Moi! Olen lähdössä Bulgarian Kultahietikolle 2 viikoksi yksin 3.6 alkaen. Hotellina itsellä Perla. Ketään miettimässä matkaa kultikselle tai jo varannut matkan? Itse olen 30-vuotias nainen ja toivoisin sun olevan suht samanikäinen tai vanhempi. Tänikäisenä darrat on jo ihan hirveitä etten bilettele mitään viikkoa putkeen tai vastaavaa, jonka nuoremmat 20-vee osaa :D (tai ite ainakin joskus osasin). Lomalta odotan aurinkoa, vesipuistossa vois piipahtaa, uusia tuttavuuksia, ostoksilla käymistä, rannalla lojumista ja sitä biletystä välillä. Laita viestiä tähän viestiketjuun jos nappaa lähteä messiin!
Vastaukset 2
- i.l
Hei. Olet yksin lähdössä, joten ilmeisesti majoitut 2 h. huoneeseen. Olen 44 v nainen ja tarkoitus lähteä etelää ja pian. Ei taida siinä hotellissa olla huoneita vapaana . Olisiko mahdollista lisämajpotusta huoneeseesi. Maksan kyllä pman matkani.
[email protected] - kortuki
Silmien välliin, silmien välliin ryssää tähtään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3551491- 1141216
- 1171097
- 116861
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22847- 111822
- 18470
- 40468
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i93451- 36423