Cinchillat

Tsin

Saako lapsi otaa tsinsillan itse olen 11 ja haluaisin selaisen

3

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hölömöoot

Ensinäkin se on chinchilla. En usko että se on hyvä lemmikki 11vuotiaalle. Vaikka se onkin söpö ja kaikkea. Sen käsittely on vaativaa. Sitä voisi harkita osaavan aikuisen kanssa. Se tarvitsee omaa kylpemis hiekkaa joka on tarkoitettu chinchilloille saa eläin kaupoista, Pellettiä, heinää ja jälki jossa on tasoja en saa kaikkea sen hoitoon liittyvää tiiviiksi, sillä sitä on niin paljon. Suosittelen chinchillaa mieluummin koko perheen lemmikiksi tai sitten ei ota ollenkaan. Ota vaikka marsu :D se on helppohoitoisempi

• Anonyymi

Kyllä mun mielestä lapsikin voi ottaa chinchillan jos vanhempi on mukana hoidossa.

• Anonyymi

No siis meille mun eka ikioma chinchilla tuli kun olin 10 v ja pystyin silloin kyllä huolehtimaan siitä itsenäisesti pienellä vanhempien avustuksella. Mutta omasta mielestä chinchilla on ihan sopiva lemmikki niinkin nuorelle jos on kiinnostunut lajista ja paljon aikaa. Meillä chinchilla jaloittelee joka päivä parikin tuntia ja hakee paljon huomiota. Muuten kyllä semi helppo käsitellä jos on pienestä asti totutettu häntä otteeseen.ja jos olet oikeasti valmis sitoutumaan tuohon pitkä ikäiseen lemmikkiin joka voi elää hyvällä hoidolla yli 20 v niin miksei chinchilla olisi hyvä laji. Kunhan ei ihan perheen ensimmäiseksi lemmikiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      444
      2999
    2. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      137
      2235
    3. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      132
      2063
    4. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      7
      1305
    5. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      208
      1304
    6. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1243
    7. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      28
      1218
    8. Kuka opettaja, mikä koulu

Minkä koulun opettaja saanut potkut
      Nivala
      8
      1036
    9. Millaiset hiukset kaivatullasi on?

Hiusten pituus, väri, suorat vai kiharat?
      Ikävä
      56
      1011
    10. Ootko miettiny koskaan

Et oot jonkun mielestä ihanista ihanin ❤️
      Ikävä
      37
      775
    Aihe