Nyt se on vihdoin saatavilla. Asensin sen vähän aikaa sitten. Jos ei jaksa odottaa OTA-päivityksiä. niin se on C432B820. Löytyy jos laittaa Googleen Honor 6 B820.
Vihdoinkin. Nyt vaan tutkimaan Marshmallow:ta!
Honor 6 ja Marshmallow!
7
217
Vastaukset
- Honor_6
Itku pitkästä ilosta :-) Ei ilmeisesti vielä lopullinen versio. Oisko "official" beta versio ?? Tästä puuttuu jotakin ominaisuuksia esim. paikallisen päivityksen vaihtoehto päivittäjä --> valikko ja esim. alasveto valikosta ikoneita etc. Tähän tulee ilmeisesti OTA-päivityksenä lopullinen versio ?? Kompassi tästä jo löytyy ja muita uutuuksia. Odotetaan vielä lopullista versiota ja käytellään tätä..
- Honori
Kyllä tämä lopulliselta versiolta vaikuttaa. Eli ihan normaali 6.0 eikä mikään beta. Taitaapi muutenkin jäädä viimeiseksi päivitykseksi tälle puhelimelle tämä
- Honor_6
Honori kirjoitti:
Kyllä tämä lopulliselta versiolta vaikuttaa. Eli ihan normaali 6.0 eikä mikään beta. Taitaapi muutenkin jäädä viimeiseksi päivitykseksi tälle puhelimelle tämä
Eikö pitänyt olla 6.0.1 ? Tästä puuttuu ominaisuuksia kuten myöskin Lollipop Betasta. Valmis versio korjasi. Aika näyttää! Eikö tässä ole moniajo ? Miten sen saa käyttöön ? Oon varmaan vahingossa saanut ruudun 2:n osaan ? Onneksi on custom ROM:it jos ei enää päivitetä..
- Honor_6
Honor_6 kirjoitti:
Eikö pitänyt olla 6.0.1 ? Tästä puuttuu ominaisuuksia kuten myöskin Lollipop Betasta. Valmis versio korjasi. Aika näyttää! Eikö tässä ole moniajo ? Miten sen saa käyttöön ? Oon varmaan vahingossa saanut ruudun 2:n osaan ? Onneksi on custom ROM:it jos ei enää päivitetä..
Googlettamalla löytyi tuo moniajo. Elikä jos joku ei vielä tiedä niin: vedetään kahdella sormella ylöspäin navigointipalkista. Ilmeisesti ei voi moniajaa kun vaan tiettyjä aplikaatioita (näkyy näytössä). Ikkunan kokoa voi myös säätää..
- Honor_6
Honori kirjoitti:
Eilen tuli mulle B860 OTA:na. Edelleen puuttu ominaisuudet joista kirjotin aikasemmin. Varmaankin lopullinen versio. Tulisi ainakin vielä Nougat!
- Globetelintulevaasiakas
Kuulema joku oli saanut jo OTA:na. Mulle ei tullut! Mulla kyllä tästä puuttuu ominaisuuksia. Esim. pikavalikosta 4G, Verkon nopeus (löytää kyllä missä valikossa on mutta ei ole siellä kumminkaan) ja paikallinen päivityksien asennus etc. Asensin tän C432B820:n C900B524:n (??) ollessa ohjelmisto versiona. Onko jokin mennyt pieleen asennuksessa ?? Olen koittanut palauttaa tehdasasetukset mutta ei mitään vaikutusta..
- wewewew
Oletteko testailleet Honor6 Marshmallow?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346