poika kissan nimiä ?!?

KissaRakas <3

Voitteko ehotella poika kissalle nimii ... Kiitti etukäteen jos vaivaudutte :D

81

39410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siili

      ali... tosiasiassa en niitä omasta mielestäni parhaita nimiä aio paljastaa, sillä säästelen niitä tuleville omille eläimilleni:)

      (p.s. poikakissa yhteen - sorry, oon tällanen yhdyssanapoliisi:))

      • Anonyymi

        Mäki oon yhdyssanapoliisi ja mun kaverit valittaa siit;)


    • *kisun ommaaja*

      moi.. mun 2-vuotiaan persialaisen poikakissan nimi on pablo.. itse en nimeä ole keksinyt..

      • muutama

        Simba, Gandalf, Bilbo, Remus, Oliver, Alf, Ruben


      • Anonyymi
        muutama kirjoitti:

        Simba, Gandalf, Bilbo, Remus, Oliver, Alf, Ruben

        Mun nimi on oliver


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun nimi on oliver

        Mosse tai Mikki


    • Antero..

      Eräs tapa antaa kissalle nimi on katsoa nimipäiväkalenterista:

      http://www.latz.fi/

      Voit valita vaikka kissasi synttäripäiväksi osuvan nimen.

    • siiri
    • kaikki

      Käy kaikille kissoille.

    • Viivi68

      Mielestäni nämä nimet ei löytyny kalenterista kun omalle nimeä mietin: Napoleon, Wagner, Kusti

    • alma

      mun kissojen nimet on tullut kissojen
      näön/luonteen mukaan.

      Motzart (laz kisu) sen ääni on aina muistuttanut
      sifoniaorkesteria epävireessä
      Neukku (norski) on tuotu aikoinaan Neuvosto-
      liitosta ja on punainen

      E.T. (persilainen) on nenunsa ja silmiensä
      kanssa kuin avaruudesta

      Hamppi (norski) se on aina ollut aivan katu-
      pojan oloinen ja tapainen.

      Näin meillä on nimet siunaantuneet.

    • satu89

      vaikka pörri,pirskatti,pippuri,tomppa,pyllerö,
      harmi,nokinenä,kalle,poju,oliver,kisu,karvinen,
      mortti,vertti kyllähän niitä nyt riittää

      • helppii pliis nopsaa

        Moi vaan kaikille, meille olisi tulossa kisupoika, maatiainen, mutta nimeä emme keksineet vielä... mitenkä on löytyykö jonkun sanavarastosta hauskojatai söpöjä nimiä kerman väriselle pojulle. kiitos kaikille vaivautuneille!


      • ??
        helppii pliis nopsaa kirjoitti:

        Moi vaan kaikille, meille olisi tulossa kisupoika, maatiainen, mutta nimeä emme keksineet vielä... mitenkä on löytyykö jonkun sanavarastosta hauskojatai söpöjä nimiä kerman väriselle pojulle. kiitos kaikille vaivautuneille!

        Mötli :D


      • weijjo
        helppii pliis nopsaa kirjoitti:

        Moi vaan kaikille, meille olisi tulossa kisupoika, maatiainen, mutta nimeä emme keksineet vielä... mitenkä on löytyykö jonkun sanavarastosta hauskojatai söpöjä nimiä kerman väriselle pojulle. kiitos kaikille vaivautuneille!

        Moi! Minulla on ihastuttava maatiaiskissa nimeltään pena,äkikseltään tulis muutama kiva nimi mieleen,tässä olkaa hyvä: esko,juntti,jarppi,tauno,riesa,kurja,paavo,erkki ja tyttökissalle: riiviö,pirkko,irma,sinikka,läski,nalkku,tarja,pimu,elma, älkää vaan sortuko pilaamaan jaloa maatiaistanne jollakin tekohienolla nimellä tyyliin pablo,victoria yms.


      • wo9
        helppii pliis nopsaa kirjoitti:

        Moi vaan kaikille, meille olisi tulossa kisupoika, maatiainen, mutta nimeä emme keksineet vielä... mitenkä on löytyykö jonkun sanavarastosta hauskojatai söpöjä nimiä kerman väriselle pojulle. kiitos kaikille vaivautuneille!

        tikru , kaneli , pähkinä , pulla , poju , vili ,tofu ,-toffee


      • weijjo kirjoitti:

        Moi! Minulla on ihastuttava maatiaiskissa nimeltään pena,äkikseltään tulis muutama kiva nimi mieleen,tässä olkaa hyvä: esko,juntti,jarppi,tauno,riesa,kurja,paavo,erkki ja tyttökissalle: riiviö,pirkko,irma,sinikka,läski,nalkku,tarja,pimu,elma, älkää vaan sortuko pilaamaan jaloa maatiaistanne jollakin tekohienolla nimellä tyyliin pablo,victoria yms.

