.. mut niin on tuhansilla muillakin..!!
      aistista riipumatta..?? mut eipä tota "sosiaalisuutta" muutenkaan enää tuu harrastettua? kun nyt toi kuulo vain huononee... ja aiheuttaa masennusta!!!
      mut kaipa sitä jossain ryhmissä vois löytää "kohtalo toverin??
      t:aloittaja.. :)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe