mä oon aina liian märkä..

liian märkä..

niin asiallista vaaan kiitos..onko se outoo..se on kiusallista mulle...jotain hoito keinoja..ja se on kai iljettävää pojista..oon sit 16ja puoli vuotias tyttönen=)

72

24117

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö 15v

      Mulla sama ongelma ja mietin aina, että mahtaako jätkäkaveria ällöttää...
      Olis tosi kiva jos pojat vastailis (asiallisesti)!
      Ja oli tosi kiva kuulla, että jollakin muulla ihmisellä on tää sama "ongelma":D

      • 123

        ei se oo iljettävä asia ollenkaan. päin vastoin.


      • pikku_tyttö

        oon 15 w ja mullakin on ihan sama ongelma,että on koko ajan melkein märkä.ja omalla tavalla aina häiritsee tunneilla joskus kun alapää on niin märkä. hyvä että luin tän ja huomasin että en oo ainoa :)


      • alejandro3
        123 kirjoitti:

        ei se oo iljettävä asia ollenkaan. päin vastoin.

        aika ironista, 69 upvotee :D


      • alejandro3 kirjoitti:

        aika ironista, 69 upvotee :D

        Mitä ironista siinä on?


      • kirvesmies2

        märkä pillu on ihana


      • kirvesmies2
        pikku_tyttö kirjoitti:

        oon 15 w ja mullakin on ihan sama ongelma,että on koko ajan melkein märkä.ja omalla tavalla aina häiritsee tunneilla joskus kun alapää on niin märkä. hyvä että luin tän ja huomasin että en oo ainoa :)

        tyttö on ihana kun kostuu ja tuoksuu naiselta


      • mies_vm86_-
        kirvesmies2 kirjoitti:

        tyttö on ihana kun kostuu ja tuoksuu naiselta

        No naisen nesteet ei haise tasan miltään jos ei ole hiivaa yms tulehdusta.


      • Pillunaattori000

        Pimppinkin yhä tietenkin olen lesbo löytyyks kumppaneita enkä haluu rasistisia kommentteja


      • Anonyymi
        pikku_tyttö kirjoitti:

        oon 15 w ja mullakin on ihan sama ongelma,että on koko ajan melkein märkä.ja omalla tavalla aina häiritsee tunneilla joskus kun alapää on niin märkä. hyvä että luin tän ja huomasin että en oo ainoa :)

        Uuh ihanaa miltä haisee


    • poijka

      Ei todellakaan oo mikään ongelma.. Mun exä oli kans yleensä märkänä pelkästä suutelemisesta.. eikä se mua ainaskaan haitannu.. Kiva vaan, tiesin ainakin että jonkunnäköistä mielihyvää tytöllenini tuotin..

    • Sammakko.

      Se ei ole iljettävää.

      • 10.1.2005

        10.1.2005


    • liian märkä

      et silleen..kiitti asiallisista vastauksista!!

      • kysyjä?

        Kun et ole neitsyt niin oletko vjonkun harjoittelukappale?


      • 10.1.2005

        10.1.2005


    • *****

      Jos näkisin että tyttö alkaa kostua sieltä olisin vaan onnellinen. Pitäisin myös siitä että hän kertoisi sen.

    • tyttönen__

      Luulisi että jätkälle kelpaa. Tulee hyvä olo kun on saanut tytön niin kosteaksi ;)

    • poika6969696969

      sehän on kaikkein parasta tytössä, et on märkä pillu t. poika

    • tuhero-ahma

      Se on väärä jätkä tai ei oikeen sinut ittensä kanssa, jos ei märkä tussu innosta :) pinppimehu on parasta (kunhan hygienia on kunnossa;)

    • late61

      et o0400630342le normaaliamärkyyttä

    • normaalia

      Jep.. niinkuin moni jo on sanonu niin mitä märempi sitä kiihottavampaa se on pojasta... :)

    • 1tyttö6

      Älä hemmetissä vielä menetä neitsyyttäs! Kannattaa odottaa pari vuotta... Ja tyydyttäähän voi sillon ku ite haluaa ;))

    • esariboy

      Minusta se ei ole ollenkaan iljettävää jos tytöllä on märkänä. Siitä tulee sellainen olo että tyttö on vain kiihottunut ja haluaisi panna ;)

      T. 16.v boy

      • Idup95

        Tajuat kai jo että vaikka nainen kostuu niin se ei aina tarkoita että hän haluaa panna... ;)


      • Anonyymi
        Idup95 kirjoitti:

        Tajuat kai jo että vaikka nainen kostuu niin se ei aina tarkoita että hän haluaa panna... ;)

        no mitä se sit haluu ?? olla kosteena pimppi turvoksissako ?


