Epäily lasiaisen irtauma. Teen päätetyötä ja olen menossa huomenna silmäpolille tarkempiin tutkimuksiin. Toisessa silmässä näkyy pieniä kärpäsiä, ei aina vaan silloin tällöin. Samoin salamointia on jonkin verran.
Uskallanko mennä kuntoilemaan kun luin jostain että se ei ole suositeltavaa, oisko esim zumbasta haittaa? olen koko ikäni kuntoillut ja tuntuu tosi stressaavalta jos joudun jättämään sekin nyt pois.
lasiaisen irtauma ja kuntoilu! apua!
stressaantunut
3
186
Vastaukset
- itse_kokenut
Ihan vapaasti voi mennä kuntoilemaan, kyllä lasiainen irtoaa jos on irrotakseen
- OikeaNeuvo
Ei kannata mennä ennen kuin silmälääkäri on tutkinut. Saattaa olla myös verkkokalvo revennyt jolloin on sokeutumisen riski olemassa.
- stressantunut
Mulle sanottiin kyllä siellä polilla että ei saa kuntoilla eikä lentää pariin viikkoon ainakaan. Muuten tosi huonoa sen asiakaspalvelu siellä kun pitää kaikki kysyy erikseen.. eli että saako tehdä sitä ja sitä. Kyseessä on sentäs ihmisten SILMÄT! Mitään ohjeita ei kyllä annettu, piti soittaa sinne jälkikäteen ja kysyä ohjeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013711
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472650- 1142482
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣391988Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu291737Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221541- 271532
- 221338
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701265Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81261