Voitteko ehotella poika kissalle nimii ... Kiitti etukäteen jos vaivaudutte :D
poika kissan nimiä ?!?
86
46507
Vastaukset
- siili
ali... tosiasiassa en niitä omasta mielestäni parhaita nimiä aio paljastaa, sillä säästelen niitä tuleville omille eläimilleni:)
(p.s. poikakissa yhteen - sorry, oon tällanen yhdyssanapoliisi:))- Anonyymi
Mäki oon yhdyssanapoliisi ja mun kaverit valittaa siit;)
- *kisun ommaaja*
moi.. mun 2-vuotiaan persialaisen poikakissan nimi on pablo.. itse en nimeä ole keksinyt..
- muutama
Simba, Gandalf, Bilbo, Remus, Oliver, Alf, Ruben
- Anonyymi
muutama kirjoitti:
Simba, Gandalf, Bilbo, Remus, Oliver, Alf, Ruben
Mun nimi on oliver
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun nimi on oliver
Mosse tai Mikki
- Antero..
Eräs tapa antaa kissalle nimi on katsoa nimipäiväkalenterista:
http://www.latz.fi/
Voit valita vaikka kissasi synttäripäiväksi osuvan nimen. - siiri
Tässä linkki aiempaan nimikyselyyn, minusta aika hauskoja nimiä :D
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=627&posting=22000000005604053 - kaikki
Käy kaikille kissoille.
- Viivi68
Mielestäni nämä nimet ei löytyny kalenterista kun omalle nimeä mietin: Napoleon, Wagner, Kusti
- alma
mun kissojen nimet on tullut kissojen
näön/luonteen mukaan.
Motzart (laz kisu) sen ääni on aina muistuttanut
sifoniaorkesteria epävireessä
Neukku (norski) on tuotu aikoinaan Neuvosto-
liitosta ja on punainen
E.T. (persilainen) on nenunsa ja silmiensä
kanssa kuin avaruudesta
Hamppi (norski) se on aina ollut aivan katu-
pojan oloinen ja tapainen.
Näin meillä on nimet siunaantuneet. - satu89
vaikka pörri,pirskatti,pippuri,tomppa,pyllerö,
harmi,nokinenä,kalle,poju,oliver,kisu,karvinen,
mortti,vertti kyllähän niitä nyt riittää- helppii pliis nopsaa
Moi vaan kaikille, meille olisi tulossa kisupoika, maatiainen, mutta nimeä emme keksineet vielä... mitenkä on löytyykö jonkun sanavarastosta hauskojatai söpöjä nimiä kerman väriselle pojulle. kiitos kaikille vaivautuneille!
- ??
helppii pliis nopsaa kirjoitti:
Moi vaan kaikille, meille olisi tulossa kisupoika, maatiainen, mutta nimeä emme keksineet vielä... mitenkä on löytyykö jonkun sanavarastosta hauskojatai söpöjä nimiä kerman väriselle pojulle. kiitos kaikille vaivautuneille!
Mötli :D
- weijjo
Moi! Minulla on ihastuttava maatiaiskissa nimeltään pena,äkikseltään tulis muutama kiva nimi mieleen,tässä olkaa hyvä: esko,juntti,jarppi,tauno,riesa,kurja,paavo,erkki ja tyttökissalle: riiviö,pirkko,irma,sinikka,läski,nalkku,tarja,pimu,elma, älkää vaan sortuko pilaamaan jaloa maatiaistanne jollakin tekohienolla nimellä tyyliin pablo,victoria yms.
- wo9
tikru , kaneli , pähkinä , pulla , poju , vili ,tofu ,-toffee
weijjo kirjoitti:
Moi! Minulla on ihastuttava maatiaiskissa nimeltään pena,äkikseltään tulis muutama kiva nimi mieleen,tässä olkaa hyvä: esko,juntti,jarppi,tauno,riesa,kurja,paavo,erkki ja tyttökissalle: riiviö,pirkko,irma,sinikka,läski,nalkku,tarja,pimu,elma, älkää vaan sortuko pilaamaan jaloa maatiaistanne jollakin tekohienolla nimellä tyyliin pablo,victoria yms.
