Pari kysymystä liittyen Star Stable peleihin (ei online).
Itselläni on kaikki 4 peliä, joissa on pari itseäni mietityttävää asiaa:
1. Syksyn ratsastajissa en pääse millään läpi yhtä metsässä järjestettävää kisaa (kulta merkkiä), koska aika ei yksinkertaisesti riitä vaikka minulla olisi nopea hevonen, parhaat varusteet ja hevoselle annettuna omena/nauris yms. Onko siihen kisaan mitään oikoreittiä tai keinoa että sen pääsisi läpi? Muut kisat olen pelissä päässyt helposti läpi.
2. Syksyn ratsastajissa löydettyäni kaikki tähdet jotka näkyvät kartassa niin aina sen jälkeen kun vaikka tallennan niin seuraavalla kerralla kun palaan pelaamaan niin yksi tähti on kadonnut eikä sitä löydy enää? Onko jokin bugi?
3. Kevät satulassa kun yritän pelata koulumerkkiä niin hopea merkin kohdalla vaikka ratsastan oikein niin viimeisessä laukkapätkässä suoritus yhtäkkiä keskeytyy ja Lindan luona on vain valkoinen palkki enkä pysty aloittamaan rataa uudestaan. Onko tämäkin bugi tai virhe pelissä? Onko muilla samaa ongelmaa vai oletteko päässeet pelin 100% läpi?
Star Stable Ongelmia
Tikara
1
270
Vastaukset
- Niinjuuhmph
Mulla on sama ongelma kevät satulassa pelissä, mutta en tiedä miksi :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091866
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271492En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931356- 631214
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1271089The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut111086Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall218891- 151839
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20748