Ongelma tuli kun ostin uuden uunin veneeseen, Dometic Moonlight two. Uunin takaosaan tulee liekki joka polttaa leivinpaperia. Onko kokemuksia palaamattomasta leivinpaperista? aikaisemmin ei ollut ongelmia. Pizzan pystyi hyvin paistamaan, nyt ei. Mielestäni tässä on todellinen palovaara veneessä.
Palaamaton Leivinpaperi uuniin
12
1485
Vastaukset
Sama homma Eno'n kanssa, pohjapellin reikien kohdalta syttyy paperi. Siispä pelkkä uunipelti, reilu teelusikallinen oliiviöljyä siihen pintaan levitettynä ja pizzapohjataikina päälle ilman paperia. Mitään ei tartu kiinni ja homma toimii. Muut ruuat sitten keraamiseen vuokaan ja uuniin. Tulee kyllä paremmat ruuat kuin sähköuunissa.
Haluat siis että kun leivinpaperi on lähtenyt uunista se ei varmasti palaa sinne takaisin?
- serlaasenollapitää
Sinä luketa ihan ioken
- Fahrenheit451
Palamatonta leivinpaperia ei ole ainakaan sellaista, joka ei olisi myrkyllistä. Palamaton paperikin hiiltyy, joten siitä ei ole pitsan kantajaksi.
- jaaa-a
palamaton paperi...
- Silikonilaakso
Silikoninen kestoleivinalusta? Esim:
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/80233072/
Leivonnaiset voi nostaa paisto-/leivinalustan kanssa suoraan pellille paistamista varten. Leivinpaperia ei tarvita. Lisätietoja
Koko
40x30 cm - R33BlueEyes
Luulisi folion toimivan. Itse olen grillannut pitsaa monet kerrat Cobbin grillillä ilman mitään papereita, mutta kyseisen grillin paistoalusta on todennäköisesti pinnoitettu teflonilla.
- Pizzapoika
Ihan tavallinen alumiinifolio toimii, kotonakin testattu kun paperi on aina lopussa.
- Pitsaasatamakahvilasta
Pitsasta tulee muutenkin parempaa, kun alla on jotain lämpöä johtavaa (folio) tai varaavaa ja kuumaa (300 asteinen kiviarina, joka lienee poissuljettu vaihtoehto veneessä) kuin lämpöeriste (paperi).
- nampitsaa
Levitä taikina enemmän tai saksi paperia pienemmäksi, niin ei lieskat nuole pitsaa ja jää sulle enempi syötävää... : )
- Henri--
Kokeile Opan kestoleivinpaperia. http://opamuurikka.fi/fi/verkkokauppa/opa-keittiotuotteet/193/34/muut-keittiotuotteet/keittiotarvikkeet/kestoleivinpaperi-33-cm-x-43-cm-62-detail
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439688Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.704963"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn594327Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1372846Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1372669Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1762489Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait261865- 201627
Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.361540Älä nyt ainakaan pelkää
että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava72980