Riiviö. Läski, Pimu, RIesa, Kurja, Juntti eivät ole kivoja nimiä, muut kyllä ok.
- Anonyymi
Sprema
- Anonyymi
astrids1 kirjoitti:
Riiviö. Läski, Pimu, RIesa, Kurja, Juntti eivät ole kivoja nimiä, muut kyllä ok.
Yhdyn edelliseen. Ei kukaan täysiälyinen kutsu lemmikkiään juntiksi.
Ehdotan:
Misu, kili, miuku, musti, nyyrikki. Riippuu tietysti luonteesta, ulkonäöstä ja sukupuolesta, että minkä noista annat sille nimeksi. - Anonyymi
Matti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matti
Mun mielestä hyviä nimiä on esim jasper,kasper,jackson,puma,simba Simba nimi sopii oransseille kissoille parhaiten
- Anonyymi
Nyt tulee semmoi 15 vuotta myöhässä mutta... saatiin kerman värinen poitsu pari kuukautta sitten ja hän on leo:) Toinen poitsu on eläintalolta kaveriks ny ni sille sit nimeä täällä ettii
- Annu.
Persialaisemme nimi oli Miska. Se oli heti selvä nimivalinta.
- ###
Ehdottomasti joko JÄTKÄ tai KOLLI
- Annu.
Sitä edelliselle maatiaiskisulle annoin nimeksi hienomman mukaan Andreas, mutta eihän sitä kukaan jaksanut lausua joten lopulta siitä tuli Katti. Ja se oli mielestämme enemmänkin upealle kissalle kunniaksi se nimi vaikka jotkut ihmettelikin että "onko se VAIN Katti".
- Kikka63
Meille tuli pieni kissapoika, joka kotiintulomatkalla "ristittiin" Verneriksi nuorison toimesta. Kyllä kissa nimensä löytää ja tuntee. Ihana on tuo vaavi, joskin toisinaan rasittava, euroopan villein kissa :)
- hellämielinen
Tavan nimiä kai kaikki keksii.Tässä jokunen oma suosikkini:Amori ja Julio romantikolle,Jello jos haluu kollimaisen nimen,Nuhve Tasu ja Nesu helliä nimiä.Nujo leikkisä nujuaja.Ja Pelmi,Temeli,Veike veikeälle veikolle.
- satsaaiii
hellämielinen kirjoitti:
Tavan nimiä kai kaikki keksii.Tässä jokunen oma suosikkini:Amori ja Julio romantikolle,Jello jos haluu kollimaisen nimen,Nuhve Tasu ja Nesu helliä nimiä.Nujo leikkisä nujuaja.Ja Pelmi,Temeli,Veike veikeälle veikolle.
Meillä 2 kissaa, Mississippi (Missi) ja Ainoa oikea(Aino) Että silleen.
- fafafaffa
Manu on hyvä nimi. :D
- Anonyymi
JEPP:)
- pt:stä
se on Rolle :)
- ´++´'
plpl
- kissumuori
Minusta 'Stripe' on kiva nimi raidalliselle kisulle. (Lausutaan 'straip'.)
- TARVIN NIMEN KISSALE
mikä MAATIAIS POIKA kissalle nimeksi tarvin äkkiä apua haluaisin jonkun ERIKOISEN NIMEN joka EI OLE TAVALLINEN NIMI.....
- SIRIUS 3
MÖRRI ...RAMBO ..ARSKA ...LUUPÄÄ
- ninnniiii
Nimiä etsitään maatias ja maine coon uros kissa mixille :) P:llä alkavia :)
- mouku@mauku
Jos mä ottaisin kollikissan, sen nimeksi tulisi Mara. Sitten mulla olisi Marakatti.
- heer4
Lahtinen
- Tarviin kissan ''3
Mun ehdottomat suosikit ovat Nuuka, Nooa/Noa ja Nugaa
- aar1
äkii söpöjä poika kissan nimiä
- wo 9
äkkiä poika pennulle nimiä synty kaks viikkoo sit vaalee kissa herra
- Anonyymi
Blondi
- Anonyymi
Sopii ehkä sulle, mutta kysyjällä voi olla eri harrastukset kuin sulla
- Ehdotus..
