.Parturointi

.Jonna17

Saavuin talon pihaan kuumana kesäpäivänä niinkuin monasti aiemminkin. Perhe oli sieltä rikkaammasta päästä ja rouva oli usein matkoilla. Olin leikannut miehen hiuksia jo vuoden verran ja saanut hyvän palkkion.

Soitin ovikelloa ja mies tuli sortseissaan avaamaan ja päästi sisään. Mies oli siinä viisissäkymmenissä ja ihan hyvässä kunnossa.

Katsoin kokopeiliin riisuessani sandaaleja jaloistani. Kaunis tiukka ja lyhyt kesämekko teki oikeutta nuorelle vartalolleni. Hoikka lantio ja pystyt tissit antoivat miehille hyvät näkymät.

Mies istui tuoliin ja laitoin suojan päälle alkaessani leikkaamaan. Huomasin miehen katselevan peppuani ja vartaloani peilin kautta.

Kiusasin miestä menemällä hänen eteensä ottamaan pöydältä eri saksia ja samalla hieman pyllistäen.
Annoin tissin koskettaa miehen olkapäätä ja selkää. Edestä leikatessani menin niin lähelle kuin olisi uskottavaa.

Sanoin hakevani laukustani vielä yhdet sakset. Sanalla muistin jättäneeni ne pöydälle lompakkoni alle. Käännyin ja näin oven raosta miehen riisuvan sortsejaan ja menevän takaisin istumaan.

Kiihotuin valtavasti ja mietin mitä teen. Menin eteiseen ja riisuin pikkarini pois.

Tulin huoneeseen takaisin ja jatkoin leikkaamista.
Kysyin voisinko ottaa rintsikat pois kun hiostaa niin valtavasti.

"Silmät kiinni."

Nostin paidan ja otin rintsikat pois. Jatkoin leikkaamista ja jälleen menin miehen eteen leikaten päälaelta. Tissini oli miehen kasvojen edessä. Tunsin kuinka nännini kovettui ja pimpsani paisui entisestään.

Tiesin miehen koskettelevan kaluaan tasaisesta suojan kahinasta. Menin miehen eteen ottamaan pöydältä taas uutta välinettä. Kumarruin muka tutkimaan saksia paljastaen jo takareittä ylempää.

Kuulin takaani kahinaa ja olin jo kääntymässä kun mies veti mut syliinsä. Mies oli ottanut suojan pois ja veti mut alastomaan syliinsä.
"Mitä...älä..voi, mitä sä teet.."

Toinen käsi painui pimpsalleni ja toinen kouri pystyjä tissejäni. Karhea sormi kiusasi klittaani saaden mut kiemurtelemaan.

"Voi luoja..mä oon ihan kuumana...kosketa mua...nai mua...oo kiltti...poraa mua..."

Nostin pitkät jalkani levälleen pöydälle miehen upottaessa sormen tiukkaan pilluuni. Olin jo saada kun mies lopetti.

Nousin miehen sylistä ja polvistuin ottamaan kullin suuhuni. Imaisin kyrvän niin syvälle suuhuni kuin mahdollista. Mies otti ponnaristani kiinni ja alkoi naida mua huulien väliin.

"Uuummh...uuuumm...", ääntelin miehen kalu suussani.

Mies veti mut hajareisin syliinsä ja repäisi mekkoni rikki saaden nännini suuhunsa. Kiihotuin kovista otteista ja ohjasin kullin ahtaalle pimpalleni.

"Voihh, sä oot niin iso mies...puhkaise mut..."

Mies katsoi mua silmiin ja innostui entistä kovemmin. Mies puri ja kouri nänniäni mun hinkatessa kosteaa pilluani kalua vasten.

Kulli painui kuin puolivahingossa hieman sisään.

"Aiaiaiahhh!", kiljuin kivusta miehen painuessa ahtaaseen pilluuni.

"Sä rikot mut...oo varovainen...jooko...iso paha kulli..."

Pian alkoi jo helpottaa ja ratsastaminen tuntui kokoajan ihanemmalta.

Mies nousi ja piti mut kokoajan sylissään kalu sisälläni.

Mut vietiin leveälle sängylle selälleni. Mies kaivoi jostain käsiraudat ja laittoi mut sängynpäätyyn kiinni. Kieli liikkui kaulallani ja tisseilläni. Hampaat näykkivät nännejä ja kulli hipoi alapäätäni.

Liikutin lantiotani, että saisin kosketuksen kovaan suonikkaaseen kulliin. Mies levitti jalkani
äärimmilleen ja tunkeutui pilluuni.

1

8810

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalle ainaski 12 vee

      Joutuko Joonas 15 vee runkkaamaan kesken kaiken, kun tarina jäi kesken?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1635
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1285
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1190
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1126
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      140
      1121
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1049
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1001
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      942
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      927
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      804
    Aihe