oon lähössä kyseiseen maahan lomailemaan ja ajattelinpa kysyä onko joku tietoinen kannabistuotteiden saatavuudesta kyseisessä maassa? minkä hintasta ja kuinka paljon kusettajia vastassa?
thaimaa ja päihteet?
26
1000
Vastaukset
- Osmo
Olen käynyt muutaman kerran Thaimaassa ja olen yhden ainoan kerran törmännyt mieheen joka tuli kadulla kauppaamaan "myssyä". Thaimaalaisen oikeusjärjestelmän rangaistukset huumausainerikoksissa ovat sitä luokkaa että voi olla takkuinen taival saada piristeitä ostettua. Olet varmaan kuullut huumekauppiaille langetetuista kuolemantuomiosta sekä ulkomaalaisista turisteista jotka ovat saaneet 30-60 vuoden jatkoloman yrittäessään salakuljettaa huumeita maasta. En kehoittaisi koskemaan mihinkään laittomaan piristeeseen ko. maassa, siitä saatta tulla "helvetillinen" rumba ja pitkä "lomamatka". PS. Bangkokissa on "ison tiikerin miesvankila" jossa säilytetään ulkomaalaisia sekä Thaimaalaisia rikoksentekiöitä, ennätys minkä valkoihoinen on selvinnyt hengissä ko. laitoksessa on 4vuotta.
- Käynyt
Samaa mieltä Osmon kanssa! Vuosi sitten käytiin Bangkokissa ja Pattayalla. Eipä ollut tyrkyllä missään vaiheessa, vaikka ostaa olisi voinut. Eipä kyllä kyseltykkään. Huoria sitäkin enemmän... kyllästymiseen asti!
- bedo
Käynyt kirjoitti:
Samaa mieltä Osmon kanssa! Vuosi sitten käytiin Bangkokissa ja Pattayalla. Eipä ollut tyrkyllä missään vaiheessa, vaikka ostaa olisi voinut. Eipä kyllä kyseltykkään. Huoria sitäkin enemmän... kyllästymiseen asti!
Pattayalla ainakin itselle on joka ilta vähintään 4 kertaa tarjottu huumeita esso, mari ym. kunhan vähän kävelee sivumalla esim soi-kaduilla. Osahan tietysti on valepoliiseja... MUTTA thaimaassahan KAIKESTA selviää rahalla.
Erittäin hyvä vaihtoehto on huumeidenkäyttämiseen on vain ottaa baarista thai-tyttö ja ottaa pitoon pariks päiväks! SILLÄ lähes kaikki baari-naiset polttelevat pilveä, JOTEN polta eukon ruohoja, jolloin ei tarvitse pelätä poliiseja-> aineet NAISEN ja EIKÄ tarvitse ostaa/maksaa niistä mitään!! - Osmo
bedo kirjoitti:
Pattayalla ainakin itselle on joka ilta vähintään 4 kertaa tarjottu huumeita esso, mari ym. kunhan vähän kävelee sivumalla esim soi-kaduilla. Osahan tietysti on valepoliiseja... MUTTA thaimaassahan KAIKESTA selviää rahalla.
Erittäin hyvä vaihtoehto on huumeidenkäyttämiseen on vain ottaa baarista thai-tyttö ja ottaa pitoon pariks päiväks! SILLÄ lähes kaikki baari-naiset polttelevat pilveä, JOTEN polta eukon ruohoja, jolloin ei tarvitse pelätä poliiseja-> aineet NAISEN ja EIKÄ tarvitse ostaa/maksaa niistä mitään!!Olen ottanut Pattayalta ainakin 20 baarityttöä vuokralle elämäni aikana ja näistä hädin tuskin 3 on edes polttanut tupakkaa. Me ei olla varmaan oltu samalla Pattayalla tai sitten minä olen ollut väärällä soi:lla.
- Bedo
Osmo kirjoitti:
Olen ottanut Pattayalta ainakin 20 baarityttöä vuokralle elämäni aikana ja näistä hädin tuskin 3 on edes polttanut tupakkaa. Me ei olla varmaan oltu samalla Pattayalla tai sitten minä olen ollut väärällä soi:lla.
Joo suurin osa tytöistä EI poltakkaan tupakkaa, vaan maria VAIN! ONHAN se selvä että naiset eivät tarjoa mariansa HETI ensimmäisenä päivänä vaan parin päivän päästä kun oppii tuntemaan vähän paremmin! Esim. silloin kun menee tytön asunnolle on erittäin hyvä tilaisuus kysästä vähän olutta vahvempaa!!
Omasta kokemuksesta voin ainakin kertoa että YLI puolet tytöistä käyttää jotain aineita piristykseensä-> ja naisia on ollut karvasen verran enemmän kuin 20!!
