Onko restonomi niitä turhia amk-tutkintoja joilla ei kunnon töitä saa? Pääsee hotellisiivoojaksi ja tarjoilijaksi mutta ei sen enempää?
Restonomi turhimpia tutkintoja?
6
249
Vastaukset
- such-lolz
No nimeä kunnon amk-tutkinto jolla pääsee kunnon töihin. :D LMAO ROFL amikset saatana. :D
- PLÄÄPLÄÄPLÄÄlolz
Rakennusinsinööri.
- imonedart
Tradenomi
- työtönRIAMK
PLÄÄPLÄÄPLÄÄlolz kirjoitti:
Rakennusinsinööri.
HAHHAHAHAHAHAH! xD Onnee ja menestystä, jos on suhteita, mutta jos ei niin nähdään s-marketin kahviautomaatilla ja muista ottaa s-etukortti ni saadaan molemmat päivän ilmaset kahvit. Mietitään sitten yhdessä, että mistä firmasta ei olla vielä kysytty töitä.
- V.Eson
Voi aloittaja hyvä. Hotellisiivoojan ja tarjoilijan työt ovat kunnon töitä! Se on eri asia, että koulut lupailevat väriesitteissään tai saiteillaan restonomeille muuta.
- 88_88
Työllistymisprosentti alan töihin on noin 72% (1998 - 2014).
Verkostoituminen, kiinnostus alaa kohtaan myös vapaa-ajalla = työpaikka alalta. Itse olen esimiehenä hotellivirkailijoille ja syksyllä johtoportaassa. Toki myös omasta vuosikurssista osa oli näitä surullisia tapauksia, jotka opiskeluaikana vain bilettivät torstaista maanantaihin ja eivät keskittyneet opiskeluun.
En tiedä oliko tämä provo, mutta voihan esim epäonnistunut AMK-insinöörikin tehdä vaikka yksinkertaisia lähitukitehtäviä datanomien kanssa tai olla vaikka siivoojana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54812Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764