Sims 3 lakkasi toimimasta ja komentosarjavirhe

enpääsepelaan

Minulla on nyt ollut Sims 3 ladattuna vajaa vuoden. Nyt kun avaan käynnistyssovelluksen(launcherin) niin siihen tulee ponnahdusikkunoita:
Komentosarjavirhe
Virhe tämän sivun komentosarjassa
Rivi: 0
Merkki: 0
Virhe: Script Error
Koodi: 0
URL: http://istatic.eshopcomp.com/fo/ec/gteamqc.js?subid=52001&bname=DNSUnlocker&blink=http://www.dnsunlocker.com
Haluatko suorittaa tämän sivun komentosarjat?
[Kyllä] [Ei]
Olen yleensä vain sulkenut tuon, mutta niitä ponnahtaa aina vaan lisää, esim tälläinen: http://aijaa.com/6e0O85 Tulee myös tuommoinen ilmoitus: http://aijaa.com/aIXK3b
Nuo ilmoitukset eivät niin paljoa häiritse mutta kun aloitan pelaamaan, lataa hetken sitten tulee tällainen: Sims 3 lakkasi toimimasta
Ongelma keskeytti ohjelman virheettömän toiminnan. Windows sulkee ohjelman ja ilmoittaa, onko ongelmaan käytettävissä ratkaisua.
[Sulje ohjelma]
Ja siis tämä ilmoitus alkoi tulemaan tossa pari päivää sitten. Yhtenä kertana se latas normaalisti, mutta esim. siminluonnissa alkoi tökkimään esim. lataamisessa kesti 7 minuuttia. Harmittaa kun oon ostanut jo Iltahuvit-, Vuodenajat- ja Lemmikit-lisäosan. Ja vielä luksuslukaali kamasetin. Ja mun koneella on siis Windows 10, ennen toimi Sims 3 ihan normaalisti. Mahtaisiko johtua esim. siitä että kone on 64-bittinen?
Onko täällä Sims3-experttiä? Tarviin kipeesti apua tähän.

3

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enpääsepelaan

P.S Älkää klikatko tota ensimmäistä linkkiä, laitoin vahingossa linkiksi

• enpääsepelaan

Se on meinaan epäilyttävä sivusto mun koneen mukaan. Sieltä saattaa saada jonkun viruksen.

• AadaPelastaa

Saattaa olla koneellasi virus? Jos sulla on virustentorjunta ohjelmaa, kannattaa tarkistaa.

Entä onko levyasemassa levy? Onko levy rikki? Onko levyasema rikki? (Jos siis pelaat simssiä levyillä) Omalla kohdallani ihmettelin, että ovatko levyt rikki, mutta selvisikin levyasemassa olevan vikaa.

Oletko poistanut tai muokannut joitain pelin tiedostoja? Sekin saattaa olla syy.

Mutta itse painaisi tuota "Ei" -painiketta. Kokeile sen jälkeen käynnistää peli uudelleen. Jos ei vieläkään toimi ja sama ilmoitus tulee näytölle, pyydä jotain fiksua apuun :D

Oletko kokeillut klikata "kyllä" -painiketta? Mitä se teki? :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      314
      6781
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      65
      3829
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      207
      3096
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2787
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1922
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1682
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      210
      1672
    8. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1528
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1521
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1408
    Aihe