Ja mitä vielä aineiden kauppaamisesta, niin tarkoitin kun esim. kävelee soi6- soi8:lle sivummalla, eli talojen välistä, pimeistä kohdista ym. Niin kyllä varmaan kauppaajia piisaa!
Aika paljon on myyntiä myös iltaisin kun ottaa taksin Royal Gardenista niin yhtäkkiä hyppää samalle kyytille nuori diileri.
Mutta nämä ovat vain omakohtaisia kokemuksia johtuukohan siitä sitten että näytän niin aineiden käyttäjältä... - Anonyymi00022UUSI
Ne tuo niitä huumeita sieltä Suomeen myyntiin . Myös postitse ja tavaroiden seassa . Netti. Kuljetukset. Lasten lelujen seassa .
- Anonyymi00023UUSI
Käynyt kirjoitti:
Siellä on enemmistö kiinalaisia , Laosin kansalaisia kuin Intian ja kambodza n sitten turistit.
- Anonyymi00024UUSI
Osmo kirjoitti:
Olen ottanut Pattayalta ainakin 20 baarityttöä vuokralle elämäni aikana ja näistä hädin tuskin 3 on edes polttanut tupakkaa. Me ei olla varmaan oltu samalla Pattayalla tai sitten minä olen ollut väärällä soi:lla.
Venäläiset tyrmäystippaa viikkovaimoiksi. Ottaa rahat.
- B
Kyllähän siellä on kaikkea tarjolla, jos etsii mutta
itsekin - kuten aiemmat vastaajat - olen reissannut
maata ilman yhtään kontaktia kuningas alkoholia väkevämpään.
Kuten mainittua, sääliä ei tunneta huumekauppiaalle
eikä edes käyttäjälle. Jos farang jää kiinni
piikki hauiksessa, on syytä sanoa oikeuksilleen jalänsimaiselle
oikeusturvalle bye bye.
Bankok Hiltonissa saa käydä tapaamassa pikkumäärästä huumeita
kiinni jääneitä länsimaisia vankeja ja viedä
heille esim. Englannin kielistä lukemista ja
juhlapäivinä syötävää.
Se on ainoa kontakti länsimaiseen kulttuuriin näillä
piruparoilla jotka viettävät loppuelämänsä eristyksissä...
Isompia eriä diilanneet on ammuttu jo pikaisen oikeudenkäynnin jälkeen.- Tivoli
Ihan oikein niille saastoille!! KUOLEMA HUUME HÖRHÖILLE JA ASENTAJILLE"kauppiaille"
- Anonyymi00025UUSI
Naiset on julmempia kyllä ja rahan ahneita. Kiinalainenbudha.
- Matkaaja
Moi hölmö! mene sinne ja vetele aineita ja toivottavasti jäät kiinni! niin etpähän ole täällä enään käyttämässä!!
- chilloutzone
on se jotenkin niin kurjaa katsella noin kapeakatseista ihmistä. puhuin kannabistuotteista. jota ei edes kaikkialla luokitella huumeeksi. kulttuuri on ainot mikä tekee rajan aineen laillisuudelle. itse pidän alkoholia huomattavasti vaarallisempana aineena kuin kannabista. kertoohan siitä suoranaisesti olo ryyppyillan jälkeen. koita joskus ja lopeta paskanjauhaminen.
- Anonyymi00021UUSI
Halvaannuttaa uhrin viikoksi gamma tyrmäystipat . Ihan tolkku pois . Helppo myydä seksiin kuin tyhjentää tilit kuin vie tavarat.
- Maailmaa nähnyt
Pysykää lapsikullat erossa huumeista, siitä ei tule kuin harmia. Elämä menee pilalle.
- Anonyymi00026UUSI
Suomeen myytyjä naisia jotka myy ruokaa netissä ne myy huumeita siinä .
- turisti
Normaaleissa perhelomapaikoissa ei mulle ainakaan ole tarjottu pahemmin mitään, mutta pienemmillä saarilla joissa käy paljon nuorisoa ja backpackereitä, on kukan polttelu enemmänkin sääntö, kuin poikkeus.
Eli paikat missä on ihan rentoa touhua ovat ainakin phang nga, samui, phi phi, koh tao. Kun pitää vaan silmät auki ja menee esimerkiksi reggae baariin mikä löytyy kyllä melkein joka saarelta ;), niin löytyy kyllä. Hinnoista en muista, mutta muistaisin varmaan jos olis ollut hirveen kallista. Phi phillä sai reggaebaarista tiskiltäkin pussukoita ja phan nga:lla on legendaarisia sienipizzoja (niitä en uskaltanut maistaa...)
