Kävimme Reijon kennelissä pyytämässä apua koiramme vetämisongelmaan. Neuvoksi saimme että kannattaa käyttää piikkipantaa. Tuntuu koirasta kuin emo purisi kaulasta. Menin ihan hämmilleni miten joku voi vielä 2000 luvulla tällaisia neuvoja jakaa. Me emme siellä enää koskaan käy.
Reijon kennel koulutus
12
499
Vastaukset
- hekohekooo
Uskokoon ken tahtoo...
- poltsu
Piikkipanta on kielletty tässä maassa. Eikä sitä todellakaan tarvitse edes mihinkään vetämisongelmaan. Jos ihminen pystyy isoa hevostakin ohjailemaan "naruilla" niin luulisi, että koirankin saisi kulkemaan nätisti ilman väkivallan pelkoa.
- halloota
Piikkipanta on sallittu, jos tapit eivät ylitä 8mm pituutta. Nyt vähän tarkkuutta noihin lausuntoihin. Itse en kyllä käyttäisi tai sallisi koirillani käytettävän.
- Tuulitukkanen
Ette vaan ois reijon kennelin jutut kuultu veijon essolla ;)
- Ihmettelijä2
Mikä on Reijon kennel? Koskaan kuullutkaan
- pulipulis
Se on se Ilun pulinakennel.
- riojatintto
Se on muuttanut nimensä. Nyt se tunnetaan nimellä: Sepon Peppu ja Pamppu-kennel. Porin poika Uotinen teki ekan varauksen.
- pirkonkenneli
ihminen joka omistaa saksanpaimenkoiran tapaisen palveluskoiran,ei kuulu käydä kyselemässä ei veijolta reijolta tai edes keijolta ohjeita....?? ne opetellaan ennen pennun hankintaa. sinä koulutat koirasi asiallisella koulutustavalla kulkemaan vierellä. ei piikkiä ei raippaa ei huutoa. palkkio kun toimii,ei palkkaa kun tekee väärin. helppoa kun heinänteko maailman helpoimmalla koirarodulla..
- kasvattaja13
Voi helvetti !! PIIKKIPANTAA! Vetämiseen on ihan helpot ja yksinkertaset POSITIIVET konstit OIKEASSA koirakoulussa. Esim. fleksi pois, kun koira saa löysiä, oppii että kun vetää niin löysiä tulee ja voi tepastella omine aikoineen. Palkkaat koiraa näin.
Kun alkaa vetää, tee u-käännös, älä palkitse koiraa vetämisestä, KUN koira kävelee vetämättä vaikka metrin palkitse OIKEA-AIKAISESTI heti, kun vetää, et palkitse jatkamalla matkaa. Koira kyllä oppii, kun tekee oikein, saa palkan matka jatkuu ja nami ja kun vetää, ei tuu mitään palkkaa. Älä edes huomio. Seisatut vaan, ja matka jatkuu kun EI VEDÄ. - Nöffit
Moi. Itse opetin koirani aikoinaan näin: Ainakun koira veti pysähdyin ja liikkeelle uudestaan vasta kun koirani otti katsekontaktin. Oppi jo neljännen kerran jälkeen, ettei kannata vetää :)
- MakkaraRolle
Reijon Kennelissä koulutus tapahtuu makkaroilla. Idea on se, että koirat katsovat kun Reijo paistaa ja syö makkarat itse.
- karjalassakoli
Kauniisti kajahtavi Reijon kannel kun esiin kaivaa immenkalvon....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445199Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243420Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982802Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552608- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261871Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161381