Löysin vanhan talon ullakolta vanhan ns. "mainoslakin". Siinä on teksti "Junkkari maaseuden kone Oy, Ylihärmä Finland". Lakki on aika hyvässä kunnossa.
Onko tälläisellä mainoslakilla mitään arvoa. Museo Finnan sivuilta löytyi kuva, muttei arvoa. Mitään muuta tietoa ei löytynyt.
Vanha Mainoslakki
JunkkariLippis
1
122
Vastaukset
- Öyennsöyen
Arvoa varmasti on.
Veikkaukseni on about 20 max 30€ keräilijöiden keskuudessa. Noita ei tn. enää paljoa ole.
Isännät kuluttaneet ja hikoilleet lakit läpiinsä mädiksi käyttäessään niitä aikoinaan työhommissaan. Ei varmastikaan kellään ole tullut mieleen laittaa säilöön siis silloin aikanaan! Eräänlainen löytö siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282621- 1272283
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1141993- 1281956
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121703Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161471248Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu271122Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891071Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361019