Mä en kauhean paljoo ole poltellut, mitän nyt sattumalta ja en osaa sanoa miten vaarallista se sitten olis, mutta aika vapaalta touhultahan toi siellä näyttää. Varovainen tietenkin pitää olla, koska paikalliset poliisit osaa olla todella veemäisiä. Yksi kaverini hakattiin suhteellisen pahasti samuilla. Siihen juttuun ei kuitenkaan tainnut huumeita liittyä.
Ja kusettajiahan on tietenkin vastassa, eli ei tietenkään kannata keltä tahansa katuhörhöltä ostaa. - MAn
Vittu mikä pölö oot! Tukehdu niihin sauhuis, ja toivottavasti viru loppuelämäs jossain Thaimaan kauheimmassa vankilassa. Thaimaassa ei todellakaan tunneta sääliä huumehörhöille.
- chilloutzone
jospa vaikka sitten jätät mun huoleks koko homman. turha tällasiin "pölöihin" on aikaa hukata. ehkä säkin vielä joskus saat ittees niskasta kiinni, ehkä saat ostettua jostain elämän tai yksinkertaisesti vain havahdut olemaan avoimempi elämää kohtaan... hopefully... taidat kuitenkin olla melko menetetty tapaus. kenties talonmies porista?
- Anonyymi00018UUSI
chilloutzone kirjoitti:
jospa vaikka sitten jätät mun huoleks koko homman. turha tällasiin "pölöihin" on aikaa hukata. ehkä säkin vielä joskus saat ittees niskasta kiinni, ehkä saat ostettua jostain elämän tai yksinkertaisesti vain havahdut olemaan avoimempi elämää kohtaan... hopefully... taidat kuitenkin olla melko menetetty tapaus. kenties talonmies porista?
Joku nainen oli tuonut Thaimaasta huumeita lelujen seassa ja kymälaukussa. Ei mitään älä kuljeta kenenkään kassia vaikka miten pyytää. Tuo ne niitä Amerikasta nimellä terveystuote . Mutta siis postipaketti voi olla huumelaatta .
- elina
mä olin viime vuonna thaimaan naapurissa,malesiassa... Koko ajan joku tyrkytti pilveä tai jotain. Yhtenä iltana syötiin paikallisten kanssa yhdessä katamaraanissa. Alko tuntua jotenkin oudolta ja lopulta mulle tullaan kertomaan että RUOAN SEKAAN oli tungettu jotain kannabistuotetta!!! sen jälkeen oli et kiitti vaan ku kerroitte vasta nyt.. Mutta kivaa oli!!!:)
- Anonyymi00015UUSI
Vanhaa textiä mutta huumekuskeja jää kiinni Suomessakin mitä tuovat huumeita sieltä Suomeen. Hedelmälastissa kukkalastissa tai lelujen seassa.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vanhaa textiä mutta huumekuskeja jää kiinni Suomessakin mitä tuovat huumeita sieltä Suomeen. Hedelmälastissa kukkalastissa tai lelujen seassa.
On niitä tuotu myös uskontojen kuljetuksissa . Huumepiippuja kuin hamppua.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
On niitä tuotu myös uskontojen kuljetuksissa . Huumepiippuja kuin hamppua.
Nähty kun pyhiinvaeltajat kuskaa huumeita kuin myydään parkkipaikalla pikkupusseja. Kuskaavat isompia . Turkkilaisia myös sama . Osa on pureskeltavaa osa poltettavaa osa niitä nesteitä mitä piikittää ja osa jauhoja kuin tabletteja jopa punaisia . Ikävää lapsille jos suuhun laittaa. Yhdet on kuin taatelipaketti kaupassa mutta vähän harmaampaa. Kuulkaa lahkot uskonnoissa on rikollisia täynnä.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Nähty kun pyhiinvaeltajat kuskaa huumeita kuin myydään parkkipaikalla pikkupusseja. Kuskaavat isompia . Turkkilaisia myös sama . Osa on pureskeltavaa osa poltettavaa osa niitä nesteitä mitä piikittää ja osa jauhoja kuin tabletteja jopa punaisia . Ikävää lapsille jos suuhun laittaa. Yhdet on kuin taatelipaketti kaupassa mutta vähän harmaampaa. Kuulkaa lahkot uskonnoissa on rikollisia täynnä.
Joku nainen thaikku toi huumeita lasten lelujen seassa.
- Anonyymi00028UUSI
Ne kun on sukulaisia Aasian maissa lähettää sitten Facebook instakuvia pitkin kambodza A ja Laosia susta et täs on yx tyhmä lisää huijattavia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site425811Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714555Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464312SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564101SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt873700Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään593199SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het482406Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?332277Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422049En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha81104