pommittaa mua sähkölaskuilla? 20 euron luokkaa kumpikin. onko tää jotain kusetusta vai mitä?
mitä helvettiä sekä elenia että vattenfall
6
3766
Vastaukset
- tabou
Joo, tottakai on kusetus.
Et sitten kuluttanut sen enempää omaa aikaa lukeaksesi mitä niissä laskuissa todella lukee?
Miksi olet solminut sähkönsiirto- ja sähkösopimukset eri firmoihin?- Sähkönmyyjä
Elenia ei ole sähköyhtiö, vaan verkkoyhtiö. Elenia ei myy sähköä edes omalla alueellaan. Vattenfall on vaan toimitusvelvollinen sähköyhtiö Elenian verkkoalueella, ei kuitenkaan samaa yhtiötä. Vuosia sitten oli toisin, kun Vattenfall omisti nykyisen Elenian alueen sähköverkot.
- tabou
Sitähän mä tässä vähän hain, että jos odottaa vain yhtä laskua, niin ei ole tajunnut sitten, että sähkönsiirto ja sähkö itse tulevat eri yhtiöiltä. Eli miten on asiansa sopinut/hoitanut :) Juu Elenia on siirtäjä ja VF on sähköntuottaja...
- agrigaatil
Kyllä tulloo kalliiksi homo sähköt!
- M7ljönääääri
Joo maksoin viime kuussa 200 euroa sähkön jälleenkytkennästä ropocapitalin perintä firmalle, tullut tässä kuussa jo 2 ropocapitalin laskua ja yksi elenialta.. Taitaa kyllä kusettaa nyt minua.
Sähkön siirrosta vastaa paikallinen sähköverkkoyhtiö, joka omistaa alueen jakeluverkon. Sähkön siirtohintaa ei voi kilpailuttaa.
Sähkön myynnin voit kilpailuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832261
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,871630Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821464Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141324Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2241148Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita441134- 451007
- 98919
- 85845
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49825