puhelun estäminen

Pirkko67

Pystyykö nokian puhelimella estämään puhelut ja jos niin mitä vastaanottaja kuulee?
Hälyttääkö puhelu normaalisti vai ilmoittaako että numeroon ei saada yhteyttä?
Kiitos etukäteen

8

4432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aapuva

Miten saan kuulumaan vain yhdelle soittajalle "valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä"? Toi estäminen on niin läpinäkyvää, kun tuuttaa varattua. Jos soittaa monta kertaa niin tietää joutuneensa estetyksi.
      Osaatteko auttaa? minulla on nokia ja samsug

• Puhelut pystyy estämään numerokohtaisesti. Avaa soittohistoria painamalla luurin kuvaa. Sen numeron jonka haluat estää paina sitä pitkään kunnes avautuu vaihtoehdot. Siten valitset - estä numero -.

Mitä soittaja kuulee, niin sitä en ole kokeillut.

• Aapuva

Kiitos vastauksesta, minä yritän. Voitko kokeilla mitä sieltä kuuluu, koska jos sieltä tulee vain se tuut, tuut varattu se ei oikein riitä. Kiitos paljon jos viitsit nähdä tämän vaivan. Olen todella tumpelo näiden puhelimien kanssa.

• Pyydä kaveriasi laittamaan numerosi estolistalle ja soita sitten hänelle, niin kuulet itse, mitä sieltä kuuluu. Voit kenties saada ilmoituksen puhelimeesi, että numerosi on estetty.

• Mummukka1

Mä en saanut, voisiko joku kokeilla. Kiitos.

• l520l520

Minähän tuon olen testannu jo aikoja sitten ja muistaakseni se ilmoitti näytöllä "Numero varattu" ja tuuttas kokoajan varattua. Mitään ääni ilmoitusta ei tullut.
      Voishan ton vielä testailla, pitäs vaan laittaa J5:n DNA prepaid sim kortti tohon 640xl lumiaan jossa nyt Dna Data prepaid johon ei voi soittaa.

• Mummukka1

Sinä taidat tietää puhelimista paljon. Olisin kiitollinen jos testaisit.
        Jos estämällä ei tule tuota ääntä, osaatko sanoa miten saisin yhden numeron kohdalla tulemaan ilmoituksen "valitsemaanne numeroon ei saada yhteyttä"?

• l520l520

Yksittäisen numeron kohdalla ei voi erikseen muuttaa tuota ilmoitusta vaan se pysyy kaikille samana. Tämän voi sanoa ihan ilman testaamistakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3208
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2791
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1790
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe