Tää ei on trolli vaan ihan tosi asia.Olen käyttänyt muutaman kuukauden ovestin geeliä virtsarakon suojaksi ja alapään kuivuuteeni,ikää vajaa 50v.Gynen ohjeen mukaisesti.2kertaa vko.Aina kun laitan yötä vasten sen annoksen mittaan alapäähäni,niin samana yönä herään voimakkaaseen orgasmiin! Ihanaa tietysti mutta voikohna se ovestin aiheuttaa sen? Nimittäin miehen kanssa saan ja en orkun,mutta voide ilmeisesti aihetuttaa vähenevään estrogeenin tuottamisenn ilmiön,,,kait? Harvoin olen orgasmeja muutenkaan miesten kanssa saanut,riippuu miehestä,nuorempanakaan! Paitsi omin avuin,harva mies osaa edes lämmittää naista,kokemuksista päätellen.Mutta ovestin aiheuttaa yöllsiet voimakkaat orgasmit ,,,ihan ok sinänsä.t kokemus tämäkin.Voihan tämä vieasti huvittaa mutta totta se on.
ovestin voiteesta orkkuja.
5
628
Vastaukset
- jokotaix
ilmeisesti paikallinen estrogeeni pistää sun alakerran sykkimään..tasottuneee ajan oloon .
- oovest
jep niin se taitaa olla,aina kun laitan sitä ,eli alakerta on vähissä estrogeeneissa kun reagoi tuollain
- oo1
niin, kuivat paikat kiittää :))
- jeeset
käykö katteeksi? NYT ON paikat jo niin hyvät että kestää rankat seksit ja ei tunnut missään,atopian takia ongelmia,säkin kuivut ennen pitkää mummon alku hih.kyllä nuorenakin tarvitsee atoopikot apuja alapäähän,ihan omaksi ilokseenkin,,saa orkkuja ilman ketään muutakaan siinä sivussa nautiskella,et lie itse saa miehnkään kanssa orkkuja..epäilisin negatiivisen asenteesi takia jos joku saa iloja ovestinesta! ihanaa ovestin ihanaa,kunnon orkasmeja kokeile mummin alku jos et muutoin koskaan itse saa nauttia ,tiedätkö edes miltä orgasmi tuntuu ? epäilen
- kukahanhullujahallitsisi
Sensijaan sinulle taitaisi sopia joku lääke joka tehotaa YLÄpäähän...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa853097Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3192741Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911516Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401161Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 79967
- 117960
- 70948
- 72914