Anvian yhtiökokous 2016

Exanvialainen

Anvian tuleva yhtiökokous on todella mielenkiintoinen. Saako firman ylivoimaisesti suurin onistaja (n 40%) Elisa enemmistön kokousäänistä ja samalla vallan koko yhtiössä? Tähän saakka suurin omistaja on pidetty tiukasti ulkona. Firman johto ja hallitus on aktiivisesti toiminut Elisaa vastaan, mikä sille varmasti kostautuu, jos Elisa pääsee vallan kahvaan. Ja sehän tullee siihen pääsemään joko nyt tai myöhemmin.
Yhtiökokoukseen ilmoittautuminen on tainnut päättyä tänään, joten Anvian johto tiennee aika pian, onko pää jo pölkyllä, vai vieläkö taistelu jatkuu yhden talven ajan. Enempää se ei varmasti jatku.

4

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LöysäilyLoppuu

Johdon tehtävä ei myöskään ole valita yhtiön omistajia. Omistajat valitsevat johdon.

Niin, osakeyhtiön tehtävä kun ei ole tarjota lokoisia suojatyöpaikkoja johdolleen ja työntekijöilleen.

Tähän tulee nyt muutos.

• Taaksepoistu

Kyllä nyt valta ja pian nimikin vaihtuu.

• SeOnSiinäSitten
    • Maakunnanääni

Olipa löysästi ja jopa ammattitaidottomasti vedetty yhtiökokous, jossa erilaiset huuhaatyypit saivat käyttää puheenvuoroja kulloinkin käsiteltävän asian vierestä. Näin saatiin kulumaan aikaa viisi tuntia, kun jämäkästi johdettuna kokous oli mennyt korkeintaan kahdessa tunnissa. Suurin osa puheenvuoroista oli merkityksttömiä itse kokouksen päätösten kannalta.
      Jatko on mielenkiintoinen, sillä sekä Anvian johdolla että Elisalla on suuri intressi saada sovitut kaupat hyväksytyksi. Edellisellä taitaa olla melkoinen hirttosilmukka kaulassaan ja palli putoaa alta, ellei kauppoja synny. Näin voisi luulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      72
      4918
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3525
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      40
      3356
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      50
      2873
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2738
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2189
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      24
      2071
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      199
      1980
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      398
      1591
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1488
    Aihe