eikö nu liene ranskas melkoiset, kun ollut terroristeja sen verran siinä maassa nyt liikekannalla?
ongelma voi olla että kun resurssit ohjataan kisojen turvaamiseen, muualta pitää laskea suojausta?
veikkaanpa silti että ei nuo terroristitkaan jaksa nyt kesällä muuta ku katsella noita otteluita perä hiessä kuten muutkin.. :)
turvatoimet
resurssirieppi
3
116
Vastaukset
- ei.hätää
Kyllä tämä on niin globaali ja sivistynyt laji, että siististi ja sulassa sovussa maailman kansat köyhimmistä rikkaisiin maistelevat kisatapahtumissa vain valkoviiniä ja iloitsevat yhdessä siitä, etteivät välitä eukonkannosta tai saappaanheitosta.
- hrthrtjhtr
Ap googlaaminen taitaa olla sulle liian vaikeaa?
- Stadin.Kingi
Onko Googlessa jotain infoa tästä jalkapallo-Kulttuurista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324634
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233172Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132604- 462191
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471669- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281480
- 951211