        Riiviö. Läski, Pimu, RIesa, Kurja, Juntti eivät ole kivoja nimiä, muut kyllä ok.


      • Anonyymi

        Sprema


      • Anonyymi
        astrids1 kirjoitti:

        Riiviö. Läski, Pimu, RIesa, Kurja, Juntti eivät ole kivoja nimiä, muut kyllä ok.

        Yhdyn edelliseen. Ei kukaan täysiälyinen kutsu lemmikkiään juntiksi.

        Ehdotan:
        Misu, kili, miuku, musti, nyyrikki. Riippuu tietysti luonteesta, ulkonäöstä ja sukupuolesta, että minkä noista annat sille nimeksi.


      • Anonyymi
        helppii pliis nopsaa kirjoitti:

        Moi vaan kaikille, meille olisi tulossa kisupoika, maatiainen, mutta nimeä emme keksineet vielä... mitenkä on löytyykö jonkun sanavarastosta hauskojatai söpöjä nimiä kerman väriselle pojulle. kiitos kaikille vaivautuneille!

        Matti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matti

        Mun mielestä hyviä nimiä on esim jasper,kasper,jackson,puma,simba Simba nimi sopii oransseille kissoille parhaiten


    • Annu.

      Persialaisemme nimi oli Miska. Se oli heti selvä nimivalinta.

      • ###

        Ehdottomasti joko JÄTKÄ tai KOLLI


      • Annu.

        Sitä edelliselle maatiaiskisulle annoin nimeksi hienomman mukaan Andreas, mutta eihän sitä kukaan jaksanut lausua joten lopulta siitä tuli Katti. Ja se oli mielestämme enemmänkin upealle kissalle kunniaksi se nimi vaikka jotkut ihmettelikin että "onko se VAIN Katti".


    • Kikka63

      Meille tuli pieni kissapoika, joka kotiintulomatkalla "ristittiin" Verneriksi nuorison toimesta. Kyllä kissa nimensä löytää ja tuntee. Ihana on tuo vaavi, joskin toisinaan rasittava, euroopan villein kissa :)

      • hellämielinen

        Tavan nimiä kai kaikki keksii.Tässä jokunen oma suosikkini:Amori ja Julio romantikolle,Jello jos haluu kollimaisen nimen,Nuhve Tasu ja Nesu helliä nimiä.Nujo leikkisä nujuaja.Ja Pelmi,Temeli,Veike veikeälle veikolle.


      • satsaaiii
        hellämielinen kirjoitti:

        Tavan nimiä kai kaikki keksii.Tässä jokunen oma suosikkini:Amori ja Julio romantikolle,Jello jos haluu kollimaisen nimen,Nuhve Tasu ja Nesu helliä nimiä.Nujo leikkisä nujuaja.Ja Pelmi,Temeli,Veike veikeälle veikolle.

        Meillä 2 kissaa, Mississippi (Missi) ja Ainoa oikea(Aino) Että silleen.


    • fafafaffa

      Manu on hyvä nimi. :D

      • Anonyymi

        JEPP:)


    • pt:stä

      se on Rolle :)

    • ´++´'

      plpl

    • kissumuori

      Minusta 'Stripe' on kiva nimi raidalliselle kisulle. (Lausutaan 'straip'.)

    • TARVIN NIMEN KISSALE

      mikä MAATIAIS POIKA kissalle nimeksi tarvin äkkiä apua haluaisin jonkun ERIKOISEN NIMEN joka EI OLE TAVALLINEN NIMI.....

      • SIRIUS 3

        MÖRRI ...RAMBO ..ARSKA ...LUUPÄÄ


    • ninnniiii

      Nimiä etsitään maatias ja maine coon uros kissa mixille :) P:llä alkavia :)

    • mouku@mauku

      Jos mä ottaisin kollikissan, sen nimeksi tulisi Mara. Sitten mulla olisi Marakatti.

