Mikä on sen live-cd:n käyttäjätunnus ja salasana?
Korora KDE 23
13
180
Vastaukset
- Arauiluksi_menee
Ei löydy dokumentoituna Kororan live-cd:n tunnareita (en oo ite koskaan asennellu), joten arvailuksi menee.
MIKÄLI Korora käyttää samoja tunnareita live-cd:lle kuin Fedora-projekti niin:
Käyttäjätunnus = liveuser
Salis =
Lähde: https://ask.fedoraproject.org/en/question/26496/unable-to-login-into-fedora-18-lxde-live-cd/ - livingpoll
Ei minulla ainakaan mitaan salasanoja tama live tarvinnut.
- Tietämätön_olen
Ei käy liveuserkaan. Ladannut ja polttanut eri lataus paikoista mutta aina kysyy käyttäjätunnusta ja salasanaa ennen kuin työpöytä käynnistyy. Ihme ettei tekijät ite huomaa tommosta bugia. Se siitä Kororan kokeilusta.
- livingpoll
Kuten sanoin mitään salasana yms. kyselyitä ei tullut.
Ehkä se johtuu siitä että mitään "säätöjä" en tehnyt ennenkuin live oli käynnistynyt valmiiksi.
Nyt uudelleenkokeilussa pistin ajan ja näppäimistön kohdalleen.
Tämä 32 bit oli tarkoitus asentaa yhteen vanhempaan koneesee, mutta siinä sen asennus pysähtyi joten se homma jäi.
- Asennase
Mitä livessä tekee noilla!
- Tietämätön_olen
Kokeilin Korora Xfce versiotakin mutta siinä sama homma, kysyy käyttäjätunnusta ja salasanaa. Fedora käynnistyy mutta kun klikkaa asenna kuvaketta niin ei tapahdu mitään. Onneksi on toimiviampiakin Linux jakeluita.
- livingpoll
Valitettavasti toimintasi menee yli minun ymmärtämykseni.
- ihykhkkl
Eipä ollut vaikeaa.
Oletuksena lukee liveuser. Painaa vain enteriä.
Jos itse kirjoittaa sen liveuser:in, niin sit piti painaa kaks kertaa enteriä.
Just kokeilin. - Tietämätön_olen
Minulla ei lue mitään liveuseria ja vaikka sen siihen kirjoittaa niin ei hyväksy sitä. Ehkä johtuu koneesta, en tiedä.
- livingpoll
Voisiko joku ystävällisesti kertoa missä vaiheessa niitä live-salasanoja kysellään?
Minulla ei ole kysynyt yhtään kertaa ja muutamankin kerran käynnistin eri koneilla.
Nyt tietysti kyselee mutta Korora onkin kovolla.- ihykhkkl
Varmaankin siinä login ruudussa.
Ei se kyllä mitään salasanaa vaatinut ja käyttäjäkin oli valmiiksi liveuser.
Tiedä sitten miten ja mistä tuo "Tietämätön_olen" sen on ladannut ja onko tarkistanut tarkistussumman imagesta ja poltosta.
Itse latasin kororaproject.org sivulta. Tarkistin md5sumin ja siirsin ddllä usb-tikulle. Toimi niin kuin pitääkin.
- Tietämätön_olen
Muistitikulta käynnistin niin ei kysy käyttäjätunnuksia eikä salasanoja. Näköjään ei toiminu DVD-levyllä.
- livingpoll
Eipä kysele DVD käynnistyksessäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773691
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851638Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271395- 1581272
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191068Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351021
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921018Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk121952- 62785