Voisko joku kertoa miksi boksereiden selät täytyy kuvata voidakseen tehdä pennut ? Kun katsoo nytkin jalostus yhdistelmiä niin seitsemästä pentueesta viidessä on uros ulkomailta jolla astutettu poikkeusluvalla ilman Selkäkuvia ! Ei ymmärrä !! Eli ei ainakaan selkien parannusta edistetä !
Bokserin selkäkuvaus ?
4
239
Vastaukset
- 1611
Eikös boksereiden selät kuvata ihan rodun terveyden parantamisen takia. Kaikissa maissa sitä ei tehdä, joten silloin ei voida odottaa että ulkolaisille koirille olisi tehty suomalaisia terveystutkimuksia. Suomi kun vaan ei ole maailman napa.
- bkm
Niimpä ! Terveeksi kuvattujakin kyllä on. Jopa tuontejakin ! Niistä itse pennun otan !!!
- 2020
Ota vaan. Ja laita vaikka 10 huutomerkkiä, että kaikki varmasti tajuaa, että huudat.
- canis_familiaris
Koiran perinnöllisen selkäsairauden, spondyloosin, toteamiseksi. Sairauden aste luokitellaan asteikolla 1-4. ja 0 = spondyloosivapaa. Takavuosina eräs itseään asiallisena bokserikasvattajana pitänyt henkilö teetti pentueen 2-vuotiaalla bokserinartulla vaikka sillä oli jo silloin todettu vaikein (4) aste. Olisi ollut mielenkiintoista tietää, missä kunnossa koiran selkä oli vaikkapa 8-vuoden iässä, jos oli silloin vielä hengissä!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681418
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä401015Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14640
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632- 37627
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20622Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17573