      • Anonyymi

        Moikka no joo en sano mitään


    • lits

      mä oon 39 ja aina märkä, joten en lupaa teille muillekaan muutosta. :( ei tartte esileikkii, muttta kyllä se ois kivaa silti. onko tää sit puutetta?

      • Sä oot 39 ja tää on nuorten palsta !! O_o


      • yxjeeno

        Minä oon 16 ja haluaisin juuri panna 39v naista, miten sais yhteyden? AAH lits.


    • hah.

      vedä kuiva pillu päähäs
      asiaa täytyy skrivaa ku ei teinit tajuu mitään.

    • artsaa

      joo ehdottomasti märkä :)!

      pojat tykkää enemmän siintä :P

    • heh,ee.

      Vai oot 16 ja puoli.

      Hei sinä jokaisen palstan häirikkö!!!
      Mene narsisti hoitoon!!!! Kaikkialla vain häiritset idioottimaisine avauksinesi????? Et ole henkisesti terve?

    • nakkenaama

      Ihan tälle ensimmäiselle henkilölle asiallinen vastaus! :)
      Ei, se ei haittaa koska joillakin pojilla voi taas olla ongelmia kuivuuden kanssa...
      Se on myös joistakin kiihottavaa! Älä suotta stressaa tuollaisista asioista!
      Ja siis olen 16v poika

    • 2637468

      turhaa pidät sitä kiusallisena! sehän on hyvä juttu et on märkä, ei satu niin paljon:) mieheni ainaki on enemmän kiihottunut jos itse olen tosi märkä. vaikka en ole mies niin voi sanoo et ei oo iljettävää. eiks jotkut miehet tuu ylpeeks siit et saa naisen tosi märäks? :D

      • Holahola12321

        Kylllä mulla toimiii märkä pillu, mikä sen parempaa. Sitä märempi pillu sitä kovempi panetus :) Ja ei siinä miehellä kauaa menee kun näkee tuon märän pillun ni on jo kauhee jöppis housuissa.


    • <3

      Juu kyllä naisen märkä pitää olla! Itsellä alkaa seisoo jos tyttökaverinnkanssa ollaan jossain ja sen pilli on märkänä! Monestikki saanu hyvät painot ku se on sanonu vaan että taas meni märäx ;)

    • märkä on parempi

      kyllä sen märän pitää olla :))

    • 13veepoika
    • Nainen_91v

      Oma mies ainakin on enemmän innoissaan kun on saanut mut märäks ja sit päässyt vie kunnolla paneen niin molemmat on sit tyytyväisiä : D

    • valtikan omistaja

      ette te liian märkiä ole kuvittelette vain :D sinne ku sujauttaa ison torrakon niin sahara saapuu :)

    • nyqordii

      mä mä mä märkää -petriiiii

    • nuoren hormoonit

      Tuo märkänä olemisen ongelman poistuu kun hormonitoiminta rauhoittuu. Itse olin teininä koko ajan märkänä. Housut kastui kun ajattelin seksiä. Muistan kun mies riisui alushousujani niin menin ihan märäksi. Se hiukan jopa nolotti. Ei siinä tarvittu mitään esileikkejä. Nykyään 9 vuoden yhdessä olon jälkeen ei enää ole niin aktiivista seksin tarvetta. Muistan kuitenkin nuoruudesta ekan poikaystäväni jonka kanssa 16 kesäsenä naitiin koko yö. Taisi siinä tulla tusina kertaa pojalta ja kondomeja meni paketti.

    • hyh,hyy.

      ja sä estoinen, kieroutunut pelle. paljastit ittesi tyhmä.:DDD ap=nuori, komia. kyllä mä sut jo tunnistan, kirjoittelet tänne päivittäin aloituksia,milloin mies, nainen,poika,tyttö..laitat aina ---ap.--jos olis tyhmien ihmisten mm-kisat , sä voittasit ylivoimaisesti.