Itse tykkää nimestä Nemo. Se oon vaan jotenkin söpö :)) Tykkään myös nimestä Archie ja Cheddar ^^
- Kattimaakari
Mullakin ois hakusessa nimet kahdelle kollipennulle, niistä tulee ehkä joku näistä nimiparista: Suhveli ja Tohveli, Seppo ja Tauno, Jäpä ja Jööti, Sisu ja Nuhvi tai jotakin ihan muuta... Mitään söpöä tai ihanaa nimiksi ei tule, eikä liian tavallista.
- Anonyymi
Matti & Teppo
- Kissifani
Paras nimi on Misse! :)
- Piitu-Manteli
Mun kissan nimi on Piitu-Manteli :3.
Mun mielestä se on ihan kiva nimi kissalle. - onnijaoiva
Meille kotiutui eilen veljekset Onni ja Oiva :)
Myös isovanhempien nimet usein ihania, näistä meinasi tulla Veikko (mieheni edesmennyt isoisä) ja Varma (minun edesmennyt isoisäni), mutta päädyttiin tälläkertaa näin :)- 16+16
2005 aloitettu ketju, mutta tässä tuntemiani poika- sekä myös tyttökissoja:
Omien ja sisareni kissojeni nimiä ovat Eetu, Santtu, Hiski, Otto, Onni, Paavo, Pentti (Benita), Putte, Nikke, Mikko sekä Musse. Sijaishoitolaisen nimi on Niksu.
Muita naapureiden, kavereiden ym. kissojen nimiä ovat Nalle, Harpo, Nörtti, Vinski, Ärri, Vihtis (Vihtahousu), Milla, Pörri, Hulda, Viksu, Vili, Reuhka, Nikkeankara,Topi, Nörtti, Chimo, Kalle, Lumipallo, Aapomos, Kulta, Klaara, Juki jne. - C :)
16+16 kirjoitti:
Omien ja sisareni kissojeni nimiä ovat Eetu, Santtu, Hiski, Otto, Onni, Paavo, Pentti (Benita), Putte, Nikke, Mikko sekä Musse. Sijaishoitolaisen nimi on Niksu.
Muita naapureiden, kavereiden ym. kissojen nimiä ovat Nalle, Harpo, Nörtti, Vinski, Ärri, Vihtis (Vihtahousu), Milla, Pörri, Hulda, Viksu, Vili, Reuhka, Nikkeankara,Topi, Nörtti, Chimo, Kalle, Lumipallo, Aapomos, Kulta, Klaara, Juki jne.Moi X :)
- Not me X
16+16 kirjoitti:
Muita naapureiden, kavereiden ym. kissojen nimiä ovat Nalle, Harpo, Nörtti, Vinski, Ärri, Vihtis (Vihtahousu), Milla, Pörri, Hulda, Viksu, Vili, Reuhka, Nikkeankara,Topi, Nörtti, Chimo, Kalle, Lumipallo, Aapomos, Kulta, Klaara, Juki jne.Mielenkiintoista että tämä voisi olla minun kirjoittamaani: Omien ja sisareni kissojeni nimiä ovat Eetu, Santtu, Hiski, Otto, Onni, Paavo, Pentti (Benita), Putte
sekä tämä: Vihtis (Vihtahousu)
mutta muut ei!
Ilmeisesti joku trolli lukenut hyvin vanhoja kirjoituksiani ja lisännyt siihen omiaan tai sitten aivan ihmeellinen yhteensattuma kissojen nimien suhteen?
- Täältä pesee
Odota rauhassa vaikka kk, kyllä se nimi sieltä esiin tulee.
Anna kissasi nimi syntyä sen luonteesta.
Myös jos kissallasi on sukutaulu voit muotoilla nimen sen virallisesta paperinimestä.
No, miten olisi;
Ressu, Kassu, Kasper, Jesper, Joonatan, Tikru, Pelle, Puuma, Pomo, Gigi, Gatte (italiaksi kissa), Gitte, Gipsy (mustalle kissalle), Goljat, Misu, Molli, Mosse, Mooses, Joonas, Julle, Ville, jne.
... Batman, Robin, Tarzan, Zorro, Hassel, Rambo, Sauli, Seppo, Viski, Rommi, Toti, Misse, Nala, Nuuska(muikkunen), Nipsu...
... Riittääkö?- kissatvoittoon3
kivoi nimii
- Anonyymi
Puuma ja Karzan hyviä!
- kissat3
pidän paljon kissoista sain eilen vasta ekan uros kissani ja en ole vielä päättänyt nimeä mikä on teidän mieli pide
(niin ja tässä muutama nimi mitä en itse aio käyttää)
aadolf,pörri,mike,whiz,niko,aadam,mauno
(MUISTAKAA KISSAT VIE VOITON)- Anonyymi
Laita se Aatu!
- Kissa x
Sid, Vili, Kolli,Poika, Poju
- Minääääähh :33
Putin.
- 12+14
David Hassehoff "Hasse" ja Viktor Kalborrek "Viki"
- Anonyymi
Hah hah
- Katsis
Rollo olis yks.
Tietysti minkä näköinen ja oloinen jannu teillä on, niin sehän määrittää jo aika paljon.
Esimerkiksi on eroa, tuleeko poikakissan nimeksi Carl-Gustaf vai Kalle-Kustaa;)
Kais tiedät, Kalle-Kustaa on vähän sellainen: "No kun ei oo pruukattu meillä päin, hienostella meinaan!!" ja tämä aatelisversio on taas enemmänkin että: "No ei ole ollut tapana meillä päin, olla rahvaita nimittäin..". - Anonyymi
Sasu on mun mielestä kiva nimi vaikka se onkin meijän kissan nimi...
- Anonyymi
Moi mulla olisi semmonen nimi ehdoitus poika kissalle kuin Nappula, Kalle , Roope , Jussi , Joona , Mikki , Matti , Papu , Pampula , Sampo ja Sämsy
että semmosia nimiä tuli mulla mieleen on kiva jos joku vaikka noista kelpaisi - Anonyymi
Meille ainakin tulee kisu jonka nimeks tulee Kaiku.
- Anonyymi
Naapurin mukaan nimi,on kiva katsoa mitä meinaavat kun kiskittelee ja huutelee naapuria nimeltä.Koiran nimeän myös naapurin miehen etunimellä, voin huoletta komentaa nimellä hiljaiseksi😂
- Anonyymi
Kolli , Uros , Urho tai Sauli. Mun oman kissan nimi on Topi.
- Anonyymi
Meiltä löytyy 8-vuotias Simon. Nimi on tyttöreni antama.
Jörri, Pörri, Kolli, Jäpä, Poju, Kalle, Killi, Bätti, Tumppi, Harmis, Bläkki.
- Anonyymi
Sushi,wasabi Picasso ja machu pichu
- Anonyymi
Tytöille: Minnivon, helenios, manninen, minnie, minna, minni
Poika: neko, niko, nike, nikke, boi, bro, almo, elmo - Anonyymi
mun poikakissojen nimet on naksu, papu, laku ja pörri/simba
- Anonyymi
Tulevan kissani nimi tulee olemaan kit tai lumi
- Anonyymi
Pulla
- Anonyymi
Gandolf tai Narri
- Anonyymi
Tarkoitatko kollia? soon uroskissa
- Anonyymi
Hei meidän vanhojen kissojen nimet olivat mörkö ja tassu ja tänään meille tulee uusi kissa joka on myös poika
- Anonyymi
Miska
- Anonyymi
Jallu
- Anonyymi
Nekku
- Anonyymi
Tipi tai ruupert
- Anonyymi
Katti-Matti(Heathcliff). Se piirretty oli vielä olemassa.
- Anonyymi
Hessu,Mikki,Tiki,Nipsu,Elo,Samu,Simba,Nala,Pumba,
- Anonyymi
Diana
- Anonyymi
Sylvester ja jerry
- Anonyymi
Donald trump
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569