    • heer4

      Lahtinen

    • Tarviin kissan ''3

      Mun ehdottomat suosikit ovat Nuuka, Nooa/Noa ja Nugaa

    • aar1

      äkii söpöjä poika kissan nimiä

    • wo 9

      äkkiä poika pennulle nimiä synty kaks viikkoo sit vaalee kissa herra

      • Anonyymi

        Blondi


      • Anonyymi

        Sopii ehkä sulle, mutta kysyjällä voi olla eri harrastukset kuin sulla


    • Ehdotus..

      Itse tykkää nimestä Nemo. Se oon vaan jotenkin söpö :)) Tykkään myös nimestä Archie ja Cheddar ^^

    • Kattimaakari

      Mullakin ois hakusessa nimet kahdelle kollipennulle, niistä tulee ehkä joku näistä nimiparista: Suhveli ja Tohveli, Seppo ja Tauno, Jäpä ja Jööti, Sisu ja Nuhvi tai jotakin ihan muuta... Mitään söpöä tai ihanaa nimiksi ei tule, eikä liian tavallista.

      • Anonyymi

        Matti & Teppo


    • Kissifani

      Paras nimi on Misse! :)

    • Piitu-Manteli

      Mun kissan nimi on Piitu-Manteli :3.
      Mun mielestä se on ihan kiva nimi kissalle.

    • onnijaoiva

      Meille kotiutui eilen veljekset Onni ja Oiva :)
      Myös isovanhempien nimet usein ihania, näistä meinasi tulla Veikko (mieheni edesmennyt isoisä) ja Varma (minun edesmennyt isoisäni), mutta päädyttiin tälläkertaa näin :)

      • 16+16

        2005 aloitettu ketju, mutta tässä tuntemiani poika- sekä myös tyttökissoja:

        Omien ja sisareni kissojeni nimiä ovat Eetu, Santtu, Hiski, Otto, Onni, Paavo, Pentti (Benita), Putte, Nikke, Mikko sekä Musse. Sijaishoitolaisen nimi on Niksu.

        Muita naapureiden, kavereiden ym. kissojen nimiä ovat Nalle, Harpo, Nörtti, Vinski, Ärri, Vihtis (Vihtahousu), Milla, Pörri, Hulda, Viksu, Vili, Reuhka, Nikkeankara,Topi, Nörtti, Chimo, Kalle, Lumipallo, Aapomos, Kulta, Klaara, Juki jne.


      • C :)
        16+16 kirjoitti:

        2005 aloitettu ketju, mutta tässä tuntemiani poika- sekä myös tyttökissoja:

        Omien ja sisareni kissojeni nimiä ovat Eetu, Santtu, Hiski, Otto, Onni, Paavo, Pentti (Benita), Putte, Nikke, Mikko sekä Musse. Sijaishoitolaisen nimi on Niksu.

        Muita naapureiden, kavereiden ym. kissojen nimiä ovat Nalle, Harpo, Nörtti, Vinski, Ärri, Vihtis (Vihtahousu), Milla, Pörri, Hulda, Viksu, Vili, Reuhka, Nikkeankara,Topi, Nörtti, Chimo, Kalle, Lumipallo, Aapomos, Kulta, Klaara, Juki jne.

        Moi X :)


      • Not me X
        16+16 kirjoitti:

        2005 aloitettu ketju, mutta tässä tuntemiani poika- sekä myös tyttökissoja:

        Omien ja sisareni kissojeni nimiä ovat Eetu, Santtu, Hiski, Otto, Onni, Paavo, Pentti (Benita), Putte, Nikke, Mikko sekä Musse. Sijaishoitolaisen nimi on Niksu.

        Muita naapureiden, kavereiden ym. kissojen nimiä ovat Nalle, Harpo, Nörtti, Vinski, Ärri, Vihtis (Vihtahousu), Milla, Pörri, Hulda, Viksu, Vili, Reuhka, Nikkeankara,Topi, Nörtti, Chimo, Kalle, Lumipallo, Aapomos, Kulta, Klaara, Juki jne.

        Mielenkiintoista että tämä voisi olla minun kirjoittamaani: Omien ja sisareni kissojeni nimiä ovat Eetu, Santtu, Hiski, Otto, Onni, Paavo, Pentti (Benita), Putte

        sekä tämä: Vihtis (Vihtahousu)

        mutta muut ei!

        Ilmeisesti joku trolli lukenut hyvin vanhoja kirjoituksiani ja lisännyt siihen omiaan tai sitten aivan ihmeellinen yhteensattuma kissojen nimien suhteen?