      24/7 365 pv vuodessa.

    • vítunpentumuna

      Vitun pentu. Tyydy vain käteesi. Joudut odottamaan 16 ikävuoteen asti, jotta olisit tarpeeksi kehittynyt seksiin.

    • wiiwa1

      Kyllä se märkä pimppi on paras :PP T: 17wee

    • erite-lissu

      vielä jos saat pillun ruiskuamaan, niin sitä parempi

      • hf

        Ei ejakulaatiolla ole mitään tekemistä märkyyden kanssa.


    • tyttö 14v :)

      Mulla sama ongelma, onks se huono asia jos on?? pojat vastatkaa rehellisesti! :)

      • görde turi+9

        Kröhömmm, märkä pilllu just on aivan paras! Ei toi oo ongelma, toi on hyvä asia :))) Mulla ainakin kyrrpä tulee kivikovaksi jos tytön pilllu litisee märkänä ja liukkaat pillumehut valuu tytön reisille... Nytkin kun tätä kirjotan niin alkaa kyrrpä kovettua :)


      • görde turi+9
        görde turi+9 kirjoitti:

        Kröhömmm, märkä pilllu just on aivan paras! Ei toi oo ongelma, toi on hyvä asia :))) Mulla ainakin kyrrpä tulee kivikovaksi jos tytön pilllu litisee märkänä ja liukkaat pillumehut valuu tytön reisille... Nytkin kun tätä kirjotan niin alkaa kyrrpä kovettua :)

        niin ja sit vielä se että jos poikaystävä sattuu olemaan ympärileikattu niin silloin helposti kostuva tosi märkä pilllu on oikeestaan välttämättömyys ;)))


      • Anonyymi

        Ei oo huono vaan hyvä. Eihän minun jättimolo menis millään sinne ellei olisi tarpeeksi liukas.


    • Poeka 17

      Itse tykkään ,että tytöllä on hieman kostea, mutta ei liikaa ! Liian liukas pillu ei tunnu niin hyvältä kun hieman kuviempi, ja pil### pierut jää pois !. Mutta kukin tallaa tavallaan.

      • Nuolijainen

        Kiimainen tyttö on parhautta!! Ja sen todiste on läpimärkä pi***i!! Voitte mennä suoraan asuaan vaikka vessassa... ja miten ihanat onkaan kosteuden tuoksuiset stringit ja itse pim**i!!!


    • 13girl

      mä oon märkänä koska luin tätä :) tykkään muuten mauno 75 sesta me harrastetaan seksiä

    • Nam

      Mie ainaki tykkään,kun tyttöystävällä on pöksyt märkänä.Aah!

    • NygårdOnPaska

      märkää, mä-mä-mä-mä-märkää! nyykorttii mä-mä-mä-mä-mä-mä-märkää! petrii!!!

    • sandee_

      joo eli oon 11 ja mul kans liian märkä. onneks tääl o muitki joil sama ongelma. siis eikö poikii tosiaan sit haittaa vaik on liian märkä. mua kyll joskus hävettää kun litisee poikakaverin kans hommailles.

      • kysmypysmy

        etkai sä vaa puuhaa kenenkää kanssa


    • poika 14v

      Ei märkä pillu haitaa yhtään. itekki etsin yhta

      • Ei saatana


      • NuorilleLuotettavaaApua

        Mistä sellaista olet etsinyt? Löytykö kiven kolosta? Kenties käytetty fleshlighti pelto-ojasta? Etsit siis vain märkää pillua. Saako niitä jostain irtonaisina? Onko se sitä naisten steriloimista?


    • Anonyymi

      Itselläkin liian märkä pillu ollut niin kauan kuin muistan. Nyt olen 21v, hyvä että en ole ainoa :')

      • Anonyymi

        se on tosi kiva huomata kun on panemassa että toinen oikeesti haluaa kun on märkä, jos on kuiva niin tuntuu että onko mussa jotain vikaa kun toista ei kiinnosta..


    • Anonyymi

      Se on hienos

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe