Saako lapsi otaa tsinsillan itse olen 11 ja haluaisin selaisen
Cinchillat
3
339
Vastaukset
- Hölömöoot
Ensinäkin se on chinchilla. En usko että se on hyvä lemmikki 11vuotiaalle. Vaikka se onkin söpö ja kaikkea. Sen käsittely on vaativaa. Sitä voisi harkita osaavan aikuisen kanssa. Se tarvitsee omaa kylpemis hiekkaa joka on tarkoitettu chinchilloille saa eläin kaupoista, Pellettiä, heinää ja jälki jossa on tasoja en saa kaikkea sen hoitoon liittyvää tiiviiksi, sillä sitä on niin paljon. Suosittelen chinchillaa mieluummin koko perheen lemmikiksi tai sitten ei ota ollenkaan. Ota vaikka marsu :D se on helppohoitoisempi
- Anonyymi
Kyllä mun mielestä lapsikin voi ottaa chinchillan jos vanhempi on mukana hoidossa.
- Anonyymi
No siis meille mun eka ikioma chinchilla tuli kun olin 10 v ja pystyin silloin kyllä huolehtimaan siitä itsenäisesti pienellä vanhempien avustuksella. Mutta omasta mielestä chinchilla on ihan sopiva lemmikki niinkin nuorelle jos on kiinnostunut lajista ja paljon aikaa. Meillä chinchilla jaloittelee joka päivä parikin tuntia ja hakee paljon huomiota. Muuten kyllä semi helppo käsitellä jos on pienestä asti totutettu häntä otteeseen.ja jos olet oikeasti valmis sitoutumaan tuohon pitkä ikäiseen lemmikkiin joka voi elää hyvällä hoidolla yli 20 v niin miksei chinchilla olisi hyvä laji. Kunhan ei ihan perheen ensimmäiseksi lemmikiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2105484SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784459Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.803198SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2412650Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1352425Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur1031775Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2441387Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49985Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall28908- 62906