Millainen on hot kundi?

Valkoiset-tossut

Käyn ihan kuumana, kun näen kakskymppisen slimmin kundin tiukoissa farkuissa ja valkoisissa tossuissa kiree t paita päällä.

Millainen kundi saa sut levottomaksi?

16

611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ande2

      Mun viisari värähtää, kun saan nuolla katseella kuntosalilla lyhyissä shortseissa treenaavaa kundii valkoiset sukat jalassa ilman kenkii :)

    • 170etsiiyli185maskuliini

      Minut saa sekaisin yli 185 cm pitkä maskuliininen, harteikas uros jolla on rintakarvat sekä vahvat karvaiset kädet. Olen itse n. 170 cm pitkä feminiininen tyyppi joten etsin vastakohtaa. Kun tuollaista urosta ajattelen niin ääneni nousee melkein falsettiin ja ääntelen sekä vääntelehdin sekä heilutan peppua sekä sudin hiuksiani.

    • Ali23

      Mun etumusta alkaa puristaa aivan mielettömästi kun pääsen koskettaan komeeta kundia vaikka 'vahingossa' esim. Jos sellainen hot kundi vaikka kaupankassana. Silloin 'sählään' niin, että saan koskettaa komeen kundin kättä ja ollaan sit molemmat vähä 'punastuneita'. Kerran pääsin kyl treffeilleki, ku hipaisin söpöö tarjoilijapoikaa sen ranteesta.

    • cKhot

      Urheilijakroppainen kundi valkoiset cK:n brief alushousut jalassa...

    • Jere6969

      Farkkupoika, jolla vaalee pitkä undercut tukka ja kaunis hymy :))

      • Simu

        Sillä kans valkoiset Niken Air Max nahkatossut jalassa...


    • Henkka-89

      Rikkirevityt farkut jalassa ja kiva tpaita sekä kaulassa kiva pitkäketjuinen koru. Hiukset lyhyet ja siistit ja silmät - ah -
      sellaiset, että ne tekee heikoksi.
      Matala ääni ja ystävällinen hymy :P

    • Fudis6969

      Ruskettunut fudarikundi satiinishorteissa ja fudissukat ja -kengät jalas ja lipoo täyteläisii huulii ja haroo jalkaväliään...

      • Juhis1234

        Yeah!! :))


    • homopomo

      Nuori alle 10-vuotias lasten uimakoulussa olisi peepingtommi1:n vastaus. Onneksi tuo saasta on pakkohoidossa.

      • Siinähän kerroitkin oman mieltymyksesi :D Taas palstalla on yksi pedo, voit liittyä kaltaistesi sairaiden joukkoon, vaikka ovatko jo hoidossa, vai pitikö keksiä ihan uusi alias?

        Omaa mieltymystä en kerro piruuttanikaan mutta ikä alkaa siitä 25-30 ja siitä ylöspäin. Kokonaisuus ratkaisee.


      • Anonyymi

        Juu tiedämme kyllä sinun olevan. Sinulle ei kelpaa yli 6v lapset enää


    • Juhis1234

      Tosi pitkä ja siilitukkainen normaalivartaloinen nuori mies, jolla collarit jalassa ja valkoinen tpaita päällä.

    • Anonyymi

      Sellaiset pitkät urheilijat on just niin ihania... Ihastuksella tapana pukeutua silleen ettei juurikaan brändejä vaatteissa näy. Sellaisista tykkään myös joilla on hyvät bokserit. Joko puuvillaiset CK:t tai Björn Borgit ym. Tai sitten jotkut urheilubokserit, Under Armour, Nike Pro Combat, ym.

    • Anonyymi

      Just tollanen kundi Converset jalassa 😛

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe