Epäily lasiaisen irtauma. Teen päätetyötä ja olen menossa huomenna silmäpolille tarkempiin tutkimuksiin. Toisessa silmässä näkyy pieniä kärpäsiä, ei aina vaan silloin tällöin. Samoin salamointia on jonkin verran.
Uskallanko mennä kuntoilemaan kun luin jostain että se ei ole suositeltavaa, oisko esim zumbasta haittaa? olen koko ikäni kuntoillut ja tuntuu tosi stressaavalta jos joudun jättämään sekin nyt pois.
lasiaisen irtauma ja kuntoilu! apua!
stressaantunut
3
222
Vastaukset
- itse_kokenut
Ihan vapaasti voi mennä kuntoilemaan, kyllä lasiainen irtoaa jos on irrotakseen
- OikeaNeuvo
Ei kannata mennä ennen kuin silmälääkäri on tutkinut. Saattaa olla myös verkkokalvo revennyt jolloin on sokeutumisen riski olemassa.
- stressantunut
Mulle sanottiin kyllä siellä polilla että ei saa kuntoilla eikä lentää pariin viikkoon ainakaan. Muuten tosi huonoa sen asiakaspalvelu siellä kun pitää kaikki kysyy erikseen.. eli että saako tehdä sitä ja sitä. Kyseessä on sentäs ihmisten SILMÄT! Mitään ohjeita ei kyllä annettu, piti soittaa sinne jälkikäteen ja kysyä ohjeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään22318481Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen964084Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu712565Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv472144Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1851725Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2891602Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?711553Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1331503Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1681484Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141374