Pari kysymystä liittyen Star Stable peleihin (ei online).
Itselläni on kaikki 4 peliä, joissa on pari itseäni mietityttävää asiaa:
1. Syksyn ratsastajissa en pääse millään läpi yhtä metsässä järjestettävää kisaa (kulta merkkiä), koska aika ei yksinkertaisesti riitä vaikka minulla olisi nopea hevonen, parhaat varusteet ja hevoselle annettuna omena/nauris yms. Onko siihen kisaan mitään oikoreittiä tai keinoa että sen pääsisi läpi? Muut kisat olen pelissä päässyt helposti läpi.
2. Syksyn ratsastajissa löydettyäni kaikki tähdet jotka näkyvät kartassa niin aina sen jälkeen kun vaikka tallennan niin seuraavalla kerralla kun palaan pelaamaan niin yksi tähti on kadonnut eikä sitä löydy enää? Onko jokin bugi?
3. Kevät satulassa kun yritän pelata koulumerkkiä niin hopea merkin kohdalla vaikka ratsastan oikein niin viimeisessä laukkapätkässä suoritus yhtäkkiä keskeytyy ja Lindan luona on vain valkoinen palkki enkä pysty aloittamaan rataa uudestaan. Onko tämäkin bugi tai virhe pelissä? Onko muilla samaa ongelmaa vai oletteko päässeet pelin 100% läpi?
Star Stable Ongelmia
Tikara
1
223
Vastaukset
- Niinjuuhmph
Mulla on sama ongelma kevät satulassa pelissä, mutta en tiedä miksi :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067