Osaako kukaan kertoa, missä voisi mättää, kun imuria ei tahdo saada käyntiin. Huvittavaa tässä on se, että se alkaa käydä omia aikojaan kun aikani paineltuani nappulaa olen yrittänyt saada toimimaan, sitten jättänyt siihen, että olkoon ja sitten ihan muuta touhutessani alkanut käydä itsekseen kun nappula on jäänyt ON-asentoon. Sitten on heti otettava tilaisuudesta vaarin ja ruvettava imuroimaan, vaikka ihan muuta olisi kesken. No, tänään se kävi vähän aikaa ja sitten seis. Oiskohan joku sähkövika?
Laite on viitisen vuotta vanha, joten ei ihan vielä joutaisi eläkkeelle. Enkä heti lähtisi imurikaupoille jos tilanne olisi helpostikin korjattavissa. Ei ole lähipiirissäkään ketään, jolla olisi sähkömiehen vikaa.
Onkohan tämä ihan tyhmä kysymys...
Electrolux Classic Silence -pölynimuri
1
294
Vastaukset
- finvacuum
Vika on joko moottorin ylikuumenemis-suojassa tai piirikortilla. Ylilämpösuojan voi vaihtaa, mutta se vaatii asiantuntemusta ja osan on oltava ehdottomasti samanlainen samoilla arvoilla, että se laukeaa varmasti oikeassa lämpötilassa. Ylilämpösuoja on kiinni toisessa moottorin hiiliharjan kotelossa. Piirikorttivika on myös mahdollinen, jolloin kortti kannattaa vaihtaa uuteen, jos siinä ei ole silmin havaittavia vikoja esim. huonoja juotoksia. Ilman mittauksia on mahdoton sanoa tarkasti missä vika on, mutta nuo ovat yleisimmät viat ko. mallissa. T. Kodinkonekorjaaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576