    • Täältä pesee

      Odota rauhassa vaikka kk, kyllä se nimi sieltä esiin tulee.
      Anna kissasi nimi syntyä sen luonteesta.
      Myös jos kissallasi on sukutaulu voit muotoilla nimen sen virallisesta paperinimestä.

      No, miten olisi;
      Ressu, Kassu, Kasper, Jesper, Joonatan, Tikru, Pelle, Puuma, Pomo, Gigi, Gatte (italiaksi kissa), Gitte, Gipsy (mustalle kissalle), Goljat, Misu, Molli, Mosse, Mooses, Joonas, Julle, Ville, jne.
      ... Batman, Robin, Tarzan, Zorro, Hassel, Rambo, Sauli, Seppo, Viski, Rommi, Toti, Misse, Nala, Nuuska(muikkunen), Nipsu...
      ... Riittääkö?

      • kissatvoittoon3

        kivoi nimii


      • Anonyymi

        Puuma ja Karzan hyviä!


    • kissat3

      pidän paljon kissoista sain eilen vasta ekan uros kissani ja en ole vielä päättänyt nimeä mikä on teidän mieli pide

      (niin ja tässä muutama nimi mitä en itse aio käyttää)

      aadolf,pörri,mike,whiz,niko,aadam,mauno

      (MUISTAKAA KISSAT VIE VOITON)

      • Anonyymi

        Laita se Aatu!


    • Kissa x

      Sid, Vili, Kolli,Poika, Poju

    • Minääääähh :33

      Putin.

      • 12+14

        David Hassehoff "Hasse" ja Viktor Kalborrek "Viki"


      • Anonyymi

        Hah hah


    • Katsis

      Rollo olis yks.
      Tietysti minkä näköinen ja oloinen jannu teillä on, niin sehän määrittää jo aika paljon.
      Esimerkiksi on eroa, tuleeko poikakissan nimeksi Carl-Gustaf vai Kalle-Kustaa;)
      Kais tiedät, Kalle-Kustaa on vähän sellainen: "No kun ei oo pruukattu meillä päin, hienostella meinaan!!" ja tämä aatelisversio on taas enemmänkin että: "No ei ole ollut tapana meillä päin, olla rahvaita nimittäin..".

    • Anonyymi

      Sasu on mun mielestä kiva nimi vaikka se onkin meijän kissan nimi...

    • Anonyymi

      Moi mulla olisi semmonen nimi ehdoitus poika kissalle kuin Nappula, Kalle , Roope , Jussi , Joona , Mikki , Matti , Papu , Pampula , Sampo ja Sämsy
      että semmosia nimiä tuli mulla mieleen on kiva jos joku vaikka noista kelpaisi

    • Anonyymi

      Meille ainakin tulee kisu jonka nimeks tulee Kaiku.

    • Anonyymi

      Naapurin mukaan nimi,on kiva katsoa mitä meinaavat kun kiskittelee ja huutelee naapuria nimeltä.Koiran nimeän myös naapurin miehen etunimellä, voin huoletta komentaa nimellä hiljaiseksi😂

    • Anonyymi

      Kolli , Uros , Urho tai Sauli. Mun oman kissan nimi on Topi.

    • Anonyymi

      Meiltä löytyy 8-vuotias Simon. Nimi on tyttöreni antama.

    • Jörri, Pörri, Kolli, Jäpä, Poju, Kalle, Killi, Bätti, Tumppi, Harmis, Bläkki.

    • Anonyymi

      Sushi,wasabi Picasso ja machu pichu

    • Anonyymi

      Tytöille: Minnivon, helenios, manninen, minnie, minna, minni
      Poika: neko, niko, nike, nikke, boi, bro, almo, elmo

    • Anonyymi

      mun poikakissojen nimet on naksu, papu, laku ja pörri/simba

    • Anonyymi

      Tulevan kissani nimi tulee olemaan kit tai lumi

    • Anonyymi

      Pulla

      • Anonyymi

        Gandolf tai Narri


    • Anonyymi

      Tarkoitatko kollia? soon uroskissa

    • Anonyymi

      Hei meidän vanhojen kissojen nimet olivat mörkö ja tassu ja tänään meille tulee uusi kissa joka on myös poika

    • Anonyymi

      Miska

      • Anonyymi

        Jallu


    • Anonyymi

      Nekku

    • Anonyymi

      Tipi tai ruupert

    • Anonyymi

      Katti-Matti(Heathcliff). Se piirretty oli vielä olemassa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe