Ajoin yölää mopolla ja kun olin tulossa kotiin niin olin aivan varma että tallin ovi oli auki mut se oli kiinni ja ajoin sitä päin noin kävelyvauhtia. ei siitä mitään tapahtunut sitten laitoin skootterin parkkiin avasin oven ja ajoin sisään.
Minulle on jäänyt kamalat traumat tuosta enkä ole nyt puoleen vuoteen uskaltanut edes fillarilla ajaa.
Aina kun nään tuon mopedini niin ajattelen "silloin oli hengenlähtö lähellä"
onko mitään miten voisi toipua tuosta vakavasta onnettomuudesta?
Vakavassa kolarissa
Kiki
2
1079
Vastaukset
- on keino
Hakeudu traumaterapiaan, jossa tuota kokemustasi voidaan eri tavoin työstää ja sulatella. Sitä kautta oireet lievittyvät ja voit liikkua taas
entisen lailla liikenteessä. Kysy esim. paikkakuntasi terveyskeskuksesta mistä voisit saada apua. käy aluksi vaikka tk-lääkärillä ja kerro ongelmasi siellä. Hän osaa ohjata eteenpäin. - Tilli
Menin väkisin ajamaan ja huomasin ettei se ollutkaan niin vaarallista ja silloin paranin vaivastani heti.. Vapisin kuin haavanlehti kauhusta kun istuin Skoteriin..samantien tauti parani. Tiedän että sinulta paranee samoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389