Anvian tuleva yhtiökokous on todella mielenkiintoinen. Saako firman ylivoimaisesti suurin onistaja (n 40%) Elisa enemmistön kokousäänistä ja samalla vallan koko yhtiössä? Tähän saakka suurin omistaja on pidetty tiukasti ulkona. Firman johto ja hallitus on aktiivisesti toiminut Elisaa vastaan, mikä sille varmasti kostautuu, jos Elisa pääsee vallan kahvaan. Ja sehän tullee siihen pääsemään joko nyt tai myöhemmin.
Yhtiökokoukseen ilmoittautuminen on tainnut päättyä tänään, joten Anvian johto tiennee aika pian, onko pää jo pölkyllä, vai vieläkö taistelu jatkuu yhden talven ajan. Enempää se ei varmasti jatku.
Anvian yhtiökokous 2016
4
150
Vastaukset
- LöysäilyLoppuu
Johdon tehtävä ei myöskään ole valita yhtiön omistajia. Omistajat valitsevat johdon.
Niin, osakeyhtiön tehtävä kun ei ole tarjota lokoisia suojatyöpaikkoja johdolleen ja työntekijöilleen.
Tähän tulee nyt muutos. - Taaksepoistu
Kyllä nyt valta ja pian nimikin vaihtuu.
- SeOnSiinäSitten
Elisa ostaa Anvian ICT-liiketoiminnat
http://otp.investis.com/clients/fi/elisa/omx/omx-story.aspx?cid=621&newsid=49180&culture=fi-FI - Maakunnanääni
Olipa löysästi ja jopa ammattitaidottomasti vedetty yhtiökokous, jossa erilaiset huuhaatyypit saivat käyttää puheenvuoroja kulloinkin käsiteltävän asian vierestä. Näin saatiin kulumaan aikaa viisi tuntia, kun jämäkästi johdettuna kokous oli mennyt korkeintaan kahdessa tunnissa. Suurin osa puheenvuoroista oli merkityksttömiä itse kokouksen päätösten kannalta.
Jatko on mielenkiintoinen, sillä sekä Anvian johdolla että Elisalla on suuri intressi saada sovitut kaupat hyväksytyksi. Edellisellä taitaa olla melkoinen hirttosilmukka kaulassaan ja palli putoaa alta, ellei kauppoja synny. Näin voisi luulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724918
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403356- 502873
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262738Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52189- 242071
- 1991980
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981591Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488