Korora KDE 23

Tietämätön_olen

Mikä on sen live-cd:n käyttäjätunnus ja salasana?

13

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arauiluksi_menee
    • livingpoll

      Ei minulla ainakaan mitaan salasanoja tama live tarvinnut.

    • Tietämätön_olen

      Ei käy liveuserkaan. Ladannut ja polttanut eri lataus paikoista mutta aina kysyy käyttäjätunnusta ja salasanaa ennen kuin työpöytä käynnistyy. Ihme ettei tekijät ite huomaa tommosta bugia. Se siitä Kororan kokeilusta.

      • livingpoll

        Kuten sanoin mitään salasana yms. kyselyitä ei tullut.
        Ehkä se johtuu siitä että mitään "säätöjä" en tehnyt ennenkuin live oli käynnistynyt valmiiksi.
        Nyt uudelleenkokeilussa pistin ajan ja näppäimistön kohdalleen.

        Tämä 32 bit oli tarkoitus asentaa yhteen vanhempaan koneesee, mutta siinä sen asennus pysähtyi joten se homma jäi.


    • Asennase

      Mitä livessä tekee noilla!

    • Tietämätön_olen

      Kokeilin Korora Xfce versiotakin mutta siinä sama homma, kysyy käyttäjätunnusta ja salasanaa. Fedora käynnistyy mutta kun klikkaa asenna kuvaketta niin ei tapahdu mitään. Onneksi on toimiviampiakin Linux jakeluita.

      • livingpoll

        Valitettavasti toimintasi menee yli minun ymmärtämykseni.


    • ihykhkkl

      Eipä ollut vaikeaa.

      Oletuksena lukee liveuser. Painaa vain enteriä.

      Jos itse kirjoittaa sen liveuser:in, niin sit piti painaa kaks kertaa enteriä.

      Just kokeilin.

    • Tietämätön_olen

      Minulla ei lue mitään liveuseria ja vaikka sen siihen kirjoittaa niin ei hyväksy sitä. Ehkä johtuu koneesta, en tiedä.

    • livingpoll

      Voisiko joku ystävällisesti kertoa missä vaiheessa niitä live-salasanoja kysellään?
      Minulla ei ole kysynyt yhtään kertaa ja muutamankin kerran käynnistin eri koneilla.

      Nyt tietysti kyselee mutta Korora onkin kovolla.

      • ihykhkkl

        Varmaankin siinä login ruudussa.

        Ei se kyllä mitään salasanaa vaatinut ja käyttäjäkin oli valmiiksi liveuser.

        Tiedä sitten miten ja mistä tuo "Tietämätön_olen" sen on ladannut ja onko tarkistanut tarkistussumman imagesta ja poltosta.

        Itse latasin kororaproject.org sivulta. Tarkistin md5sumin ja siirsin ddllä usb-tikulle. Toimi niin kuin pitääkin.


    • Tietämätön_olen

      Muistitikulta käynnistin niin ei kysy käyttäjätunnuksia eikä salasanoja. Näköjään ei toiminu DVD-levyllä.

      • livingpoll

        Eipä kysele DVD käynnistyksessäkään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1851
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1779
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1745
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1425
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1108
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe