onko tyhmää?

eli siis onko tyhmää kun oon 12v poika ja oon ihastunu luokan poikaan ja yritän saada sen tajuumaan että tykkään siitä eli "lähentelen" sitä ja yritän mennä lähemmäs huulia aina välillä ku se puhuu mulle ja oon monta kertaa meinannu sanoo sille mut en vaa pysty siihen

9

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Murrosiässä tuntee herkästi ihastumista s omaan sukupuoleen. Se voi hämmentää kovasti ainakin aluksi. Usein se on ohimenevää eikä siis tarkoita että olisit välttämättä homo tai bi. Joskus ihastuminen voi olla voimakasta ja tunne voi syventyä jolloin seksuaalinen suuntautuminen voi olla pysyvämpää. Älä kuitenkaan tunne itseäsi oudoksi tai huonommaksi sen vuoksi. Kuuntele itseäsi ja tunteitasi ihan rauhassa. Ihastumista on vähän monenlaista, joskus se on vain salaa toisen tarkkailua, joskus se voi olla myös jotain pientä koskettelua tai juttelua tms, joskus taas hyvinkin fyysistä jolloin haluaa olla koko ajan toisen seurassa ja jopa suudella tai tehdä muuta fyysistä. Muista olla varovainen kun lähestyt kaveriasi, hän ei välttämättä ole ihastunut sinuun samalla tavalla ja voi jopa pelästyä reaktioitasi ja lopettaa kaveruutenne.

      • ok kiitti avusta :)


      • randomi__ kirjoitti:

        ok kiitti avusta :)

        ja sanon viel tähä samaan yhen aika nolon jutun mitä yritin ku oltii koulun kans uimassa eli ku siel ollaa alasti (kaikki tietää kyl :D) ni yritin nähdä sen alapäätä vähä enemmän mut en saanu nähtyy ku se peitteli sitä vähäsen ja nyt oon vähä miettiny et mistä se johtuu et eiks se tykkää sitte vaa et sitä katellaa vai et se ei haluu mun näkevän sitä koska oon homo (ainaki omasta mielestäni koska kuumat miehet kiihottaa mua)


    • No murrosiässä kun keho alkaa muuttua ja murrosiän merkit kuten esim.karvoituksen kasvu tuntuvat mökille. Moni ujostelee juuri tuon vuoksi alastomuutta. Myös se jos selkeästi tuijotat kaverin alapäähän voi tuntua kaveristasi epämiellyttävältä. Vaikka itsestäsi tuntuu kiihottavalle katsella muita poikia alasti, se voi monesta pojasta tuntua oudolle. Siksi on hyvä vain salaa katsella toisia eikä julkisesti tuijottaa sinne.

    • Tyhmää: Ei missään nimessä.

      Potentiaalisesti "vaarallista": Mahdollisesti, sillä kaikki eivät ole kovin suvaitsevaisia lähentely-yritysten suhteen.

      Lisäksi seksuaalinen ahdistelu on sinunkin tapauksessa rikollinen teko, joten kaikenlainen pyytämättä tapahtuva koskettelu tms. voisi tuoda ongelmia. Alle 15-vuotiaana sinua ei rangaistaisi, mutta sosiaaliviranomaiset kyllä puuttuisivat asiaan.

      Kaikki ikätoverisi eivät suinkaan ajattele seksuaalisuudesta yhtä avoimesti, kuin sinä. Siksi kaikenkaisten "aloitteiden" tekemisessä kannattaa olla hyvin varovainen.

      Ei haittaisiyhtään odottaa muutama vuosi.

    • arvasin

      Sit sä heräsit ja huomasit et olipa kiva uni ja hoksasit et oot edelleen se 50vuotias pedo pappa joka käy uimahallis katteleen koulupoikii suihkus

    • hetero.pride

      Aikaisin pilaat tulevaisuutesi.

    • suck-on

      Etene hyvin varoen ja kuulostele mitä mieltä kaverisi on homoista. Jos sua onnistaa, pääset toteuttamaan kuumat miesfantasiasi. Itse olin samassa tilanteessa 15 -vuotiaana ja mua onnisti. Upeaa on ollut elämäni. Tsemppiä poika!

    • sanonminäkin

      Joo, kannattaa tosiaan olla varovainen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe