Olisitko halunnut katsoa mitä näkyy minulle ja vaalelalle naiselle? Onko hänellä tunteita minua kohtaan? Ja mitä näkyy ylipäätään rakkauteen ja kesään!
Hyvä Erer!
1
132
Vastaukset
- erer
Tilanne: Tilannetta valaisee aurinko joka on kaikinpuolin hyvä kortti, energiaa ja valoa
Neuvo puolesta: Suru , tulisiko lopettaa sureminen tilanteen suhteen
Neuvo vastaan: Menestys, onko menestyminen mahdollista tilanteessa.
Kesälle ja rakkauteen nostin 7 korttia jotka olivat
Saavutus,Intohimo, rohkeus, hallitsijatar, narri, suru ja hirtetty
Voisit miettiä millä tavoin voisit saavuttaa sen mitä todella haluat, olisiko intohimo ja rohkeus kenties avain tuohon. Hallitsijatar viittaa lähinnä luontoon ja äidillisyyteen kun taas narri siihen että pitää uskaltaa heittäytyä. Suru toistui jälleen tässä pöydässä ja tuli hirtetyn viereen. Olisiko asia niin että kenties murehdit jotain asiaa ja tuosta täytyisi päästä irti. Hirtettyhän kuvaa mm asioiden näkemistä eriperspektiivistä, jopa täysin päinvastaisesta kuin mihin on tottunut. Olisiko hyvä sinunkin katsoa joitan asioita ikäänkuin nurinpäin käännettynä.
Ylipäätänsä nuo suppeat selitykset kunkin kortin kohdalla on vai pieni vinkki miten tuo kortin teema voisi liittyä tilanteeseesi. Itse löydät varmasti parhaimmat yhtymäkohdat asiassa ja osaat noiden avulla löytää ajatuksia ja uusia näkökulmia kysymykseen.
Ennustamisen sijaan itse kehoitan ottamaan tarot tulkinnat niin että niiden kautta voi löytää uusia näkökulmia tilanteisiin ja asioihinsa. Pohdiskelemalla nostettuja kortteja tilanteisiin ja elämäänsä voi löytää vastauksia ja näkökulmia ongelmiinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471