Kansallispuisto Hossa

Pettynytköyksin

Miten on mahdollista että Suomussalmelle tuleva kansallispuisto eli Hossa ei ollut millään tavalla esittelyssä erämessuilla,olisin odottanut että nuoret yrittäjät tai jo pitkään toimineet olisisvat jollain tavalla olleet esittelemässä toimintaansa.Antaa kyllä kuvan että mihinkähän nekin Kansallispuistoon upotetut miljoonat käytetään.

16

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahallevastinetta

      No taitaa olla parempi,etteivät Hossan ynseät yrittäjät olleetkaan paikalla.Ei nimittäin käy sitäkään määrää porukkaa,jos tulevat muualle mainostamaan Hossaa ja antavat samanlaisen kuvan muille jo etukäteen,minkä saa Hossaan tultaessa.Asiakaspalvelu on nimittäin vieras sana paikkakunnan yrittäjille.

    • 6754449

      Juu, samaa mieltä, vanhoja raakkeja kaikki ne vähätkin yrittäjät
      Uusia yrittäjiä sinne kaipaisi ja uusia palveluja, nimenomaan palvelevia, nyt arvosana 0

    • eisuomussalmelta

      Kuulostaapa pelottavalta,ei vissiin kannata mainostaa ko.paikkaa kun nuin takapajuselta kuulostaa,pelastaakohan kansallispuistokaan Hossan yrittäjäporukkaa.

      • Älkää-mollatko-aina

        Eikö oo hyvä, että tulee uusia työllistäviä yrittäjiä, kun paikkakunnan yrityksillä, esim. Tulikivi menee huonosti? Millä me elätetään Alangon haluamat elätit, jos veronmaksajat loppuvat.


    • paskapuhetta

      Terve,normaalia kainuulaista toimintaa,etkö ole tällä palstalla olleista kirjoituksista huomannut miten vihattuja ovat "etelän vetelät"jos erehtyvät esim. tulemaan sinne kalastamaan ,metsästämään tai mökkeilemään.Jostain syystä nämä niin kutsutut erämiehet Suomussalmelta kuvittelevat että Suomussalmen kunnan alueella olevat valtionmaat ovat ainoastaan suomusssalmelaisten käytössä vaikka nehän ovat kaikkien Suomessa asuvien asukkaiden nautintaoikeus.Kyllä huvittaa kun kehutaan että tehdään tärkeää riistanhoito työtä,just joo,sehän onkin iso savotta kun hinaa kerran vuodessa nuolukiven 100m päähän tiestä.Paikalliset Hiace-metsästäjät,joita piisaa,ampuvat kaikki luontokappaleet mihin vain jurrissa osuvat.Siinä sitä on teidän hehkuttamaa hoitotyötä.

      • MADAMFIRST

        Moro,ihan samanlaista kyräilyä olen minä huomannut syksyisin kun nämä paikkakunnan jullit näkevät ulkopaikkakuntalaisen.Annappa olla kun menet Ämmänsaaressa illalla kapakkaan niin sittenhän vasta sen pahimman virheen teit,kyräilijät supisevat keskenään ja pelkäävät että viet heidän naisensa vaikka he itse eivät osaa tanssia eivätkä saa naisen edessä sanaa suustaan.


      • hirvenmetsästäjä
        MADAMFIRST kirjoitti:

        Moro,ihan samanlaista kyräilyä olen minä huomannut syksyisin kun nämä paikkakunnan jullit näkevät ulkopaikkakuntalaisen.Annappa olla kun menet Ämmänsaaressa illalla kapakkaan niin sittenhän vasta sen pahimman virheen teit,kyräilijät supisevat keskenään ja pelkäävät että viet heidän naisensa vaikka he itse eivät osaa tanssia eivätkä saa naisen edessä sanaa suustaan.

        Montakos vierasta hirviporukkaa joutuu väistymään alueelta kun puisto tulee ja minne ne sijoitetaan????


      • Rutirex
        hirvenmetsästäjä kirjoitti:

        Montakos vierasta hirviporukkaa joutuu väistymään alueelta kun puisto tulee ja minne ne sijoitetaan????

        Uralin taakse on varattu alueita etelän vetelille.


      • Hirvenmetsästäjä
        Rutirex kirjoitti:

        Uralin taakse on varattu alueita etelän vetelille.

        Mielenkiintoista nähdä oletko Rutirex oikeassa. Jos vanhat merkit pitävät yhtään kutinsa, niin ne on muitten riesana.


      • 30-06

        Etelän vetelät ovat kuin euroopan omistajia kun saapuvat ns.metsästysretkuilemaan ampuvat hirviä yksityimaille kuten tänäkin syksynä.Eivät tiedä mitenpäin karttaa pidetään käsissä.


      • OMANKUNNANASUKAALLE
        hirvenmetsästäjä kirjoitti:

        Montakos vierasta hirviporukkaa joutuu väistymään alueelta kun puisto tulee ja minne ne sijoitetaan????

        Kyllä useita ja koskee sama on myös lintuluvissa ja karhut ja muut pedot saavat olla rauhassa "TURISTILTA" ?


      • paskaasakkia
        OMANKUNNANASUKAALLE kirjoitti:

        Kyllä useita ja koskee sama on myös lintuluvissa ja karhut ja muut pedot saavat olla rauhassa "TURISTILTA" ?

        Sinä se oot just tyypillinen pussihousu nurmivasara,oman kunnan asukkaille vaan,etkö älyä että valtionmetsät kuuluu kaikille suomalaisille,ei ne ole mitään kunnanmetsiä.Te salakaatajat ette maksa edes mistään luvista,perseestä ootte kaikki Sipilän nuolijat!


      • matalaa

        toivottovasti tulee täysmetsästys kielto kansallispuisto alueelle hossaan,sittenhän se oisi oikea kansallispuisto.


      • cccccccccc

        Mitä sillä kiellolla saa aikaan . Metsästys on parasta uusiutuvien lunnon varojen hoitoa !ANTAAKAIKKIEN KUKKIEN KUKKIA


      • 30-06
        matalaa kirjoitti:

        toivottovasti tulee täysmetsästys kielto kansallispuisto alueelle hossaan,sittenhän se oisi oikea kansallispuisto.

        Eipä tule lue kansallispuisto asetus.


    • sevli

      Eihän niitä naisia kannata väkisin pijätellä jos ne turistin matkaan lähtee antaa mennä. Kyllähä se on niin että mainostaa pitäisi. Olen saanut sellaisen käsitykse että eihän sellaista voi tehä jos joku vaikka sattuu tänne tulemaan niin mitä tämän kanssa tehtäisiiin. Pitäisköhän meiän käyä naapurikunnissa, katuvalot ne palaa sielläkin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe