Vartijan Pituus?

Mies24v

Olen mies 24v ja olen suunnitellut jo pitkään aloittavani vartijan hommat mutta olen miettinyt, että voiko pituuteni tulla esteeksi. Elikkäs olen 183 senttiä pitkä mutta käyn kuiteskin salilla säännöllisesti joten lihasmassaa löytyy.

Olen tietoinen siitä, että lähes kaikki tilanteet voidaan hoitaa verbaalisin keinoin, mutta joka tapauksessa koko on tärkeä osa tämän kaltaisia hommia ja en ole varma täytänkö kyseisen homman pituus kriteeriä.

Kiitos jo etukäteen ja vastatkaa mielellään ihan vakavasti, tämä olisi tärkeä asia itselleni.

19

2351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henkilöstövastaava

      Olet liian pitkä,koska se provosoi kääpiöitä,joita on häiriötilanteissa nykyään valtaosa.

    • onneksionvapaapäivä

      Ei ole enää mitään pituusvaatimuksia vartijoilla. Alalle pääsee niin pätkät kuin pitkät. Tyhmät ja fikstut, läskit ja laihat. etc

      Riittää kun saat suoritettua vartijakurssin ja saat vartijakortin tulityökortti työturvallisuuskortti ensiapukortti ajokortti, kirjastokortti, trukkikortti, mitä näitä ny on...

    • Mies24v

      Kiitos vastauksista

      Ei ole aina helppoa olla lyhyt mies mutta kyllä tää tästä =)

      • regerfc

        Huoh... Mene jo kotiin trolli. Jotain rajaa tyhmyydelläkin.


      • kenttäjohtaja

        Vartijoiden tyhmyydellä ei ole mitään rajaa...


      • gdrvdvv

        Enpä tiedä vartijoista, tai mistään muustakaan ammattikunnasta, mutta sen tiedän, että henkilö joka yleistää kokonaista ammattikuntaa ei voi kovin älykäs olla. Toki sen itsekkin tajuat?


      • tottatoinenpuoli

        Valitettavasti vartijat eivät ole penaalin terävimpiä kyniä, saattaahan toki poikkeuksiakin olla mutta lienevät yksittäistapauksia joten tällä kohtaa yleistys on paikallaan.


      • fcwecwef

        Eli et siis tajunnut, mikä nyt ei yllättänyt.


    • VeiVei

      Vartijalla on oltava vähintään 20 senttinen pamppu.

    • vavtijoillaeiowe

      Mitään vaatimuksia ylipäätään, toista kuin esim. POLIISIVIRANOMAISILLA Vartijathan eivät ole minkään sortin viranomaisia edes. Poliisikouluun ei moni kaiffari mene mutta vartijaksi pääsee kuha käy sen 1,5 viikon kurssin jonka pääsee läpi apukoululainenkin ja usein juuri ne jotka eivät pärjänneet edes amiksessa alkavat vartijaksi kun eivät oikeasti kykene mihinkään muuhun!

      • esfscectg

        Annappa kun tulkitsen kirjotuksesi. Oletan ettet käy myös muiden ammattien foorumeilla riehumassa ja kertomassa kuinka "tyhmiä" nämä ovat? Vai viihdytkö useinkin esim haukkumassa, siivoajia, kirvesmiehiä, laitostyöntekijöitä? Eli kirjoituksellasi lienee hyvin vähän tekemistä sen kanssa kuinka tyhmiä tai fiksuja vartijat ovat, ja enemmän tekimistä oman angstisi kanssa. Ilkeä vartija ottanut kiinni näpistelemästä? Poistanut kenties vartioimisalueelta? Mikä ikinä nyt angstaamisesi syy onkin, tiedäthän että kuulostat todella yksinkertaiselta yleistäessäsi koko ammattikuntaa?

        Omalla työpaikalla noin 1/3 on opiskelijoita jotka tekevät tätä osa-aikaisesti, toinen kolmannes muille aloille alunperin kouluttautuneita, jotka ovat joko työllisyystilanteen tai esim. vaihtelunhalun vuoksi päätyneet vartioimisalalle, kirvesmiehestä geologiin... Loput sitten ovat enemmän tai vähemmän hakeutuneet nimenomaan vartiontialalle ja ovat yleensä myös niitä jotka ovat itse alalle parhaiten kouluttautuneet (VAT, TVEAT, Turvallisuusalan tradenomi). Osa näistä ihmisistä on sitten "tyhmiä" ja osa fiksuja, mutta mitään en menisi heistä pelkän työpaikan takia sanomaan. Mutta sinä taas olet osoittanut sellaista tyhmyyttä kertomatta edes omaa ammattiasi, että kyseisen leiman kyllä mielelläni sinulle annan.


      • tyhmiäovat

        Nyt asia on täysin varma.


      • reggrer

        Vastauksesi tarvitsevat selvästi lisä tulkintaa, tarkoitat siis että nyt osui niin hyvin kohdalle, ettet keksi enää mitään muuta vastattavaa, kuin ala-aste tasoista läppää.


    • Mies24v

      Trolli en ole joten voitte lopettaa tuon saman tien. Ja 20 senttinen pamppu löytyy jo.

      • pituusrasisti

        No ihan varmaan olet trolli. Tai säkissä kasvanu veivaten sitä pamppuas jos et kerta oo lyhkäsiä vartijoita nähny. Mutta ihan vakavissaan, kyllähän useimmat työnantajat edellyttää pituudeksi vähintään 200cm, en tiedä miksi kun sen vuoksi juuri vartijoista on pulaa kun ei riitä tarpeeksi pitkiä ihmisiä..


      • Mies24vtaas
        pituusrasisti kirjoitti:

        No ihan varmaan olet trolli. Tai säkissä kasvanu veivaten sitä pamppuas jos et kerta oo lyhkäsiä vartijoita nähny. Mutta ihan vakavissaan, kyllähän useimmat työnantajat edellyttää pituudeksi vähintään 200cm, en tiedä miksi kun sen vuoksi juuri vartijoista on pulaa kun ei riitä tarpeeksi pitkiä ihmisiä..

        Kai se pitää sitten luopua haaveista kun eihän tälläisestä kääpiö pätkästä mihinkään ole. Kiitos suorista sanoista vaikka kovaa sydämeen sattuikin. Kyllä nyt on taas itsetunto pohjassa kun manletteja syrjitään.


      • rfwefwecd

        Sama sankari jolla on joku pakkomielle vartijoiden pituuksiin, ajoittain aloittelee näitä ketjuja, hakeudu nyt jo hyvä ihminen hoitoon....


      • Kääpiö_pätkä
        Mies24vtaas kirjoitti:

        Kai se pitää sitten luopua haaveista kun eihän tälläisestä kääpiö pätkästä mihinkään ole. Kiitos suorista sanoista vaikka kovaa sydämeen sattuikin. Kyllä nyt on taas itsetunto pohjassa kun manletteja syrjitään.

        Kirjoitustaitoa voisi harjoitella?


    • jouko173cm

      172-senttinen on paras. Konnat alkavat nauramaan ja lopettavat pahanteon. Sitten kaikki on taas hyvin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      123
      1875
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      193
      1488
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1198
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      45
      1172
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      87
      1057
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      995
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      900
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      846
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      817
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      771
    Aihe