Sain kutsun ulosottoselvittelyyn.
Tällähetkellä n.15000€, tulee nousemaan johonkin 25000€.
Olen töissä, palkkani nettona 1500-2000€ kuukaudesta riippuen.
Minulla on parin tonnin auto, joka on välttämättömyys työni hoitamiseen. Minulla on talo, josta olen maksanut about 10%.
Voiko ulosotto kajota tuohon omaisuuteen vai riittääkö niille jos hoidan esim. 500€/kk niille velkaani ?
Ulosottoselvittely
3
123
Vastaukset
- omatkokemukset
Ulosottoselvityksessä selviää ja riippuu paljon uo-miehestä. Maksukieltolaskurilla voit tarkastaa, kuinka paljon maksat kuukausittain, esim. jos saat 2000 nettona, joudut maksamaan siitä 666,-, uo ei voi sopia tätä pienempiä kuukausimaksuja.
Jos velkasummasi on uo:ssa 25 000,- ja lyhennät sitä 500-700 e/kk, kestää ulosotto ainakin sen 5-6 vuotta. Nyt varmaan riippuu paljon talosi arvosta (ja uo miehestä) innostuuko hän sitä myymään. Jos tuolla 10% osuudella talostasi saisi koko tuon 25 000 velan kuitattua, on hyvin todennäköistä, että hän ehdottaa sitä. Autoosi tuskin kajoaa.
Mutta uo-miehet ovat tosi erilaisia toimintatavoissaan ja selviää vasta uo-selvityksessä. Aina välillä täällä kirjoitellaan, ettei asuntoihin kajota, mutta valitettavasti se ei pidä nykyään paikkansa. - 45745747
Tekee talosta vähintään turvaavan ulosmittauksen.
- hjkhjkhjkhjköjh
Parin tonnin autoa ei vouti vie.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674421
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684271Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv662835Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212119Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.552002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111373- 1821286